Kuka voisi auttaa??

ReijOR

Tämäkin palsta on näköjään täynnä etsiviä sieluja. Mitä te etsitte?

Jeesus on tie totuus ja elämä. Minä ainkin olen sen tien varrelta löytänyt kaiken tarpeellisen. Siis sitä käykäämme!

ReijOR
www.netmission.fi

10

724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jopi

joudut uunia lämmittämään

• reijor

Olen pyhä, niinkuin Hän (Jeesus) on pyhä! Hänen verensä tähden! En kerkiä uuninlämmitykseen, mutta olethan sinä jo matkalla sinne. Et haluaisi vapautua synnin orjuudesta?

ReijOR
        ww.netmission.fi

• uunin lämmitykseen vaan
        reijor kirjoitti:

Olen pyhä, niinkuin Hän (Jeesus) on pyhä! Hänen verensä tähden! En kerkiä uuninlämmitykseen, mutta olethan sinä jo matkalla sinne. Et haluaisi vapautua synnin orjuudesta?

ReijOR
        ww.netmission.fi

ajatuksen synti on pahin
        ajattelet että olet parempi kuin muut

• Runkelo

Haavekuvien Paratiisi odottaa kunhan elän elämäni istuen ja paskantaen. Ei järkeä. Mieluummin uskoo vaikka Saatanaan, Luciferiin(valon tuoja), joka käskee nauttimaan tästä elämästä ja tarttumaan tilaisuuksiin. Eikä pidättäytymään elämän hyvistä asioista.

• Sivusta seurannut

Tuu selittämään mulle ensin kaikki raamatun epäkohdat ja julista sitten vasta "totuuttasi". Raamatun kirjottajat puhuu ittesä pussiin aika pahasti. Heikkojen ja epätoivoisten hömpötystä koko usko! Joulukirkko, ja muut kirkon juhlat on OK, mutta älkää tulko kaduille hihhuloimaan ristienne kanssa! Jokainen tehkööt oman valintansa ilman tuputtamista!!

• liina

kukapa meistä väittäisi täydellinen olevansa,hyvä, jos luulet olevasi niin vahva että pärjäät ilman pelastajaa!?Karista ulkokuores ja myönnä että oot heikko ihiminen vaan..niinkun me kaikki,mutta millainen tulevaisuus sua odottaa?sen voit päättää vain ja ainoastaan sä!Jumala "vihaa" viisaita,jotka "viisaudellaan" yrittävät suuren jumalan tekoja selittää,olis se kurjaa jos mun Jumalani ois niin pieni että mä tajuasin kaikki mitä siihen tulee,ei se sillon ois mulle Jumala,kaikkivaltias!Sydämen usko!

• Oh-la-la

Minä yhdyn mielipiteeseesi. Jeesus on ainoa tie pelastukseen. Siistä syystä kaikkien tulisi vierailla osoitteessa:

www.jeesus.com
      sekä
      www.penis.com
      www.penis.com
      www.penis.com
      WOW! Kun tämän näkee, tietää, että Jeesus todella on olemassa.

• Pelsepuupi

mitens siellä kirjassa sanottiinkaan;
      älä tuomitse ettei sinua tuomittaisi...

ja mistäs sitä tietää, jos vaikka siellä pilven reunalla istuukin kymmenpäinen Buddha, joka tuomitsee sinut ikuiseen kadotuseen vääräuskoisena.... demokraattisesti jos äänestettäisiin, niin taitaisivat Hindut tai Buddhalaiset voittaa (Intiassa >1mrd hindua).

minkään muun asian varjolla ei maailmassa ole tapettu niin paljon ihmisiä kuin uskonnon, joten työnnä vaan se pääsi sinne Jeesuksen ahteriin....

ja pidä se siellä.

• kisu

Mistä niin päättelet, että täällä etsitään niin kovin jotain? Minulta ei ainakaan ole mikään hukassa.

• uskovainen

minäkin olen kristinuskovainen, olen ollut jo viisi vuotta. Elämä on tällaista tavallista, mutta yritän toimia oikein ja omatuntoni mukaan. Rukoilen ja menen käymään kirkossa, ja mikä parasta, sen tuntee kun rukous on kuultu, ei pelota enää mikään. Anteeksianto on se tärkeä asia minulle, että voin aina pyytää uudestaan anteeksi, kun tai jos mokailee, ja tiedän että antaaksi myös saa, vaikka olisi tehnyt miten paljon ja millaista pahaa tahansa!!!Tämä uskonto on rakkauden uskonto, olen tyytyväinen uskontooni!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3793
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      148
      3516
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      43
      1997
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      126
      1074
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1000
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe