Luen pääaineenani matikkaa yliopistolla ja mietin tässä juuri, että saanko lukea kemiaa, fysiikkaa, biologiaa tai esimerkiksi historiaa ihan yksittäisiä kursseja?
Jos saan, niin voiko niihin ilmoittautua ihan normaalisti netissä niin kuin ilmoittautuisin matikan kursseille? Vai pitääkö siitä ilmoittaa jollekin?
Ja onko joka periodissa pakko lukea matikkaa? Haluaisin nimittäin seuraavan periodin aikana lukea ihan yksittäisiä kursseja sieltä täältä (en matikkaa), jotta tietäisin jäänkö matikalle vai alanko lukea jotain ihan muuta.
Suuri kiitos kaikille :)
Mitä saan lukea?
pihalla??
2
549
Vastaukset
- .........
Tosi omaperäistä käyttää matemaattis-luonnontieteellistä ponnahduslautana lääkikseen. Historian kursseista tuskin on hyötyä sinne hakiessa tosin.
- aloittaja
No anteeksi jos käytän. Suoraan kun satuin tuonne pääsemään. Lääkikseen en ole vielä edes hakenut, kun sitä ei täällä Joensuussa edes ole, niin silloin olisi muutto yms. edessä. Ensi vuonna aion sitten hakea sinne.. Mutta ajattelin nyt ottaa kaiken hyödyn tästä vuodesta, jottei muuttokaan sitten ensi keväänä mene hukkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808236
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264438- 504048
- 503175
- 513086
- 502840
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262506- 312009
- 291986
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv381923