missäpäin vaikutat nykyisin,joskus asuit ainakin r-kylässä.ja annoin numeron sulle mut et ole yhteyttä ottanut viime kerran jälkeen,ois kiva nähdä uudestaan oli ihan kivaa.jos tunnistat tästä viestistä niin soita tai tuu käymään,asun samas paikkaa.t.jenna.ps.mul ei sun numeroo
missä piileksit
5
1350
Vastaukset
hukkasin numerosi... Laitatko tonne suomi.24-postiin...
- Sadness
Kaipaan erästä joka asuu R-kylässä..Hällä tuskin enää on mun numeroa mutta joskus on ainaki ollu..Semmosta..Ottas vaan yhteyttä,anteekspyyntöä tässä odottelen..
- olla...
Sadness kirjoitti:
Kaipaan erästä joka asuu R-kylässä..Hällä tuskin enää on mun numeroa mutta joskus on ainaki ollu..Semmosta..Ottas vaan yhteyttä,anteekspyyntöä tässä odottelen..
eräälle anteeksipyynnön velkaa. Valotatko vähän mihin asiaan tuo liittyy ja jos kenties voit kertoa jotain, minkä perusteella voisin tietää tämän olevan minulle? Soitan kyllä heti, jos sattuisi natsaamaan. Numerokin on vielä tallessa, eriasia että onko se sitten pysynyt samana...
- pikanäkijä
jos olet jenna jameson, niin nähdään heti illalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917375- 373907
- 453480
- 2312645
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402622- 402413
- 1292349
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292239Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202115- 451932