moiiii

apua

sopisiko whipet allergiselle tytölle. en ole paljoa allerginen kun pystyn nukkumaan kavereitten luona jossa on 1 kultsi ja 2 säkkäriä. ja toisen kaverin luone on 3 papilonia. ei kä tule hirveitä oireita, vain nenänvuotoa. voisinko ottaa siinä tapauksessa whipetin.paljon whipetit maksaa

14

1172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JIIHUS

Ei sovi, uskokaa ny, että kaikki koirat pölisee jos on allergia niin kultakalat sopii.

• mut

jos mä voin olla yötä mun kavereitten luona ja niillä on koiria

• ...

Allergia kohtaus voi tulla pitemmän ajan saatossa. Kaikista koirista lähtee hilsettä, olkoonsa se vaikka perunkarvatonkoira.

• allegrinen

Meille tluee whipet vaikka oon muka allerginen. Se maksaa 500

• ...
        allegrinen kirjoitti:

Toivottavasti koirastasi ei tule kiertokoira... Onnea kuitenkin koirasta :) Whippet on yksi suosikkiroduistani

• rekkaamaton kun
        allegrinen kirjoitti:

on noin halpa

• ...
        rekkaamaton kun kirjoitti:

on noin halpa

toivottavasti ei tule olemaan kiertokoira. Yksi yö kavereiden luona missä on koiria ei merkkaa mitään. Oletko harkinnut asiaa pidemmän päälle? Mitä jos saatkin oireita? Oletko ottanut selvää rodusta, sen piirteistä, tarpeista..? Miksi juuri whippet? Lyhyt turkki voi allergisoida ihan yhtä paljon kuin pidempiturkkinenkin koira.
        whippet ei ole välttämättä paras valinta aloittelijalle, rotu vaatii etenkin pentu & nuoruusiässä erittäin paljon kärsivällisyyttä.

Toivon kaikkea hyvää yhteiselle taipaleellenne.. ;)

• allegrinen
        ... kirjoitti:

toivottavasti ei tule olemaan kiertokoira. Yksi yö kavereiden luona missä on koiria ei merkkaa mitään. Oletko harkinnut asiaa pidemmän päälle? Mitä jos saatkin oireita? Oletko ottanut selvää rodusta, sen piirteistä, tarpeista..? Miksi juuri whippet? Lyhyt turkki voi allergisoida ihan yhtä paljon kuin pidempiturkkinenkin koira.
        whippet ei ole välttämättä paras valinta aloittelijalle, rotu vaatii etenkin pentu & nuoruusiässä erittäin paljon kärsivällisyyttä.

Toivon kaikkea hyvää yhteiselle taipaleellenne.. ;)

Whipet on halpa rotu. Meidän whipetillä on paperi

• ilmaisen mielipiteeni
        allegrinen kirjoitti:

Whipet on halpa rotu. Meidän whipetillä on paperi

Et taida olla ottanut rodustasi kovin paljoa selvää. Pentueen vanhemmista, taustasta jne.
        Minua todella harmittaa että maailma on menossa tähän suuntaan että koira hankitaan tuosta vain ja vielä allergiselle henkilölle :( Vaikka lievästi allerginen olisikin. En halua loukata mutta kirjoitustyylistäsi käy ilmi, että et taida koira-asiasi kanssa olla kovinkaan tosissasi, etkä taida olla miettinyt tosiaankaan asiaa eteenpäin tarpeeksi. Muutama päivä ensimmäisestä viestistäsi ja sinulla on koira, aivan kuin "naps" ja siinä se on.
        Ihmisen aivot eivät ole ehtinyt tottua ajatukseen oman koiran omistamisen vastuudesta ja sen tärkeydestä ellei ihminen ole todellakin aivan tosissaan asiansa kanssa ja tuntee sen tunteen "tämä on todellakin minun rotuni kaikin puolin." Tämä väläytys pitää tulla paljon ennen kuin koira taloon tulee. "Oman rotunsa" löydettyään siitä otetaan selvää ja omistaudutaan asialle, tämä on ainakin minun mielipiteeni.
        Kukaan ei ole täydellinen koiran omistaja, eikä ensimmäisen kohdalla ole kuitenkaan tarkoitustkaan olla =) Kokemus karttuu tosissaan vasta ajan myötä.

Joka tapauksessa pitkää pinnaa ja ommistumisen elämyksiä sinulle pupelosi kanssa! Toivottavsti kaikki käy hyvin =)

tsemppiä toivoo:
        whippet omistaja

• allgerinen
        allegrinen kirjoitti:

Ja nyt sitten on tämä pentu kaupan tuossa ylempänä?

Palauta ennemmin kasvattajalle kuin kauppaat täällä. Saa ehkä kasvattajan auttaman paremman kodin kuin tämän palstan kautta.

• minä allerginen
        allgerinen kirjoitti:

Ja nyt sitten on tämä pentu kaupan tuossa ylempänä?

Palauta ennemmin kasvattajalle kuin kauppaat täällä. Saa ehkä kasvattajan auttaman paremman kodin kuin tämän palstan kautta.

no ei me olla edes ottettum sitä pentua, niin mitäs sä horajat kun en ole edes sanonut et meilla on pentu

• italian

• minä allerginen

• minä allerginen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      227
      9123
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      147
      3321
    3. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      3
      2750
    4. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      170
      2232
    5. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      101
      1875
    6. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      174
      1806
    7. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      181
      1686
    8. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      139
      1351
    9. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      50
      1329
    10. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      115
      1094
    Aihe