Kaikki alkaa

olla varattuja

ja perheellisiä. Olen yrittänyt pyristellä irti suhteesta, josta jaloilleen pääseminen tuntuu vaikealta. Nyt tuntuu, ettei elämäniloa ole. Olen katkera ja kateellinen perheellisille ja hyvässä parisuhteessa oleville. Tämä tuska myrkyttää mut. Yksi mies olisi, mutta hän on varattu. Musta tuntuu että oon häkissä pienessä elämässäni. Oli hiukan sekavaa tekstiä, mutta piti saada kirjotettua.

6

1196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanon sinulle et

      älä ajattele noin. Se parisuhde EI OLE onnellisuuden tae. Ihan oikeasti. On paljon sellaisia pariskuntia ja perheitä joissa asiat ovat ihan vinksin vonksin. Ajattele vaikka siltä kannalta et sinun on nyt paljon helpompi lähteä siitä suhteesta kun sinulle ei ole lapsia. Lasten kanssa se vois olla jo hankalampaa. Mut jos vanhemmat vain riitelee niin silloin se on ihan varmasti kaikille paras ratkaisu.
      Kokoahan nyt itsesi ja ajattele eteenpäin. Ala jo huomenna etsimään itsellesi omaa asuntoa ja järjestelemään muita tärkeitä juttuja. Alat elämään itsellesi, et muille. Mieti kuinka paljon paremmalta elämä voi tuntua ilman sellaista miestä jonka kanssa et tule edes toimeen. Elämässä on niin paljon muitakin asioita kuin vain parisuhde ja perhe. Ei muuta ku tsemppiä sinulle ja otahan neuvostani vaarin! :)

    • N..vm64

      en tiä jaksaako uskoa suhteeseen enää(eronnut, ihan kauniiksikin kehuttu olen)..pitäskö paneutua työlleen ja johonkin muuhun ko etsien olevinaan rakkautta jota ei koskaan eteen, oikeaa tuu.Mulla meni usko..ihastun monta kertaa, rakastun harvoin jalat maassa tyyppi ja tunne järkiihminen olen.Kunnollista miestä ei suomesta enää vaan yksinkertasesti löydy.Tiedän kyllä mitä hakisin.Uskaltasko ajatella ulkomaalaista miestä tuolta jostain usasta tai muualta.Sillä ihailen perheyhteisöllisyyttä usassa.Mies on se joka perheensä luotsaa.Löytäs vaan hyvän, naistenhakkaajat ei kiinnosta niil on vinoumia.K

      oita sä jaksaa aih.kirjottaja löydät vielä sen oikeen sinäkin kivaa syksyä

      • juakko 49

        kuule ja lue samalta se tuntuu miehestäkin kukaan vaan ei miehistä yleensä kirjoittele vaan vetää viinaa tai touhuaa jotakin muuta unohtaakseen ?? harva mies tääl kirjoittelee mitä on saanut kokea elämässään osaa ne naisetkin olla tosi kieroja nim kokemust on ja kun on putki näköinen ja uskoo kaikki onhan siinä kestämist voisinha kirjoitella vaik koko illan mut en yleisesti


    • ...liian tutun näköistä...

      Joudun melkein päivittäin seuraamaan samanlaista tilannetta hyvän ystäväni kohdalla, mutta koska Hän ei halua kuunnella, voin yhtä hyvin sanoa sanottavani Sinulle. Eroa, ja jatka elämääsi, katso eteenpäin. En tietenkään voi tietää millasissa piireissä elät, mutta suuntaa niiden ulkopuolelle. Maailmassa on vielä hyväsydämisiä ihmisiä. Voimia!

    • vastaava ajatus...

      Mulla oli tai on vastaava ajatus tilanteesta mutta , miksi tehdä asiasta ongelmaa jos jotain ei ole?

      Siis varmasti muiden elämä näyttää itsestä katsottuna mielenkiintoisemmalta kuin oma mutta niin ruoho on vihreempää aidan toisella puolella.

      Omassa tilanteessa mietin että olen seurustellut liikaa. Nyt viihdyn itsekseni ja ah mikä rauha =)

    • sama ongelma.

      Erosin ja olin kriisissä pitkän aikaa jo suhteen aikana. Elämä ei kuitenkaan mene käsikirjoituksen mukaan...Hauska viikonloppu exän kanssa ja menkat myöhässä...Huomenna menen ostamaan raskaustestiä. Exä ei halunnut lapsia suhteemme aikana. Nyt ääni kellossa muuttunut.:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2926
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2490
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2250
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1817
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe