Apua tarvitaan!

Loukattusydän

Voiko olla mahdollista, että mies pitää todellakin minua pelkkänä panona,vaikka n.4kk ajan melkein joka viikonloppu vietti yönsä luonani? Ja aina kun oli kännissä oli seurassani.Oli selvästä päästä valmis huolehtimaan minusta ja lapsestani(lapseni ei koskaan syntynyt, oska sain keskenmenon).Itse olin vielä sanonut, etten tee lasta saadakseni hänet ja että en halua häneltä muuta kuin elatusmaksun.Nyt hän väittää minun olleen pelkkä pano.Auttakaa kokemuksillanne niin miehet kuin naisetkin.Nyt miehellä on lapsuudenystäväni jolle hän oli tämän asian sanonut.Jonka siskolta asian kuulin.Totta on varmasti se että mies on sen sanonut.

9

977

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vahingosta viisastunut

miehet on aina vittumaisia
      ne teeskentelee rakkautta
      mutta tunteita niillä ei ole
      niitä pitää potkia munille
      tai tehdä niille tosi ruma temppu
      se saa ne vähän ajattelemaan
      elämän arvoja

• mona

samaa mullekin on tapahtunut. ei edes avioliitto ja yhteinen koti ja lapset merkitse mitään kun mies vaan muuttaa mieltään.

• Lupu

Miksi annat hänen luulla olevasi aina valmis mihin hän sinua ikinä tarvitseekaan,sänkyhommissa...
      Aistin kirjotuksestasi että olisit antanut hänelle mitä ikinä vain.Miksi?
      Oletko niin sokea ja sinisilmäinen,ettet huomaa kuinka hän pitää sinua todellakin vain panopuuna.
      Anteeksi vain suorasukaisuuteni,mutta olen nähnyt niin paljon juuri tuota, mistä itse kirjoitat nyt,etten tiedä enää haluaisinko itkeä vai nauraa kuinka sinisilmäisiä me naiset olemmekaan!Voin tuntea tilanteesi,koska olen ollut samassa jamassa joskus.Mutta hyvä ihminen,ota opiksesi siitä!!Äläkä sekoita koskaan lapsia enää siihen tilanteeseen. Mitä kuvittelitkaan??Luulitko että haluaisit lapsen vain koska mies oli niin ihana.Etkä vaatinut mitään elatusapujen lisäksi.Herää nyt!Olet ollut itsekäs.Halusitko lapsen elävän ilman isäänsä,hänen tietävän että isäsi piti sinua vain panopuunaan,ja mitä kaikkee.Ota nyt jo järki käteen ja mieti asioita ennen kuin teet.

• Loukattusydän

Viestissäsi oli asiaa.Ehkä olen itsekäs.Mutta haluan korjata erään käsityksesi.Tietysti olisin halunnut että lapsellani olisi isä ja tämä kyseinen ex-ehdokas olisi tietysti saanut tavata lastaan ja varmasti olisi sen tehnytkin, mutta lapsen parasta ajattelin siinä kun sanoin etten vaadi häneltä mitään (huom.sana vaadi)muuta kuin elatusmaksun,koska lapsen on parempi toisen vanhemman luona kuin perheessä jossa vanhemmat epäilevät toistensa tunteita.Kokemuksen syvällä rintaäänellä tavallaan, koska olen eronneen perheen lapsi.Kiitos kumminkin mielipiteestä.

• Kokemusta on..

Ihan samalla tavalla löytyy mätämunia myös kauniimmastakin sukupuolesta!! Hei! Shit happens! Jokaiselle tulee joskus paskiainen kohdalle, eikä niitten perään kannata jäädä itkemään!

• Asshole

Kyllä varmasti pitää paikkansa. Olen itse deittaillut naisia kuukausikaupalla vaikka ensi tapaamisella teisin ettei suhteesta tule mitään pitkän päälle. Tosin olen joka kerta antanut ymmärtää syyksi jonkun muun kuin totuuden kun olen jättänyt ne, joten niille ei siinä mielessä jäänyt huono mieli kuten sinulla. Välillä olen miettinyt miten voin olla niin laskelmoiva kusipää. En ole ylpä siitä.

• loukattusydän

Onneksi sinä tajuat mitä teet ja se kertoo sinulla olevan vielä toivoa.Mutta miksi jatkat vielä ekakerran jälkeen,vaikka tiedät ettei siitä tuu mitään?On todellakin onni että annat naiselle edes jonkinlaisen syyn miksi lopetat suhteen.Vaikkei se totuus olisikaan.

• Lupu

Arvaas mitä toivoisin sinulle tapahtuvan?
        Toivottavasti jokin kaunis,mielestäsi haluttava ja sellainen nainen,jonka eteen tekisit mitä vain,jättäisi sinut noin vain.Ihan ilman mitään katumusta.Heittäis ojanpenkkaan kuin kuluneen lelun.
        Avaisiko se silmäsi viimein näkemään mitä ne naiset,joita olet jättänyt huviksesi vuosien kuluessa,silloin tunsivat,Ja kuinka halpamaisesti olet heitä käyttänyt hyväksesi saadaksesi vain omat halusi tyydytettyä. Kiitos.

• Loukattusydän
        Lupu kirjoitti:

Arvaas mitä toivoisin sinulle tapahtuvan?
        Toivottavasti jokin kaunis,mielestäsi haluttava ja sellainen nainen,jonka eteen tekisit mitä vain,jättäisi sinut noin vain.Ihan ilman mitään katumusta.Heittäis ojanpenkkaan kuin kuluneen lelun.
        Avaisiko se silmäsi viimein näkemään mitä ne naiset,joita olet jättänyt huviksesi vuosien kuluessa,silloin tunsivat,Ja kuinka halpamaisesti olet heitä käyttänyt hyväksesi saadaksesi vain omat halusi tyydytettyä. Kiitos.

Nyt en oikeen käsittänyt.Olen näet itse nainen.Juuri se joka on hylätty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4987
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4366
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3097
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      251
      2933
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2872
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27