ruumiinlämpö

bana--

Ootteko mitanneet mikä teiän normi ruumiinlämpö on nykyisin ja mikä se ennen on ollut? Mulla oli terveenä n. 36,6 -0,2. Nykyään se on siinä n. 35,5 astetta.
Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, ettei kenenkään tarvi pultata...

11

2802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuten vaan tääll sivuilla ...

niin mun normaali lämpö on 35.2-35.5 välillä saattaa olla 34-35 mut sit ku on lähempänä 34 on aika heikko olo :o

• ..^^..

Ihme ettet ole sitten ihan tipahtanut, sillä tuo ruumiinlämpö kun johtaisi hypotermiaan.

• lämpö on

35,ollu aina.Enkä mäkään sairasta anoreksiaa.Oon itseasiassa 15kg ylipainonen,mutta pikkuhiljaa hyvä tulee.

• Suzih

Joskus mokoma nousee yli kolmeseiskan. Olen jo silloin ihan koomassa. Vaikka olen sairastanut syömishäiriötä helkkarin kauan ni ikinä se ei tuosta heittelehdi alemmas. Kuumeen puolelle hirmu usein kyllä.

• Kylmä kuin jääpala

Mulla on aina kylmä. Normaalilämpö 35. Ja olen hieman alipainoinen.

• pikkumyy.

syömättä pidempään, tai syöminen muuten erittäin huonoa (niinkun yleensä kun on anoreksia) niin se on siinä 35, itse luulin sairaalassa olevani kipeä ja se mitattiin nii 35... mut normi tän sh:n aikana on joku

• Ruumiinlämpö on siinä 34,8-...

enimmäksee siinä 35 paikkeilla.
      En tiiä syytä mutta aika erikoista tämä on.
      Enkä ees oo sairas!

• bethii

Ja laskee laskemista ja tuntuu joka päivä, että palellun hengiltä vaikka pyrin pukeutumaan extra lämpimästi. Nyt olen alkanu mittailemaan ruumiinlämpöä uudelleen. Peittenten ja monen paidan alla oli 35,5 ; pelottaakin ajatus kuinka alhainen se on ihan normivaatteet päällä. mitat siis 165/43

• Anonyymi

Nyt oon kyl nii myöhäs mut oli pakko kun tänä iltana lämpö on laskenu tasasesti. Alkuillasta 36,8- 37 (normi 37) ja nyt enään 36!

• Anonyymi

Ruumiinlämpö laskee iltaa kohden ja kun käy nukkumaan.

Mullahan on ruumiinlämpö 35,5 astetta tai jotain. Aiemmin olin alipainoinenkin, mutta nyt normaalipainoinen ja yhä matala lämpötila.

Jos nousee samaan, mikä muilla on kuumetta, joku 38, ni mulla alkaa olla jo aika tiu tau olo.

Anoreksiassa tosin alipainoisuus laskee lämpöä. Koska rasva lämmittää ja siksi anorektikot palelevat. Heille kasvaa pientä nukkaa tämän takia.

Mutta kannattaa syödä kyllä. Ymmärrän vähän laihuuden ihannointia, kun kaikki kuuluisuudet ja tähdet ovat niin laihoja. Joskus laskin näiden painoindeksia ja kaikki olivat alipainoisia.

• Anonyymi

minun normaalilämpöni on joku 36.6°. anoreksian takia laski 34° mutta mietin et voisko se johtua aliravitsemuksesta jopa mutta en tiedä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe