Olen tuntenut useita vaakamiehiä ja seurustellut yhden kanssa. Olen tullut siihen tulokseen, että parasta pitää vaakamies 'vain' kaverina. Tämäkään kun ei ole ihan ongelmatonta.
Vaakamies on parhaimmillaan henkevä ja älyllinen keskustelukumppani; minkään muun merkin miespuolisen edustajan kanssa en ole puhunut yhtä paljon kuin vaakamiehen kanssa.
Vaakamies on kuitenkin mielestäni pohjimmiltaan yksinäinen susi, joka ei aina edes ole halukas pitämään yhteyttä kavereihinsa. Hän mieluusti vetätyy yksinäisyyteen pohtimaan itseään, kun voisi sensijaan olla vähän aktiivisempi yhteydenpitäjä ja jakaa asioita muiden kanssa.
Mitä mieltä olette itse te vaakamiehet - tunnistatteko tällaista itsessänne? Miten suhtaudutte kaverisuhteisiin naisen kanssa - sopiko tällainen teille joskus jopa paremmin kuin 'raastava intohimo'? Onko pelkkänä kaverina olo teistä ehkä ihanteellista ihmissuhteessa oloa loppujen lopuksi?
Kyselee Neitsyt-nainen
Vaakamies
2
837
Vastaukset
- näinkö on
enpä vaakamiehenä tunnista tuosta kirjoituksestasi itteeni kovin pitkälle.Kun meitä vaaka miehiäkin on luonteen puolesta joka "lähtöön".Mitä yhteyden pitoon tulee,minä ainakin olen halukas olemaan kontaktissa kavereihin ,jos sellasia on.Vaakamiehenä olen "oppinut"valitsemaan seurani..kyllä kaikkien merkkien "edustajat"haluavat olla "tiettyinä"hetkinä omassa rauhassa,kuten sinäkin neitsyt nainen.Näillä palstoilla otetaan näköjään muistakin horoskooppi merkeistä kaikki "irti".
- Nimetön
Kyllähän tuo tutulta kuulostaa, helposti tulee vetäydyttyä omiin ajatuksiin. Toisaalta se on enemmän tai vähemmän hetkellistä eikä ole tarkoitus loukata, se vaan on tapa käsitellä asioita.
Vaaka-mies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164662
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2281096Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 126889
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807