ruumiinlämpö

bana--

Ootteko mitanneet mikä teiän normi ruumiinlämpö on nykyisin ja mikä se ennen on ollut? Mulla oli terveenä n. 36,6 -0,2. Nykyään se on siinä n. 35,5 astetta.
Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, ettei kenenkään tarvi pultata...

11

2639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuten vaan tääll sivuilla ...

      niin mun normaali lämpö on 35.2-35.5 välillä saattaa olla 34-35 mut sit ku on lähempänä 34 on aika heikko olo :o

      • ..^^..

        Ihme ettet ole sitten ihan tipahtanut, sillä tuo ruumiinlämpö kun johtaisi hypotermiaan.


    • lämpö on

      35,ollu aina.Enkä mäkään sairasta anoreksiaa.Oon itseasiassa 15kg ylipainonen,mutta pikkuhiljaa hyvä tulee.

      • Suzih

        Joskus mokoma nousee yli kolmeseiskan. Olen jo silloin ihan koomassa. Vaikka olen sairastanut syömishäiriötä helkkarin kauan ni ikinä se ei tuosta heittelehdi alemmas. Kuumeen puolelle hirmu usein kyllä.


    • Kylmä kuin jääpala

      Mulla on aina kylmä. Normaalilämpö 35. Ja olen hieman alipainoinen.

    • pikkumyy.

      syömättä pidempään, tai syöminen muuten erittäin huonoa (niinkun yleensä kun on anoreksia) niin se on siinä 35, itse luulin sairaalassa olevani kipeä ja se mitattiin nii 35... mut normi tän sh:n aikana on joku

    • Ruumiinlämpö on siinä 34,8-...

      enimmäksee siinä 35 paikkeilla.
      En tiiä syytä mutta aika erikoista tämä on.
      Enkä ees oo sairas!

    • bethii

      Ja laskee laskemista ja tuntuu joka päivä, että palellun hengiltä vaikka pyrin pukeutumaan extra lämpimästi. Nyt olen alkanu mittailemaan ruumiinlämpöä uudelleen. Peittenten ja monen paidan alla oli 35,5 ; pelottaakin ajatus kuinka alhainen se on ihan normivaatteet päällä. mitat siis 165/43

    • Anonyymi

      Nyt oon kyl nii myöhäs mut oli pakko kun tänä iltana lämpö on laskenu tasasesti. Alkuillasta 36,8- 37 (normi 37) ja nyt enään 36!

      • Anonyymi

        Ruumiinlämpö laskee iltaa kohden ja kun käy nukkumaan.

        Mullahan on ruumiinlämpö 35,5 astetta tai jotain. Aiemmin olin alipainoinenkin, mutta nyt normaalipainoinen ja yhä matala lämpötila.

        Jos nousee samaan, mikä muilla on kuumetta, joku 38, ni mulla alkaa olla jo aika tiu tau olo.

        Anoreksiassa tosin alipainoisuus laskee lämpöä. Koska rasva lämmittää ja siksi anorektikot palelevat. Heille kasvaa pientä nukkaa tämän takia.

        Mutta kannattaa syödä kyllä. Ymmärrän vähän laihuuden ihannointia, kun kaikki kuuluisuudet ja tähdet ovat niin laihoja. Joskus laskin näiden painoindeksia ja kaikki olivat alipainoisia.


    • Anonyymi

      minun normaalilämpöni on joku 36.6°. anoreksian takia laski 34° mutta mietin et voisko se johtua aliravitsemuksesta jopa mutta en tiedä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe