auto täynnä vettä!!!???

hermot menee

Kauhukseni huomasin, että autoni pelkääjänpuolen lattia oli litimärkä, vettä oli jo kertynyt takaosaan lammikoksi asti. Selvitin mistä vesi tuli ja nyt se asia on kunnossa, mutta mitenkähän tuon saisi kuivattua? maton alla oleva alusmattokin on ihan helkutin märkä...

7

1978

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tare112

      Oman auton lattian sisätilalämppärillä ja sitten ajamaan ja auton lämmityslaite puhaltamaan kosteuden sisältä pois. Jos löytyy joku lämmin autotalli niin ikkunat auki ja kunnon lämpö päälle, sitä vaan ei ittellä ollut.

      • Anonyymi

        tare on kyllä aivan idiootti ,menisi kyllä monta tankillista bensaa tuolla tyylillä kuivattaa


    • sitroen.

      alusmatto pois jos saat ja kuivaa irrallaan.
      Jos et saa, niin imuta johonkin enimmät vedet ja pane sitten maton alle paksu sanomalehti. Uusi sanomalehti kuivaan niin kauan kuin se kastuu.
      Lopuksi jätä matto jotenkin irti lattiasta sillä lailla, että ilma pääsee vaihtumaan sen alla ja koeta vaikka sisätilan lämmittimellä kuivata viimeiset vedet. Kestää kauan, mutta eipä sitten ruostuta.

      • kekeXXX

        auton merkki ja malli? Ei lainkaan uusi ilmiö ja aina sillointällöin vastaaviin tapauksiin törmää. Kannattaisi sitten myös selvitellä, että mistä tuo vesi sinne tulee. Itsellä aikoinaan lagunassa vm-97 vettä oli päässyt sisälle tuulilasin alareunasta. Kesti kyllä aika kauan kun löysin vuotokohdan ja paljon piti purkaa. Työkaverilla vettä löytyi stilosta ja se jäi mysteeriksi ikiajoiksi, mistä sitä vettä tulee.


    • autos

      On Volkkari,vesi tulee sisään etukaukalosta tuulilasin edestä,repsikanpuolelta. Tilasta jossa
      on Lämppärin puhallin.
      Jos autosi on Toyota Yaris,vesi tulee sisään
      takaluukun yläpuolella olevista läpivienti kumeista.
      Onko autoosi vihdettu joskus tuulilasi.?
      Jos on,niin tod.näk.vuotokohta löytyy
      juuri sieltä.

    • Anonyymi

      minä porasin lattiaan reijän

      • Anonyymi

        Minulla siihen tuli ajanmittaan reikä ihan poraamattakin.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2863
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      20
      1042
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe