lentokentältä Khao San Roadille

Möyssy

Hei, parin päivän päästä pitäisi olla pörräämässä bangkokissa mutta mieleen tuli että paljonko taksi maksaa lentokentältä Khao San Roadille? Pääseekö myös busilla? Perillä olemme noin 6.00..

5

1157

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aamurruhkaan

Bussilla pääsee. Yhtä nopea se on kuin taksi. Joudutte aamuruuhkaan. Kysy mistä lähtee bussi Khao San Roadille. En tiedä taksin hintaa. Luulisin että se hinta on luotettava, koska niin paljon on ihmisiä menossa samaan paikkaan.

• reissaaja46

matka maksoi viime tammikuussa joko 400 tai 450 bahtia, en muista varmaks. Kun menet kentältä ulos ulkona on keltaisten public taxien jono, ensiksi jonotetaan taksin palvelutiskille, jossa kerrotaan määränpää ja virkailija antaa lipun taksille annettavaksi. Lentokenttätaksien hinta on kiinteä ja sisältää tollway- maksut. Itse en viimeks jaksanut kinata suharin kanssa tietulleista ja suostuin vapaaehtoisesti huijattavaksi 80 bahtin verran, eli hävisin 1.5 euroa lentoväsymykseni vuoksi.

• lössy

Jos jo täällä joudut funtsaamaan ensimmäistä taksimatkaa niin oisko paree pysyy vaan kotosuames?

• ei aina Thaimaa

Lössy, sun on just pysyttäväkin kotona tuolla asenteella. On kaikille muille parempi että, näsäviisaat "maailmanmatkaajat" pysyy kotona, eikä oo pilaamassa muiden matkasuunnitelmia tyhmällä asenteella. Maailmaa kun kiertää oppii huomaamaan että, jossain maissa tuo taksin käyttäminen voi olla aika rahaa vievää, ja huijatuksikin tuleminen on todennäköistä.

• sinnevaan
        ei aina Thaimaa kirjoitti:

Lössy, sun on just pysyttäväkin kotona tuolla asenteella. On kaikille muille parempi että, näsäviisaat "maailmanmatkaajat" pysyy kotona, eikä oo pilaamassa muiden matkasuunnitelmia tyhmällä asenteella. Maailmaa kun kiertää oppii huomaamaan että, jossain maissa tuo taksin käyttäminen voi olla aika rahaa vievää, ja huijatuksikin tuleminen on todennäköistä.

joo,sinne menee bussi joka tunti kentältä,ja en nyt muista hintaa,mut ei paljon ja vie perille..Se mesta on very graysy mesta,siis kivassa muodossa.Ite oon käyny siellä n.10 kertaa ja aina vaan kun meen Bkk niin siellä oon yöpyny.Siellä on kiva seurata jengii ympäri maailmaa ja rento fiilis.Suosittelen ilman muuta sitä mestaa,mut pari yötä riittää siellä..Hyvää matkaa.ps.muista kortsut..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1329
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1236
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      977
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      813
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      723
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      599
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      29
      516
    8. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      510
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      478
    10. Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla

Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu
      Ikävä
      33
      465
    Aihe