okei : D me ollaan kaverin kanssa järjestämässä Halloween bileet mutta meillä on ongelmia ''sisustuksen'' kanssa ja syömisten kanssa varmsinkin
Me ollaan jo ajateltu koristeiksi jo vähän kaikkea mutta haluttais jotain uutta eikä millään keksitä tai olla löydetty mitään eli jos on ideoita niin kertokaa ihmeessä! siis syöminen, koristelu, tekeminen ja niin sanotusti pelottelu on jäänyt vähän vajaaksi :DD
Kiitos paljon jo valmiiksi
HALLOWEEN BILEET!
4
1446
Vastaukset
- Vinkkejä
- Noitanokkela
Hei!
Tässä olisi vähän idistä. Itse olen pukeutunut milloin miksikin esim. goottiprinsessa, noidaksi, haamuksi jne.
Valkoinen lakana on hyvä haamulle!
http://www.perhekerho.net/juhlat/halloween.htm
Jos on tallessa/omistat hevoshullulehden numero 22/2005 sieltä löytyy yhtä sun toista.
Esim.
Ruokailuun
Muumionkielet ovat vaaleanleivän siivut
Lepakonläskiä on voi
Sormenpätkiä on prinssinakit
Sammakonreidet ovat broilerinkoivet
Toukat ovat riisiä
Matospagetti on elintarvikevärillä värjättyä!
Kurpitsakeittoa!
Juomana Noidanlientä (=joku booli alkoholiton tai terästetty
Jäinen käsi (=jäädytetty kumihanska)
Murhaavan makeita jälkiruokia
Kookospalloista saa rottia ja hännät lakritsinauhasta, suklaa napit silmiksi.
Noitaomenoita:
sulata suklaalevy ja kasta omenat sulaan suklaaseen tee suklaarakeista silmät ja nauhakarkeista hiukset. Ylösalaisin käänetty jäätelövohveli on hieno hattu.
Katsokaa kauhuleffoja ja kertokaa vielä kummitusjuttuja.
Tunnelmaa saat pimeydellä, pelottavalla musalla, kynttilöillä, oranssilla ja mustalla värillä ja tietysti verenpunainen lisää karmivaa tunnelmaa sekä koristelu kurpitsalyhdyllä. Appelsiineista myös tulee hyviä kurpitsalyhtyjä.
Mustat isot jätesäkit pöytäliinoiksi..
Punanaamio nettikaupasta saat Halloweenjuhla asuja ja muuta rekvisiittaa.
Karkki tai kepponen!
HUhUUUUUUUU!!!
HAUSKAN KARMIVAA HALLOWEENIA!!! - tänne
Täällä hyviä asuja sekä maskeeraus juttuja esim. ruhjeita, arpia, tatuointeja, paiseita, syyliä, finnejä, tekoverta, ihomaskeja, korvia, noidanneniä, vampyyrinhampaita, kauhukieliä, huulia, ripsiä, kynsiä, sormia.. ja kaikkea muutakin kamalaa. Löytyy myös halloween aiheisia koristeita.
punanaamio.fi - magunamatata
Ainakin mä laitan mun halloween bileisiin punasta mehua ja spraittia. sairaalan niistä kumihanskoista voi jäädyttää pakastimessa verisen käden . eli otat kumihanskan ja siihen vettä sidot sen ja laitat pakastimeen. sitten kun se on jäätynyt laitat sen booli maljaan ja siihen punasta mehua se näyttää et siinä ois verinen käsi joka kelluu. ja sitten ruokapuoli niin teet pitsan ja siihen hämähäkin verkon eli mustaa ketsuppia jonka saa tehtyä mustasta väri aineesta.ei oikein muuta kiitti jos teiltäkin tulis vielä jotakin ideoita mulle.Moiks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256