Zone Alarmin oletusselain

Annica_______

Moikka!

Osaisko joku auttaa, kysymys on aika simppeli: mistä voin vaihtaa Zone Alarmin oletusselaimen? Eli jos sillä hakee vaikka päivityksiä, niin että millä selaimella se sen tekee?

Help =)
Annica

7

405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niccaca

>Osaisko joku auttaa, kysymys on aika simppeli: mistä voin vaihtaa Zone Alarmin oletusselaimen? Eli jos sillä hakee vaikka päivityksiä, niin että millä selaimella se sen tekee? <

Olipas tosian simppeli kysymys.

Mitä selaimia sinulla on? Joku niistä on oletusselain ja sillä saat päivityksen mutta niitä tulee harvoin. Voi olla että vain kerran pari vuodessa. Ei palomuuria päivitetä joka päivä niinkuin virustunnisteita tehdään. Ja itse sinä saat valita oletusselaimen. Jos sinulla on niitä useampia jokainen niistä sitä kysyy (haluaa) .

• Annica_______

Mulla on Explorer ja Firefox. Nyt kun se hakee päivitystä niin yrittää käyttää Firefoxia. Mutta se ei mulla toimi (syystä X) joten sen vuoksi haluaisin vaihtaa sen niin, että hakisi päivityksen Explorerilla.
        Pystytkö auttamaan?
        Mistä se oletusselain voidaan määrittää?

T: Annica

• niccacaca
        Annica_______ kirjoitti:

Mulla on Explorer ja Firefox. Nyt kun se hakee päivitystä niin yrittää käyttää Firefoxia. Mutta se ei mulla toimi (syystä X) joten sen vuoksi haluaisin vaihtaa sen niin, että hakisi päivityksen Explorerilla.
        Pystytkö auttamaan?
        Mistä se oletusselain voidaan määrittää?

T: Annica

Avaa se "Explorer" (tuo pitää olla kylläkin Internet Explorer), se kysyy haluatko asettaa sen oletusselaimeksi. Vastaa kyllä ja se on sillä selvä. Jos "Explorer" ei muuten kysy niin sammuta kone ja käynnistä uudestaan ja sitten kokeile päivitystä. Mutta voi olla niinkin että siellä ei ole mitään päivitettävää, sinulla on uusin versio ZoneAlarmista.

• Annica_______
        niccacaca kirjoitti:

Avaa se "Explorer" (tuo pitää olla kylläkin Internet Explorer), se kysyy haluatko asettaa sen oletusselaimeksi. Vastaa kyllä ja se on sillä selvä. Jos "Explorer" ei muuten kysy niin sammuta kone ja käynnistä uudestaan ja sitten kokeile päivitystä. Mutta voi olla niinkin että siellä ei ole mitään päivitettävää, sinulla on uusin versio ZoneAlarmista.

Kun avaan Explorerin, ei se kysy mitään oletusselaimesta vaan avaa sen.

• niccacaca
        Annica_______ kirjoitti:

Kun avaan Explorerin, ei se kysy mitään oletusselaimesta vaan avaa sen.

No, poista se Firefox niin varmasti ZoneAlarm päivittyy Explorerin kautta, jos päivitettävää on.

• riitax
        niccacaca kirjoitti:

No, poista se Firefox niin varmasti ZoneAlarm päivittyy Explorerin kautta, jos päivitettävää on.

Voisiko joku viisaampi?

kertoa miksi Zonealarmin ikoni ei enää näy tuolla alavalikossa, miksi aina konetta avatessa tulee viesti:" ZClient ohjelma on suorittanut laittoman toiminnon ja se suljetaan" mulla on tosi vanha kone ja tosi vanha käyttis. Viimeisimpänä ilmaisohjelman olen asentanut CCleanrin, senkään kuvake ei ilmesty alapalkkiin. Olenko onnistunut pyyhkäisemään jotain olennaisen tärkeää pois ?

vastauksianne kiitollisuudella odotellen, aloittelija, netti pelaa toistaiseksi vaan kuinka kauan??

käytän mozillaa, mutta IE on merkitty ensisijaiseksi.miten se muutetaan, jos on tarvis?

virustorjuntana avast, adaware ja spypot

auttakee jos ossaatte!

• tax, tax
        riitax kirjoitti:

Voisiko joku viisaampi?

kertoa miksi Zonealarmin ikoni ei enää näy tuolla alavalikossa, miksi aina konetta avatessa tulee viesti:" ZClient ohjelma on suorittanut laittoman toiminnon ja se suljetaan" mulla on tosi vanha kone ja tosi vanha käyttis. Viimeisimpänä ilmaisohjelman olen asentanut CCleanrin, senkään kuvake ei ilmesty alapalkkiin. Olenko onnistunut pyyhkäisemään jotain olennaisen tärkeää pois ?

vastauksianne kiitollisuudella odotellen, aloittelija, netti pelaa toistaiseksi vaan kuinka kauan??

käytän mozillaa, mutta IE on merkitty ensisijaiseksi.miten se muutetaan, jos on tarvis?

virustorjuntana avast, adaware ja spypot

auttakee jos ossaatte!

>kertoa miksi Zonealarmin ikoni ei enää näy tuolla alavalikossa,<

Ruksi kohtaan: Kun käyttöjärjestelmä käynnistyy, käynnistä myös ZoneAlarm.

>ZClient ohjelma on suorittanut laittoman toiminnon ja se suljetaan" mulla on tosi vanha kone ja tosi vanha käyttis. Viimeisimpänä ilmaisohjelman olen asentanut CCleanrin, senkään kuvake ei ilmesty alapalkkiin. Olenko onnistunut pyyhkäisemään jotain olennaisen tärkeää pois ? <

Olet poistanut jotain tärkeää ZoneAlarmista. Poista se kokonaan sen omalla ohjelmalla ja asenna se sitten uudestaan.

>Viimeisimpänä ilmaisohjelman olen asentanut CCleanrin, senkään kuvake ei ilmesty alapalkkiin.<

Sen ei tarvitsekaan sinne ilmestyä. Siinä ei ole sellaisia ominaisuuksia. Sen nimi ei ole CCleanrin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      74
      3345
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      1921
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1909
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      17
      1446
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1391
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1308
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1296
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1207
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1197
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      965
    Aihe