Saara Viljanen

onko järkeä

Miksi?R.I.P

39

12422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liian nuoria

      Missi -ja mallimaailma on kova.

      • Lukija68

        Olet oikeassa, missi- ja mallimaailma on kova ja kylmä ala nuorelle ihmiselle, mutta mitä tekemistä tällä asialla on liikenneonnettomuuden kanssa, minkä uhrina Saara Viljanen kuoli?

        Nuoren ihmisen elämän päättyminen on aina hirvittävä tragedia, olipa syy mikä tahansa. Se koskettaa ja pysähdyttää ajattelemaan, vaikka kysymyksessä on ihminen, jota ei tuntisi.

        Tuli surullinen olo.


      • nuoret uhrit
        Lukija68 kirjoitti:

        Olet oikeassa, missi- ja mallimaailma on kova ja kylmä ala nuorelle ihmiselle, mutta mitä tekemistä tällä asialla on liikenneonnettomuuden kanssa, minkä uhrina Saara Viljanen kuoli?

        Nuoren ihmisen elämän päättyminen on aina hirvittävä tragedia, olipa syy mikä tahansa. Se koskettaa ja pysähdyttää ajattelemaan, vaikka kysymyksessä on ihminen, jota ei tuntisi.

        Tuli surullinen olo.

        Nuori on herkkä sisältä, mutta sille ei ole sijaa mallimaailmassa.
        Vastikään yksi samanikäinen lensi ikkunasta.
        Heillä on paljon pinnallisia hyviä ystäviä, kukaan ei kuitenkaan pysty kertomaan toistensa viimeaikaista vointia ja tuntoja.
        Etsitään puolipinnallisia tuttavia kertomaan kauniista ja mukavasta ihmisestä, onko kukaan oikeasti kiinnostunut kenestäkään, tunteeko kukaan oikeasti toistaan?


      • miten lie?
        nuoret uhrit kirjoitti:

        Nuori on herkkä sisältä, mutta sille ei ole sijaa mallimaailmassa.
        Vastikään yksi samanikäinen lensi ikkunasta.
        Heillä on paljon pinnallisia hyviä ystäviä, kukaan ei kuitenkaan pysty kertomaan toistensa viimeaikaista vointia ja tuntoja.
        Etsitään puolipinnallisia tuttavia kertomaan kauniista ja mukavasta ihmisestä, onko kukaan oikeasti kiinnostunut kenestäkään, tunteeko kukaan oikeasti toistaan?

        Miten se oikein junan alle oikein päätyi? Uutisessa ei siitä kerrottu mitään.. liekö tälle syynsä?


      • surupuku77
        miten lie? kirjoitti:

        Miten se oikein junan alle oikein päätyi? Uutisessa ei siitä kerrottu mitään.. liekö tälle syynsä?

        kertovat "liikenneonnettomuudesta", mutta perjantain ensimmäiset uutiset tapahtuneesta kertovat ilta-sanomien sivuilla, että henkilö oli astunut, ilmestynyt (lue: kävellyt) junan eteen. Voimia omaisille!! :(


      • Mick-
        Lukija68 kirjoitti:

        Olet oikeassa, missi- ja mallimaailma on kova ja kylmä ala nuorelle ihmiselle, mutta mitä tekemistä tällä asialla on liikenneonnettomuuden kanssa, minkä uhrina Saara Viljanen kuoli?

        Nuoren ihmisen elämän päättyminen on aina hirvittävä tragedia, olipa syy mikä tahansa. Se koskettaa ja pysähdyttää ajattelemaan, vaikka kysymyksessä on ihminen, jota ei tuntisi.

        Tuli surullinen olo.

        Vai "liikenneonnettomuus"..No tavallaan.Itsemurhan siis teki kyseinen neitokainen,valitettavasti..


      • Zinaida
        miten lie? kirjoitti:

        Miten se oikein junan alle oikein päätyi? Uutisessa ei siitä kerrottu mitään.. liekö tälle syynsä?

        Ei uutisiin kannata luottaa, ne kertovat vaan mitä saavat, ei ne ole totta alkuunkaan!


      • EiJärkevä
        Mick- kirjoitti:

        Vai "liikenneonnettomuus"..No tavallaan.Itsemurhan siis teki kyseinen neitokainen,valitettavasti..

        Vain uhmakas ja itsaria aikovat kävelee junakiskoilla, en mää vaan edes uskaltais ajatella se kun on nirri heti veks! Ei sitä kuule, tajua, sitä jähmettyy vaan kiskoille ja se on siinä, läjä mehuva!


      • ja tosi kova
        Lukija68 kirjoitti:

        Olet oikeassa, missi- ja mallimaailma on kova ja kylmä ala nuorelle ihmiselle, mutta mitä tekemistä tällä asialla on liikenneonnettomuuden kanssa, minkä uhrina Saara Viljanen kuoli?

        Nuoren ihmisen elämän päättyminen on aina hirvittävä tragedia, olipa syy mikä tahansa. Se koskettaa ja pysähdyttää ajattelemaan, vaikka kysymyksessä on ihminen, jota ei tuntisi.

        Tuli surullinen olo.

        Mutta miksi ihmeessä menee raiteille???


      • kun on myöhäistä
        nuoret uhrit kirjoitti:

        Nuori on herkkä sisältä, mutta sille ei ole sijaa mallimaailmassa.
        Vastikään yksi samanikäinen lensi ikkunasta.
        Heillä on paljon pinnallisia hyviä ystäviä, kukaan ei kuitenkaan pysty kertomaan toistensa viimeaikaista vointia ja tuntoja.
        Etsitään puolipinnallisia tuttavia kertomaan kauniista ja mukavasta ihmisestä, onko kukaan oikeasti kiinnostunut kenestäkään, tunteeko kukaan oikeasti toistaan?

        Oli minkäläisesta ihmisestä hyvänsä kysymys kun kuolema korjaa löytyy kaveria ja ystävää vaikka kuinka paljon, ei ne sit enää kavereita tarvii ja perään ruikuttajia, omaiset on eri juttu. Olkaa elävien kavereita ja ystäviä ettei tarvii ruveta kuolleitten kavereiks ja "tekoruikuttajiks" niitä näistä kynttilän kiikuttajista suurin osa on. Koska se vainaja ei enää ole kertomassa et "ei toi ole kaveri ja en edes tunne koko ihmistä"


      • Anonyymi
        Lukija68 kirjoitti:

        Olet oikeassa, missi- ja mallimaailma on kova ja kylmä ala nuorelle ihmiselle, mutta mitä tekemistä tällä asialla on liikenneonnettomuuden kanssa, minkä uhrina Saara Viljanen kuoli?

        Nuoren ihmisen elämän päättyminen on aina hirvittävä tragedia, olipa syy mikä tahansa. Se koskettaa ja pysähdyttää ajattelemaan, vaikka kysymyksessä on ihminen, jota ei tuntisi.

        Tuli surullinen olo.

        Miten niin liikenneonnettomuus ???


    • Zinaida

      Nuori ja onneton tyttö. Miksi käy näin?
      Niinkö yksin hänkin oli?
      Eikö hänenkään elämällä muuta tarkoitusta ollut kuin joutua tähdeksi ja sammua heti alkuunsa?
      Surku kaikkia läheisiä, vaan missä he olivat?
      Surku junan kuljettajaa mutta hän on syytön. Radoille ei mennä kuljeksimaan.

      Saara ei ollut heikko muttei vahvakaan, hän oli vain avuton.
      Mikä koulu antaa nuorille itsetuntoa ja voimaa?

      Kuka on sitten seuraava onneton?!!! Olin myös kaunis ja nuori, mutten menestyvä.
      Minullakin oli anorexia ja olin menehtyä. Asuin Suomessa.
      Saaralta puuttui jotakin, en tiedä mitä. -Vaihtoehtoja?
      Aikaa?
      Luovuutta?
      Ystäviä ja läheisyyttä?

      ***

      Jokainen, luultavasti, ajattelee joskus itsemurhaa. Läheiset ovat ratkaiseva kysymys. Mitä he tuntevat jos minä teen sen?
      Tässä on yksi raja.
      Omaa lasta ei halua kiusata häviämällä maailmasta. Tiedän sen. Rakastan lapsiani sen verran että hänellä on oltava äiti, oli hän ihana tai huonosti voiva kummitus!Minäkin olen harkinnut häviämistä mutta en kestä sitä omieni tähden......... Elämä on sen verran arvokas!

      ***

      Ei varmasti ole junan syy, idiootti joka luulee niin!!
      Kysy mikä vei tytön tähän jos pystyt!

      *****

      Hän oli vain avuton ja varmasti epävarma nuori nainen.
      Kunniasta ei ollut ollenkaan kysymys!

      ******
      Junat OVAT vaarallisia mutta niitä pitää osata kunnioittaa! Niitä pitää myös varoa, mutta kun on kysymys itsemurhasta ei tartte syyttää ratoja. Hiusten kuivaaja on myös vaarallinen!
      Junat ovat myös ihania kulkuneuvoja joilla pääsee pitkälle ja mukavasti!

      ***
      Hän oli enemmän kuin kukaan uskoi mutta ei kestänyt paineita. Hänet ympäröi jonkinlainen kauhu ja pelko. Hän ei jaksanut otta selvää mitä oli edessä. Kokemattomuus teki hänestä avuttoman. Ehkä hän uskoi johonkin uuteen...

    • tätä ennen

      Mandi Lampi ja Mia Permanto.

    • syntynyt

      Oliko syntynyt 1989 vai 1990?

      • .........

        1990


    • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      tietääkö kukaan tarkkaa onnettomuuspaikkaa??keskustan kohdallako?

      • Anniina____o

        Komppaan tähän. Kertokaahan meille vähemmän läheisille ystäville missä paikka on, että voidaan sytyttää kynttilät!


      • .,.,.
        Anniina____o kirjoitti:

        Komppaan tähän. Kertokaahan meille vähemmän läheisille ystäville missä paikka on, että voidaan sytyttää kynttilät!

        toisessa ketjussa luki että kynttilät tuikkivat n.100m ylitasoristeyksestä piikkiön keskustan lähellä meren puolella..itselle ei kyllä sano mitään..


      • tänään paikalla käynyt..löy...
        Anniina____o kirjoitti:

        Komppaan tähän. Kertokaahan meille vähemmän läheisille ystäville missä paikka on, että voidaan sytyttää kynttilät!

        tarkka onnettomuuspaikka sijaitsee Rungontieltä käännyttäessä vanhalle viipurintielle, josta heti oikealle hiekkatielle joka on aivan radan vieressä..kaksi kaivinkonetta näkyy radan varressa kunnostustöiden vuoksi, jonka takia suoja aita on poistettu pieneltä alueelta..siellä kiven päällä tuikkii monta kynttilää Saaran muistolle..


    • loove

      voi tuo tyttö oli niin ihana.... :) rip :(

      • ..............................

        onkohan Saaran kuvat vielä onnettomuuspaikalla?..tietääkö kukaan?..


      • =(
        .............................. kirjoitti:

        onkohan Saaran kuvat vielä onnettomuuspaikalla?..tietääkö kukaan?..

        kävin onnettomuuspaikalla vuosi tapahtuman jälkeen..5 kynttilää paloi, mutta kuvat oli poistettu..älkää unohtako Saaraa.


      • enkoskaanunohda
        =( kirjoitti:

        kävin onnettomuuspaikalla vuosi tapahtuman jälkeen..5 kynttilää paloi, mutta kuvat oli poistettu..älkää unohtako Saaraa.

        Saaraa ei saa unohtaa koskaan. Kaunis, onneton, enkeli hän oli. RIP Saara! Muistan sinua veläkin.


      • Anonyymi
        enkoskaanunohda kirjoitti:

        Saaraa ei saa unohtaa koskaan. Kaunis, onneton, enkeli hän oli. RIP Saara! Muistan sinua veläkin.

        Ystävänsä oli tehnyt saman hieman aiemmin ja tämä kuulemma sattui niin kovaa viljaseen.


    • Anonyymi

      Surettaa Saaran kuolema edelleen vaikken häntä tuntenut. 15 vuotta jo kulunut.

    • Anonyymi

      ❤️❤️❤️

    • Anonyymi

      Kuka?? Ikinä kuullutkaan.
      No eikös 100% alle 30 vuotiaista kärsi mielenterveysongelmista? Muotitauti.

    • Anonyymi

      Jokaisella on oikeus syntyä ja kuolla.

    • Anonyymi

      Saaraa edelleen muistaen, vaikka en häntä tuntenut. Ja rukouksessa muistaen.
      Tänään on 16 pitkää vuotta siitä, kun lähdit.

    • Anonyymi

      ♥️♥️♥️

    • Anonyymi

      🙏 rip

      • Anonyymi

        Lepää rauhassa.


      • Anonyymi

        Lepää rauhassa.


      • Anonyymi

        Lepää rauhassa.


      • Anonyymi

        Lepää rauhassa.


      • Anonyymi

        Lepää rauhassa.


    • Anonyymi

      En tuntenut Saaraa, mutta en myöskään koskaan unohda. Lepää rauhassa.

    • Anonyymi

      Lepää rauhassa. Jo 17 vuotta poissa.

    • Anonyymi00039

      Lepää rauhassa kaunokainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe