VaakaN+kalatM

uneton

Ensimmäistä kertaa seurustelen kalat-miehen kanssa. Rakastuimme toisiimme hyvin nopeasti,seurustelua kesti useampi kuukausi ilman ongelmia. Nyt vuosi seurustelua takana. Tyypillisenä kala-miehenä hän ei puhu, mutta pussaa kyllä. Hyväksyn hänen puhumattomuutensa, ole oppinut että puhumaan painostaminen vain pahentaa asiaa. Riidat ovat ihan peruskamaa(ei ehditä nähdä, poikien illat tms.). Viime viikolla vielä julisti rakkauttaan ja nyt on kylmä kuin jääkalikka. Ilmoitti että tarvitsee miettimis-aikaa, eikä vastaa enää viesteihini. Mitä sitten tässä pitäisi tehdä? Rakastan häntä enemmän kuin ketään koskaan. Yöt menee miettiessä mitä tein väärin, mitä hänen päässään liikkuu yms.(vaaka kun olen, asioiden puiminen hamaan tappiin kuuluu luonteeseen). Tuntuu niin uskomattomalta että kaikki olisi yhtäkkiä vaan ohi. Kala-miehen kanssa seurustelleet antakaa vinkkejä kiitos. "maailma on miehiä täynnä"kommentit eivät nyt auta.

11

1743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalalalaa

      toinen..

      • bgfhghgbhghfg

        eikä oo.

        lue noita edellisiä kysymyksiä ja vastauksia, todella tyypilisstä käytöstä kalalta


    • Laura89

      Meillä on onnelline parisuhde just tolla yhdistelmällä vaakanainen ja kalatmies.
      Mun mies rupesi myös viime keväänä just ennen yhteen muuttoa haluamaan miettimistaukoa. No tietenkin märisin et se ei voi olla tosissaan ku väitti ettei enää rakasta mua. Se väite tuli oikeesti ihan puskasta. Annoin jannun miettiä vähänaikaa nii ei menny ku pari päivää ku se jo luikki häntä koipien välissä takas mun luo.
      Kalatmies on aika vaikee käsiteltävä. Välillä kaikki on hyvin ja välillä kakki on perseellään... Ja ennakkovarotusta ei tuu.

      Kyllä se siitä.

    • Kalamies

      Olen ollut naimisissa 45 vuotta vaakanaisen kanssa ja se menee hyvin, Ei kannata sotkea horoskoopeja liian paljon tunne-elämään.
      Se on niin moni asia joka vaikuttaa suhteisiin.
      Onko hänellä aihetta mustasukkaisuuteen?
      Kotiongelmat, työpaikka riidat, sata mahdollisuutta. Alemmuuskompleksi. Tehe aloite.
      Sitten näet.Me olemme mustasukkasia. Me olemme seksuaalisia. Me olemme herkkiä. Helposti loukkautuvia. j.n.e. Voi hyvin.

    • ----^^^^^^----

      Kalatmiehet ovat psykopaatteja.Run girl,run!

    • keetuli

      kuin omaa tekstiä lukisi:D Olen itse myös vaaka ja seurustellut kaks vuotta kalamiehen kanssa. Yhteistä aikaa ei ainakaan seurustelun alkuvaiheella tuntunut löytyvän ja sillointällöin tulee kummallisia vetäytymis/masentumis kausia. Olen myös semmonen että haluisi heti selvittää asiat mutta kala ilmeisesti tekee sen omassa rauhassa ensin ja vasta sitten tulee puhumaan, näin ainakin meillä

      • Kalanainen/vaakamies

        Tuotapa tuota...vaakako puhelias, ehei. Ei puhu kuin aamukrapulassa märistä unistaan ja saattaa pussata nousuhumalassa.
        Ole siinä sitten parisuhteessasi yksin.
        Tuo saa kalat(kin) raivon partaalle.


      • olen vaakaN
        Kalanainen/vaakamies kirjoitti:

        Tuotapa tuota...vaakako puhelias, ehei. Ei puhu kuin aamukrapulassa märistä unistaan ja saattaa pussata nousuhumalassa.
        Ole siinä sitten parisuhteessasi yksin.
        Tuo saa kalat(kin) raivon partaalle.

        ja olllut kalamiehen kanssa yhdessä kohta 12 vuotta. Kaksi lastakin on joista toinen kanssa kalat ja sen kyllä huomaa. Aivan on isänsä luonne. Pilvilinnoissa elelijä joka aina välillä romahtelee sieltä alas.
        Meilläkin kävi suhteen alkuaikoina niin, että mies halusi lopettaa suhteen n. parin vuoden jälkeen. Hyväksyin sen ja aloin elää omaa elämääni. Parin kuukauden päästä mies otti yhteyttä ja pyysi miettimään, voisinko sittenkin jatkaa hänen kanssaan, oli tajunnut mitä menetti. Olin jo löytänyt "lohduttajan" josta kalamies olikin kovin mustasukkainen, vaikka siis itse oli mut jättänyt.
        No, palattiin yhteen ja nyt ollaan kala-pojan ja härkä-pojan vanhempia. Tämä härkä-lapsi sitten onkin meille molemmille kova pala:)


    • jukuripää

      voin kertoa että mulla aivan sama tilanne. ollaan jo molemmat yli 40 vuotiaita. kärsin todella miehen päättämättömyydestä. rakastan häntä yli kaiken. en vaan anna periksi. ja olen vaatinut kasvokkain keskustelua asiasta, ei ole auttanut.

    • .............

      Ei helppoa, mutta tsempataan. Ollut kalaM kanssa puoli vuotta. Välillä erottu ja taas viikonlopulla yhteen.
      Hmm KalaM on todella vaikea sitoutua, ei oikein mitään saa selvää missä mennään. Tuntuu että kun itse pistää vähän etäisyyttä niin mies on taas paljon kiinnostunempi.
      Ei KalaM saa ahdistaa, antaa uida rauhassa niin kyllä se sitten taas jää pyydykseen.
      Eips muuta kuin kalaonnea :-)

      • Kalan maailma

        Skorppari osaa pidellä kalaa niin miestä kuin naista...opetelkaa hänen tavoilleen;->


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      107
      2094
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      119
      1603
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      120
      1132
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      30
      1050
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      47
      959
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      887
    7. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      36
      804
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      771
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      52
      753
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      663
    Aihe