Moikka!
Osaisko joku auttaa, kysymys on aika simppeli: mistä voin vaihtaa Zone Alarmin oletusselaimen? Eli jos sillä hakee vaikka päivityksiä, niin että millä selaimella se sen tekee?
Help =)
Annica
Zone Alarmin oletusselain
7
405
Vastaukset
- niccaca
>Osaisko joku auttaa, kysymys on aika simppeli: mistä voin vaihtaa Zone Alarmin oletusselaimen? Eli jos sillä hakee vaikka päivityksiä, niin että millä selaimella se sen tekee? <
Olipas tosian simppeli kysymys.
Mitä selaimia sinulla on? Joku niistä on oletusselain ja sillä saat päivityksen mutta niitä tulee harvoin. Voi olla että vain kerran pari vuodessa. Ei palomuuria päivitetä joka päivä niinkuin virustunnisteita tehdään. Ja itse sinä saat valita oletusselaimen. Jos sinulla on niitä useampia jokainen niistä sitä kysyy (haluaa) .- Annica_______
Mulla on Explorer ja Firefox. Nyt kun se hakee päivitystä niin yrittää käyttää Firefoxia. Mutta se ei mulla toimi (syystä X) joten sen vuoksi haluaisin vaihtaa sen niin, että hakisi päivityksen Explorerilla.
Pystytkö auttamaan?
Mistä se oletusselain voidaan määrittää?
T: Annica - niccacaca
Annica_______ kirjoitti:
Mulla on Explorer ja Firefox. Nyt kun se hakee päivitystä niin yrittää käyttää Firefoxia. Mutta se ei mulla toimi (syystä X) joten sen vuoksi haluaisin vaihtaa sen niin, että hakisi päivityksen Explorerilla.
Pystytkö auttamaan?
Mistä se oletusselain voidaan määrittää?
T: AnnicaAvaa se "Explorer" (tuo pitää olla kylläkin Internet Explorer), se kysyy haluatko asettaa sen oletusselaimeksi. Vastaa kyllä ja se on sillä selvä. Jos "Explorer" ei muuten kysy niin sammuta kone ja käynnistä uudestaan ja sitten kokeile päivitystä. Mutta voi olla niinkin että siellä ei ole mitään päivitettävää, sinulla on uusin versio ZoneAlarmista.
- Annica_______
niccacaca kirjoitti:
Avaa se "Explorer" (tuo pitää olla kylläkin Internet Explorer), se kysyy haluatko asettaa sen oletusselaimeksi. Vastaa kyllä ja se on sillä selvä. Jos "Explorer" ei muuten kysy niin sammuta kone ja käynnistä uudestaan ja sitten kokeile päivitystä. Mutta voi olla niinkin että siellä ei ole mitään päivitettävää, sinulla on uusin versio ZoneAlarmista.
Kun avaan Explorerin, ei se kysy mitään oletusselaimesta vaan avaa sen.
- niccacaca
Annica_______ kirjoitti:
Kun avaan Explorerin, ei se kysy mitään oletusselaimesta vaan avaa sen.
No, poista se Firefox niin varmasti ZoneAlarm päivittyy Explorerin kautta, jos päivitettävää on.
- riitax
niccacaca kirjoitti:
No, poista se Firefox niin varmasti ZoneAlarm päivittyy Explorerin kautta, jos päivitettävää on.
Voisiko joku viisaampi?
kertoa miksi Zonealarmin ikoni ei enää näy tuolla alavalikossa, miksi aina konetta avatessa tulee viesti:" ZClient ohjelma on suorittanut laittoman toiminnon ja se suljetaan" mulla on tosi vanha kone ja tosi vanha käyttis. Viimeisimpänä ilmaisohjelman olen asentanut CCleanrin, senkään kuvake ei ilmesty alapalkkiin. Olenko onnistunut pyyhkäisemään jotain olennaisen tärkeää pois ?
vastauksianne kiitollisuudella odotellen, aloittelija, netti pelaa toistaiseksi vaan kuinka kauan??
käytän mozillaa, mutta IE on merkitty ensisijaiseksi.miten se muutetaan, jos on tarvis?
virustorjuntana avast, adaware ja spypot
auttakee jos ossaatte! - tax, tax
riitax kirjoitti:
Voisiko joku viisaampi?
kertoa miksi Zonealarmin ikoni ei enää näy tuolla alavalikossa, miksi aina konetta avatessa tulee viesti:" ZClient ohjelma on suorittanut laittoman toiminnon ja se suljetaan" mulla on tosi vanha kone ja tosi vanha käyttis. Viimeisimpänä ilmaisohjelman olen asentanut CCleanrin, senkään kuvake ei ilmesty alapalkkiin. Olenko onnistunut pyyhkäisemään jotain olennaisen tärkeää pois ?
vastauksianne kiitollisuudella odotellen, aloittelija, netti pelaa toistaiseksi vaan kuinka kauan??
käytän mozillaa, mutta IE on merkitty ensisijaiseksi.miten se muutetaan, jos on tarvis?
virustorjuntana avast, adaware ja spypot
auttakee jos ossaatte!>kertoa miksi Zonealarmin ikoni ei enää näy tuolla alavalikossa,<
Ruksi kohtaan: Kun käyttöjärjestelmä käynnistyy, käynnistä myös ZoneAlarm.
>ZClient ohjelma on suorittanut laittoman toiminnon ja se suljetaan" mulla on tosi vanha kone ja tosi vanha käyttis. Viimeisimpänä ilmaisohjelman olen asentanut CCleanrin, senkään kuvake ei ilmesty alapalkkiin. Olenko onnistunut pyyhkäisemään jotain olennaisen tärkeää pois ? <
Olet poistanut jotain tärkeää ZoneAlarmista. Poista se kokonaan sen omalla ohjelmalla ja asenna se sitten uudestaan.
>Viimeisimpänä ilmaisohjelman olen asentanut CCleanrin, senkään kuvake ei ilmesty alapalkkiin.<
Sen ei tarvitsekaan sinne ilmestyä. Siinä ei ole sellaisia ominaisuuksia. Sen nimi ei ole CCleanrin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743345
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311921Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681909Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171446- 281391
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261308Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61296Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631207Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.53965