Olen tuntenut useita vaakamiehiä ja seurustellut yhden kanssa. Olen tullut siihen tulokseen, että parasta pitää vaakamies 'vain' kaverina. Tämäkään kun ei ole ihan ongelmatonta.
Vaakamies on parhaimmillaan henkevä ja älyllinen keskustelukumppani; minkään muun merkin miespuolisen edustajan kanssa en ole puhunut yhtä paljon kuin vaakamiehen kanssa.
Vaakamies on kuitenkin mielestäni pohjimmiltaan yksinäinen susi, joka ei aina edes ole halukas pitämään yhteyttä kavereihinsa. Hän mieluusti vetätyy yksinäisyyteen pohtimaan itseään, kun voisi sensijaan olla vähän aktiivisempi yhteydenpitäjä ja jakaa asioita muiden kanssa.
Mitä mieltä olette itse te vaakamiehet - tunnistatteko tällaista itsessänne? Miten suhtaudutte kaverisuhteisiin naisen kanssa - sopiko tällainen teille joskus jopa paremmin kuin 'raastava intohimo'? Onko pelkkänä kaverina olo teistä ehkä ihanteellista ihmissuhteessa oloa loppujen lopuksi?
Kyselee Neitsyt-nainen
Vaakamies
2
805
Vastaukset
- näinkö on
enpä vaakamiehenä tunnista tuosta kirjoituksestasi itteeni kovin pitkälle.Kun meitä vaaka miehiäkin on luonteen puolesta joka "lähtöön".Mitä yhteyden pitoon tulee,minä ainakin olen halukas olemaan kontaktissa kavereihin ,jos sellasia on.Vaakamiehenä olen "oppinut"valitsemaan seurani..kyllä kaikkien merkkien "edustajat"haluavat olla "tiettyinä"hetkinä omassa rauhassa,kuten sinäkin neitsyt nainen.Näillä palstoilla otetaan näköjään muistakin horoskooppi merkeistä kaikki "irti".
- Nimetön
Kyllähän tuo tutulta kuulostaa, helposti tulee vetäydyttyä omiin ajatuksiin. Toisaalta se on enemmän tai vähemmän hetkellistä eikä ole tarkoitus loukata, se vaan on tapa käsitellä asioita.
Vaaka-mies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64165Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952303Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61999Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38861Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186860- 47854
- 34831
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785- 36776
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772