Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

2nen-nainen

ja kokemus puhuu

Eipä pettävämpää naista löydy muista horoskooppi merkeistä.....ja selityksiä ei tarvitse sepittää.
Kokemuksen ääni sanoo teistä paljon.
Tämä poika kiertää kaukaa kaksosnaisen.Forever!!!!

34

3803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehty

      Kaksonen on kaikkein petollisin merkki, kylmä ihmissuhdepelaaja, oli sitten nainen tai mies.

      • hehehehhe- haaahahahah

        Satuitpa sanomaan. Mikä merkki lienetkään, niin et näytä olevan sitä uskollista tyyppiä sinäkään. Kuinka monta kaveria ja eri hioroskooppimerkkiä oletkaan ehtinyt kokeilla, kun noin tiesät vastata. Ihan kaduttaa, vaikka olenkin kaksosnainen.


      • hehehehhe- haaahahahah
        hehehehhe- haaahahahah kirjoitti:

        Satuitpa sanomaan. Mikä merkki lienetkään, niin et näytä olevan sitä uskollista tyyppiä sinäkään. Kuinka monta kaveria ja eri hioroskooppimerkkiä oletkaan ehtinyt kokeilla, kun noin tiesät vastata. Ihan kaduttaa, vaikka olenkin kaksosnainen.

        Tuli virhe. "Ihan kaduttaa" pitäisi olla "Ihan olen kateellinen".
        Suomi ei ole äidinkieleni.


    • ???????

      Oletkos sitten käynyt läpi kaikki horoskooppimerkkiset naiset?, ajattelin vaan että tiedätko 100% mistä puhut????????
      Minä luulen että et !!

      • monet koettu

        kaikki horoskooppi merkit (naiset), muutamat merkit useamminkin...ja 100% sanon ettei paskempaa ja tyhmempää, petollisempaa valehtelijaa ole kuin on kaksonen nainen ja rakastelu niillä nolla toleranssi,se kertoo jo miksi kaksosnainen on yleensä vaihtavaa laatua, eihän sen kans kehtaa pirukaan olla pitempään ja päivänvalossa.
        Umpikännissä vahingossa menee mutta kun selviän,karkuun ja äkkiä.
        Et silleen täällä.Se on moro ja 5:nen käteen!


      • epäile yhtään
        monet koettu kirjoitti:

        kaikki horoskooppi merkit (naiset), muutamat merkit useamminkin...ja 100% sanon ettei paskempaa ja tyhmempää, petollisempaa valehtelijaa ole kuin on kaksonen nainen ja rakastelu niillä nolla toleranssi,se kertoo jo miksi kaksosnainen on yleensä vaihtavaa laatua, eihän sen kans kehtaa pirukaan olla pitempään ja päivänvalossa.
        Umpikännissä vahingossa menee mutta kun selviän,karkuun ja äkkiä.
        Et silleen täällä.Se on moro ja 5:nen käteen!

        Oikeassa olet. Ja voin vielä lisätä että sama koskee myös kaksosmiehiä.


      • Että sinua..
        monet koettu kirjoitti:

        kaikki horoskooppi merkit (naiset), muutamat merkit useamminkin...ja 100% sanon ettei paskempaa ja tyhmempää, petollisempaa valehtelijaa ole kuin on kaksonen nainen ja rakastelu niillä nolla toleranssi,se kertoo jo miksi kaksosnainen on yleensä vaihtavaa laatua, eihän sen kans kehtaa pirukaan olla pitempään ja päivänvalossa.
        Umpikännissä vahingossa menee mutta kun selviän,karkuun ja äkkiä.
        Et silleen täällä.Se on moro ja 5:nen käteen!

        Kuulostat siltä että sinua on joku kaksosnainen loukannut pahastikin, koska kuulostat tosi agressiviselta, mutta ethän voi hyvä ihminen yleistää...
        Ja kaksosnaisen niinkuin kaikkien muidenkin ihmisten intohimoinen rakastelu vaatii toisenkin panoksen.


      • vesimies36
        Että sinua.. kirjoitti:

        Kuulostat siltä että sinua on joku kaksosnainen loukannut pahastikin, koska kuulostat tosi agressiviselta, mutta ethän voi hyvä ihminen yleistää...
        Ja kaksosnaisen niinkuin kaikkien muidenkin ihmisten intohimoinen rakastelu vaatii toisenkin panoksen.

        ei tuppaudu mun seuraan yksikään kaksoisnainen, ennen otan vaikka oravan vaimoksi kun kaksoisnaisen.
        Jotain rajaa myös täällä.
        Että,asiat sanotaan niin kuin ne on ja piste.


      • saada orava ansaan
        vesimies36 kirjoitti:

        ei tuppaudu mun seuraan yksikään kaksoisnainen, ennen otan vaikka oravan vaimoksi kun kaksoisnaisen.
        Jotain rajaa myös täällä.
        Että,asiat sanotaan niin kuin ne on ja piste.

        kuin kaksostyttö alttarille. Me kaksostytöt ollaan aika vaativia seuran suhteen. Et vaikuta älykkäältä.


      • oinasmies45
        saada orava ansaan kirjoitti:

        kuin kaksostyttö alttarille. Me kaksostytöt ollaan aika vaativia seuran suhteen. Et vaikuta älykkäältä.

        kuka nyt niin pöllö olisi että kaksoishölmön alttarille veisi.
        Mä en ainakaan vaikka olisit ainoa ämmä maanpäällä.
        HUhuhuh...oksettaa ajatuskin.Forever!


      • KaksosN
        oinasmies45 kirjoitti:

        kuka nyt niin pöllö olisi että kaksoishölmön alttarille veisi.
        Mä en ainakaan vaikka olisit ainoa ämmä maanpäällä.
        HUhuhuh...oksettaa ajatuskin.Forever!

        Onko kaksosnainen loukannut sua? tai muuten pettänyt sut?
        Mun mielestä kaksosnainen ja oinasmies sopii hyvin yhteen, minulla ainakin on ollut hyvä suhde oinasmiehen kanssa.
        Suhde alkoi salakavalasti yllättäen, valitettavasti hän oli varattu mutta silloin väljähtyneessä tilantteessa naisensa kanssa.

        En voinut jatkaa suhdetta koska tiesin että särkisin vain sydämmeni. Kaipaan ja ajattelen häntä vieläkin hyvällä ja uskon että hänkin, vaikka ei olisi halunut lopettaa, siinä tein töitä että saisin pidettyä itseni irti hänestä. Ilkeyttäni en sitä tehnyt vaan kaikkien parhaaksi.


      • oinas 45
        KaksosN kirjoitti:

        Onko kaksosnainen loukannut sua? tai muuten pettänyt sut?
        Mun mielestä kaksosnainen ja oinasmies sopii hyvin yhteen, minulla ainakin on ollut hyvä suhde oinasmiehen kanssa.
        Suhde alkoi salakavalasti yllättäen, valitettavasti hän oli varattu mutta silloin väljähtyneessä tilantteessa naisensa kanssa.

        En voinut jatkaa suhdetta koska tiesin että särkisin vain sydämmeni. Kaipaan ja ajattelen häntä vieläkin hyvällä ja uskon että hänkin, vaikka ei olisi halunut lopettaa, siinä tein töitä että saisin pidettyä itseni irti hänestä. Ilkeyttäni en sitä tehnyt vaan kaikkien parhaaksi.

        lurinoitasi ei edes jaksa lukea,valehtelet kuin vieras lehmä.
        Kaksoisnainen nimittäin haluaa rikkoa toisten suhteita, omaatuntoa ei ole pätkääkään.
        Parisuhteessa ja jos toinen vielä varattu niin kaksoisnainen tekee kaikkensa rikkoakseen toisen oikean suhteen, soitoilla ym.
        Lähettelee kuvia kaverin sukulaisille että varmasti voisi rikkoa rakkautta täynnä olevan suhteen koska itse jäi kuin nalli kalliolle.
        Hetken sun kanssa olin ja huomasin mikä jakorasia olet, olin jopa menettää oman ihanan rakkaani sunlaisesi takia.
        Onneksi tunteet ja järki ja RAKKAUS voitti.
        Kadun elämäni että loukkasin RAKKAINTANI sinunlaisen kaksosnaisen kanssa.
        Toivon,älä ikinä ota yhteyttä muhun tai sukulaisiini.FOREVER!
        Olit minulle vain vaihtelua niinkuin kaikki muutkin sinunlaiset.


      • KaksosN
        oinas 45 kirjoitti:

        lurinoitasi ei edes jaksa lukea,valehtelet kuin vieras lehmä.
        Kaksoisnainen nimittäin haluaa rikkoa toisten suhteita, omaatuntoa ei ole pätkääkään.
        Parisuhteessa ja jos toinen vielä varattu niin kaksoisnainen tekee kaikkensa rikkoakseen toisen oikean suhteen, soitoilla ym.
        Lähettelee kuvia kaverin sukulaisille että varmasti voisi rikkoa rakkautta täynnä olevan suhteen koska itse jäi kuin nalli kalliolle.
        Hetken sun kanssa olin ja huomasin mikä jakorasia olet, olin jopa menettää oman ihanan rakkaani sunlaisesi takia.
        Onneksi tunteet ja järki ja RAKKAUS voitti.
        Kadun elämäni että loukkasin RAKKAINTANI sinunlaisen kaksosnaisen kanssa.
        Toivon,älä ikinä ota yhteyttä muhun tai sukulaisiini.FOREVER!
        Olit minulle vain vaihtelua niinkuin kaikki muutkin sinunlaiset.

        Kuulostat todella kipeeltä !!!


      • oinasmies 46
        KaksosN kirjoitti:

        Kuulostat todella kipeeltä !!!

        kun et saanutkaan rikottua mun ja naiseni suhdetta!
        Etsi seuraava uhri.
        Siinä sun kipeys on!Forever!


      • KaksosN
        oinasmies 46 kirjoitti:

        kun et saanutkaan rikottua mun ja naiseni suhdetta!
        Etsi seuraava uhri.
        Siinä sun kipeys on!Forever!

        Olet todella mielenvikainen...ja varmasti väkivaltainenkin.
        Oinasmiehiä on monenlaisia niinkuin kaksosnaisiakin.
        Onneksi en ole koskaan törmännyt sinulaiseen oinasmieheen!


      • oinasmies 46
        KaksosN kirjoitti:

        Olet todella mielenvikainen...ja varmasti väkivaltainenkin.
        Oinasmiehiä on monenlaisia niinkuin kaksosnaisiakin.
        Onneksi en ole koskaan törmännyt sinulaiseen oinasmieheen!

        kun takiainen ja jälkeenpäin yritit vielä mustamaalata mua.
        Yrität vieläkin että olisin sun kanssa.
        Kyllä mä voin sua sitten pukata jos naiseni joskus jättää mun niin tietenki jos olen juonut pari puteloo viruviinaa, selvinpäin ei kiitos.FOREVER!


      • ja syytät kaksosnaista
        oinas 45 kirjoitti:

        lurinoitasi ei edes jaksa lukea,valehtelet kuin vieras lehmä.
        Kaksoisnainen nimittäin haluaa rikkoa toisten suhteita, omaatuntoa ei ole pätkääkään.
        Parisuhteessa ja jos toinen vielä varattu niin kaksoisnainen tekee kaikkensa rikkoakseen toisen oikean suhteen, soitoilla ym.
        Lähettelee kuvia kaverin sukulaisille että varmasti voisi rikkoa rakkautta täynnä olevan suhteen koska itse jäi kuin nalli kalliolle.
        Hetken sun kanssa olin ja huomasin mikä jakorasia olet, olin jopa menettää oman ihanan rakkaani sunlaisesi takia.
        Onneksi tunteet ja järki ja RAKKAUS voitti.
        Kadun elämäni että loukkasin RAKKAINTANI sinunlaisen kaksosnaisen kanssa.
        Toivon,älä ikinä ota yhteyttä muhun tai sukulaisiini.FOREVER!
        Olit minulle vain vaihtelua niinkuin kaikki muutkin sinunlaiset.

        ootko sää oikein älykäs ollenkaan? Olit naimisissa ja sinulla oli suhde kaksostytön kanssa. Olit uskoton ja nyt yrität puhdistaa omaatuntoasi syyttämällä kaksosnaista. Jos kaksi ryömii sänkyyn kolmannen selän takana, niin ei se ole vain yhden vika. Mene nyt, hyvä ihminen jollekin psykoloogille keskustelemaan heikkoa itsetuntoasi ja huonoa sosiaalista toimintaasi.

        Kertomuksesi vaikuttaa ensin aivan naurettavalta, mutta pistää totiseksi kun ajattelee, että yhteiskunnassamme on yksilöitä, jotka ajattelevat tavallasi. Oinas 45, olet vaarallinen ympäristöllesi. Etsi apua!


      • pikkukaksonen
        oinasmies45 kirjoitti:

        kuka nyt niin pöllö olisi että kaksoishölmön alttarille veisi.
        Mä en ainakaan vaikka olisit ainoa ämmä maanpäällä.
        HUhuhuh...oksettaa ajatuskin.Forever!

        kaksosnaisen vie alttarille kaksosmies, molemmat yhtä lailla ailahtelevia ja tuuliviirejä mutta siinä on suhde mikä toimiessaan on todella hyvä.. vaikka sanotaan että kaksoseen ei kannata koskea itse kaksosena tähän asti paras mies on kyllä kaksonen, oinaaseen en koskisi pitkällä tikullakaan enää.. niin ja mieleeni ei koskaan tulisi pettää miestäni ja seksi on mitä parhainta..


      • seireeeni
        oinas 45 kirjoitti:

        lurinoitasi ei edes jaksa lukea,valehtelet kuin vieras lehmä.
        Kaksoisnainen nimittäin haluaa rikkoa toisten suhteita, omaatuntoa ei ole pätkääkään.
        Parisuhteessa ja jos toinen vielä varattu niin kaksoisnainen tekee kaikkensa rikkoakseen toisen oikean suhteen, soitoilla ym.
        Lähettelee kuvia kaverin sukulaisille että varmasti voisi rikkoa rakkautta täynnä olevan suhteen koska itse jäi kuin nalli kalliolle.
        Hetken sun kanssa olin ja huomasin mikä jakorasia olet, olin jopa menettää oman ihanan rakkaani sunlaisesi takia.
        Onneksi tunteet ja järki ja RAKKAUS voitti.
        Kadun elämäni että loukkasin RAKKAINTANI sinunlaisen kaksosnaisen kanssa.
        Toivon,älä ikinä ota yhteyttä muhun tai sukulaisiini.FOREVER!
        Olit minulle vain vaihtelua niinkuin kaikki muutkin sinunlaiset.

        ..haukut ja et tunne henkilöä. Älä laita muottiin, niin ei sinuakaan laiteta. Katso peiliin, juurihan kerroit loukanneesi ja pettäneesi itse. Kuka kirjoittajan raiskasi ? kaikkeen tarvitaan kaksi.


      • foreveri
        oinasmies 46 kirjoitti:

        kun takiainen ja jälkeenpäin yritit vielä mustamaalata mua.
        Yrität vieläkin että olisin sun kanssa.
        Kyllä mä voin sua sitten pukata jos naiseni joskus jättää mun niin tietenki jos olen juonut pari puteloo viruviinaa, selvinpäin ei kiitos.FOREVER!

        se on sen skitsofrenian laita sinun kanssasi ?


      • nerynais
        pikkukaksonen kirjoitti:

        kaksosnaisen vie alttarille kaksosmies, molemmat yhtä lailla ailahtelevia ja tuuliviirejä mutta siinä on suhde mikä toimiessaan on todella hyvä.. vaikka sanotaan että kaksoseen ei kannata koskea itse kaksosena tähän asti paras mies on kyllä kaksonen, oinaaseen en koskisi pitkällä tikullakaan enää.. niin ja mieleeni ei koskaan tulisi pettää miestäni ja seksi on mitä parhainta..

        olin suhteessa oinaankin kanssa. Nyt kaksonen ja homma toimii kaikella lailla :) kaksonen ymmärtää kaksosta. Kaksonen ei ole paha...hän on vain villi ja vapaa Peter Pan joka saa hitaampien päät pyörälle ja sitten käsitetään luonnonlapseus ihan väärin tosikkojen piireissä..


      • söpöläinen----
        saada orava ansaan kirjoitti:

        kuin kaksostyttö alttarille. Me kaksostytöt ollaan aika vaativia seuran suhteen. Et vaikuta älykkäältä.

        Totta puhut :) Me kaksosnaiset ollaan usein vähintään sieviä, mutta yleensä hyvin kauniita :) Meillä on useimmiten paljon ihailijoita ja varaa valita :) Onko meidän syymme, jos aina joku pettyy ;) Yleensä joku omistushaluinen mustasukkainen härkä, joka kuvittelee voivansa ilmavan, söpön kaksostytön koppiinsa vangita :D Kaksonen ei kestä ahdistavia tyyppejä ja pakenee!


      • sivullinen----------
        oinasmies 46 kirjoitti:

        kun et saanutkaan rikottua mun ja naiseni suhdetta!
        Etsi seuraava uhri.
        Siinä sun kipeys on!Forever!

        oinas; "mun ja naiseni" -sanonta kertoo susta paljon. Ei kukaan kaksonen halua olla omistushaluisen pimpon kanssa. HUH, olet outo! Tarvitset jonkun alistujan, ja silloin sulle ei ainakaan kaksonen sovi. Eikä kyllä kovin moni muukaan merkki...


      • kaksosrouvaxxx
        pikkukaksonen kirjoitti:

        kaksosnaisen vie alttarille kaksosmies, molemmat yhtä lailla ailahtelevia ja tuuliviirejä mutta siinä on suhde mikä toimiessaan on todella hyvä.. vaikka sanotaan että kaksoseen ei kannata koskea itse kaksosena tähän asti paras mies on kyllä kaksonen, oinaaseen en koskisi pitkällä tikullakaan enää.. niin ja mieleeni ei koskaan tulisi pettää miestäni ja seksi on mitä parhainta..

        Toinen hyvä valinta kaksosnaiselle on vaakamies. Ei ole kahlitsevaa sorttia! Antaa toisen elää ja hengittää, eikä tukahduta.


      • 222222
        söpöläinen---- kirjoitti:

        Totta puhut :) Me kaksosnaiset ollaan usein vähintään sieviä, mutta yleensä hyvin kauniita :) Meillä on useimmiten paljon ihailijoita ja varaa valita :) Onko meidän syymme, jos aina joku pettyy ;) Yleensä joku omistushaluinen mustasukkainen härkä, joka kuvittelee voivansa ilmavan, söpön kaksostytön koppiinsa vangita :D Kaksonen ei kestä ahdistavia tyyppejä ja pakenee!

        OLen kanssasi samaa mieltä.kyllä me kaksoset olemme kauniita. esi marilyn oli seksikäs. Eipä tarvi olla mikään seinäruusu kyllä huomataan,ihan piruillaan olen vietellytkin,helposti ne miehet lankeaa!!


      • Elli62
        oinas 45 kirjoitti:

        lurinoitasi ei edes jaksa lukea,valehtelet kuin vieras lehmä.
        Kaksoisnainen nimittäin haluaa rikkoa toisten suhteita, omaatuntoa ei ole pätkääkään.
        Parisuhteessa ja jos toinen vielä varattu niin kaksoisnainen tekee kaikkensa rikkoakseen toisen oikean suhteen, soitoilla ym.
        Lähettelee kuvia kaverin sukulaisille että varmasti voisi rikkoa rakkautta täynnä olevan suhteen koska itse jäi kuin nalli kalliolle.
        Hetken sun kanssa olin ja huomasin mikä jakorasia olet, olin jopa menettää oman ihanan rakkaani sunlaisesi takia.
        Onneksi tunteet ja järki ja RAKKAUS voitti.
        Kadun elämäni että loukkasin RAKKAINTANI sinunlaisen kaksosnaisen kanssa.
        Toivon,älä ikinä ota yhteyttä muhun tai sukulaisiini.FOREVER!
        Olit minulle vain vaihtelua niinkuin kaikki muutkin sinunlaiset.

        Oinas 45 vois mennä itseenä ja todella syvälle...... Tulipa se totuus julki sun jutuistas, kuka käski pettämään sitä IHANAA NAISTA jonka kanssa olit tuolloin ????!!!!! Idiootti, mitä helvettiä täällä selität mistään ???!!!


      • Voi terve....
        oinas 45 kirjoitti:

        lurinoitasi ei edes jaksa lukea,valehtelet kuin vieras lehmä.
        Kaksoisnainen nimittäin haluaa rikkoa toisten suhteita, omaatuntoa ei ole pätkääkään.
        Parisuhteessa ja jos toinen vielä varattu niin kaksoisnainen tekee kaikkensa rikkoakseen toisen oikean suhteen, soitoilla ym.
        Lähettelee kuvia kaverin sukulaisille että varmasti voisi rikkoa rakkautta täynnä olevan suhteen koska itse jäi kuin nalli kalliolle.
        Hetken sun kanssa olin ja huomasin mikä jakorasia olet, olin jopa menettää oman ihanan rakkaani sunlaisesi takia.
        Onneksi tunteet ja järki ja RAKKAUS voitti.
        Kadun elämäni että loukkasin RAKKAINTANI sinunlaisen kaksosnaisen kanssa.
        Toivon,älä ikinä ota yhteyttä muhun tai sukulaisiini.FOREVER!
        Olit minulle vain vaihtelua niinkuin kaikki muutkin sinunlaiset.

        mikä tekopyhistelijä! Itse olet mennyt pettämään vaimoasi, ja sekin on muka tämän toisen naisen vika. Voi voi, olet varmaan tyytyväinen itseesi.


    • Sinixx

      Tuo on sitten noloa. Melkein häpeen puolestasi.
      Ensiksikin kaksosnainen huomasi sinun rajoittuneen persoonasi, yritti päästä sinusta irti ja otti etäisyyttä. Hän huomasi onneksi ajoissa, että olet pelkkä typerys.
      Nyt tulet sitten tänne palstalle raukkamaisesti huutelemaan takanapäin. Et edes uskalla kertoa omaa tähtimerkkiäsi. Olematonta kuniaasi on loukattu. Mieluummin yleistät.

      Olet pelkuri ja raukka. Nämä ilmaisut kuvaavat sinua parhaiten.

      Etsi tietoa ja sivistystä!

    • 2-onen

      ...jos sun kohdalle on osunut petollinen kaksosnainen. Monet kaksoset kyllä noudattavat periaatetta että meneillään oleva suhde lopetetaan ennen kuin aletaan säätää uuden kanssa. Eli tyttö-/poikaystävät menevät vaihtoon helposti, mutta että kaksonen varsinaisesti pettäisi...hmmm...tuskin enempää kuin muutkaan merkit.

      Kaksonen kyllästyy helposti asioihin ja ihmisiin ja siitä se tiuhaan vaihtaminen. Mutta se ei ole pettämistä, eihän ;)

    • kaksonen60

      taitaa vissiin sua vähän ketuttaa kun kasoisnainen ei susta tykännyt. mutta sä sitten vissiin oot tykännyt ns nolla toleranssista seksin ja muutenkin suhteista kaksoisnaisiin kun sulla muka kokemusta löytyy?? säälittävä raukkis ukko oot.

    • kaksostyttönen sinut?

      juu, täytyy tunnustaa, että kaksostyttö kun olen, niin olen hirveän vaativainen miesseuraa kohtaan. Ei kuka hyvänsä kelpaa ja jätän heti, jos alkaa vaikuttaa, että ei sovita yhteen. Minulla on hyvät taidot itsevarjekusta tömppeleitä kohtaan. Parempi yksin kuin jonkun tomppelin kanssa.
      Sorry, mutta niin se on!

    • tyhmyri siellä

      Ei kaksosnaiset sinun laitaisistasi välitä. Meillä on valinnan varaa.

      Älä pelkää. Ei sinun tarvitse juosta pakoon. Ei kukaan hjuokse perässäsi. Ainakin kaksosnainen kyllä osaa erittää miehet pelkureista. Sen vuoksi hän varmaan sinut jättikin.

    • g e m i n i (n)

      Se onkin hyvä että kierrät kaukaa. Samoin minä aion kiertää oinas-, härkä-, skorpioni-ja kalamiehet. Varsinkin iholle tulevat oinaat. Kaikilla pitäisi olla oma henkilökohtainen tilansa. Mutta ei, sitähän ei kaikki ymmärrä. Kyseessä on varmasti ollut väärinymmärrys molemminpuolin suhteen vakavuudesta. Siinä vaiheessa kun kaksosnainen sanoo rakastan sinua, mitään tuollaista (pettämistä) ei voi tapahtua. Näin ainakin omalla kohdallani.

    • Kokemus,.

      mulla on että myös härkä ja kaurisnaiset on aika leväperäistä sorttia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1410
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1317
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe