anaalit

?!?

Osaisko kukaan kertoa mitä kannattais tehdä...mulla kaks vuotias pitkäkarvainen mäykky nyt on alkanut anaalit vaivaamaan oikein huolella...parin kuukauden välein saa käydä tyhjentämässä eläinlääkärillä(itse en osaa vaik kuinka harjoitellut)olisko joku kotikeino millä sais anaalit tyhjenemään??Tai joku muu kikka?

6

7863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkkk

      Tohon sanosin et ko. homma ei välttämättä vaadi el.lääkäriä... Oikeaoppisesti tietty jos ne tyhjennetään peräaukon kautta, mutta mutta... Ittelläni on ollut pari sellasta karkkaria joilta jouduin tasasin väliajoin tyhjentämään... Ja tää ohje nyt sitten varmasti aiheuttaa s..nallisen metelin täällä et besserwisserit hiljaa takarivissä... ;))) Kotikonstina riittää kun suihkuttelee lämpimällä vedellä koiran peräaukon seutua 'bout minuutin ajan elikkä ronskisti koiraa hännänjuuresta kiinni sitten kun on suihkuteltu niin kannattaa jättää suihku päälle (koska kohta haju on melkoinen) ja toisen käden etusormella ja peukalolla lypsää kello 5 ja 7 kohdalta peräaukkon keskustaa kohti ja ulospäin niin että sormet on reilusti sulkijalihaksen alla... toi kyllä onnistuu ihan varmasti jos ei ole "liian" helläkätinen eli ei miellyttävää kestään jos joku tuhraa sormineen takapuolen kimpussa mutta koiralle ei ko toimenpide tuota tarpeetonta kipua... Jos pahasti tukossa niin silloin koira voi kyllä ihan huutaakin mutta toimenpiteen jälkeen omani eivät olleet enää moksiskaan koska olo helpottui... T. "Mäyräkoiramies 40v"

      • ***

        Avain oikeaoppiseen ja helppoo tyhjennykseen on nimenomaan tuo lämpimällä vedellä suihkuttelu suoraan peräreikää. Eli häntää ylös ja suihkutustua minuutti pari. Tämän jälkeen häntä toisella kädellä aivan pystyyn, ja toisella kädellä suoritetaan tyhjennys. Paina sormi klo 5 & 7 kohdilta vähän ja sitten purista "ulos- ja ylöspäin" eli koirasta poispäin. Ja rupeaa tavara lentämään, ei vaadi eläinlääkäriä.

        Vaatii kuitenkin napakan pristuksen, mikään hively ei auta.


      • huolestunut emäntä

        voiko noissa anaalirauhasten ongelmissa olla muita oireita kuin se pepun veteleminen? meillä on 3,5v uros keskari villis ja siitä ei oo vielä kertaakaan jouduttu tyhjentämään rauhasia.. nyt on ollu viikonverran rauhattomuutta ja takapään/takajalkojen tärinää jota on myös yö aikaan..lämpö on mitattu ja sitä ei oo..


    • suihkussa käynti

      Hyviä mäyrismiehen (ja naisen?) neuvoja.
      Otahan nyt sellanen asenne että sulla vain on mäykkä jonka anaalit pitää tyhjentää useemmin. Siinä suihkussa tai vaahtokylvyssä kun kuitenkin käytät sitä voit samalla tsekata onko anaalit täynnä. (!!) pervoa.;-)

      Tossa ylempänä kuin neuvottiin niin ne kyllä tuntee kun täytyy tyhjentää. Joillain mäykyillä vain on tuota hommaa. Muistelen nyt jo ehtoopuolella olevaa käppänäämme joka pari päivää siitä kun oli tullut taloon, veti peffaansa pitkin pukleemattoa etutassut edesauttaen.

      Joillain on sitä toisilla tätä. Ei se tee koirasta tai mäyräkoirasta sen huonompaa. Se vain nyt on sellainen ja tarvitsee erikoistriitmenttiä juuri tähän tarkoitukseen.

      Säästät paljon koiraa ja lompakkoasi jos opettelet tekemään homman itse varsinkin kun se on helppoa eikä koira siitä kärsi paitsi silloin jos olet päästänyt homman käsistä ja tulehtumaan.

      • ENDAKSI.

        Mun kokemus on että koira lääkäriin.Ensiavun voi hoitaa itse mutta lääkäri hoitaa homman paremmin.Nukutus maksaa mutta homma hoituu silloin perusteellisemmin ja vaiva uusiutuu harvemmin.Meidän nykyinen mäykky ei pelkää lääkäriä yhtään.


      • todella kivuliaat
        ENDAKSI. kirjoitti:

        Mun kokemus on että koira lääkäriin.Ensiavun voi hoitaa itse mutta lääkäri hoitaa homman paremmin.Nukutus maksaa mutta homma hoituu silloin perusteellisemmin ja vaiva uusiutuu harvemmin.Meidän nykyinen mäykky ei pelkää lääkäriä yhtään.

        Ilman nukutustakin lääkäri voi anaalit tyhjentää (näin meillä ). Vaikeissa ja pahaksi päässeissä analiit on syytä poistaa leikkauksella. Anaalit nääs voi myös puhjeta itelleen "ihon läpi" jolloin siis on jo kyse pitkälle päässeestä kivuliaasta tulehduksesta, kipin kapin lekuriin !!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      150
      10892
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2902
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1706
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 83
      1566
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    Aihe