HALLOWEEN BILEET!

_jokuvaa_

okei : D me ollaan kaverin kanssa järjestämässä Halloween bileet mutta meillä on ongelmia ''sisustuksen'' kanssa ja syömisten kanssa varmsinkin
Me ollaan jo ajateltu koristeiksi jo vähän kaikkea mutta haluttais jotain uutta eikä millään keksitä tai olla löydetty mitään eli jos on ideoita niin kertokaa ihmeessä! siis syöminen, koristelu, tekeminen ja niin sanotusti pelottelu on jäänyt vähän vajaaksi :DD

Kiitos paljon jo valmiiksi

4

1567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vinkkejä
    • Noitanokkela

Hei!
      Tässä olisi vähän idistä. Itse olen pukeutunut milloin miksikin esim. goottiprinsessa, noidaksi, haamuksi jne.
      Valkoinen lakana on hyvä haamulle!

http://www.perhekerho.net/juhlat/halloween.htm

Jos on tallessa/omistat hevoshullulehden numero 22/2005 sieltä löytyy yhtä sun toista.
      Esim.
      Ruokailuun
      Muumionkielet ovat vaaleanleivän siivut
      Lepakonläskiä on voi
      Sormenpätkiä on prinssinakit
      Sammakonreidet ovat broilerinkoivet
      Toukat ovat riisiä
      Matospagetti on elintarvikevärillä värjättyä!

Kurpitsakeittoa!

Juomana Noidanlientä (=joku booli alkoholiton tai terästetty
      Jäinen käsi (=jäädytetty kumihanska)

Murhaavan makeita jälkiruokia
      Kookospalloista saa rottia ja hännät lakritsinauhasta, suklaa napit silmiksi.

Noitaomenoita:
      sulata suklaalevy ja kasta omenat sulaan suklaaseen tee suklaarakeista silmät ja nauhakarkeista hiukset. Ylösalaisin käänetty jäätelövohveli on hieno hattu.

Katsokaa kauhuleffoja ja kertokaa vielä kummitusjuttuja.

Tunnelmaa saat pimeydellä, pelottavalla musalla, kynttilöillä, oranssilla ja mustalla värillä ja tietysti verenpunainen lisää karmivaa tunnelmaa sekä koristelu kurpitsalyhdyllä. Appelsiineista myös tulee hyviä kurpitsalyhtyjä.

Mustat isot jätesäkit pöytäliinoiksi..
      Punanaamio nettikaupasta saat Halloweenjuhla asuja ja muuta rekvisiittaa.

Karkki tai kepponen!

HUhUUUUUUUU!!!

HAUSKAN KARMIVAA HALLOWEENIA!!!

• tänne

Täällä hyviä asuja sekä maskeeraus juttuja esim. ruhjeita, arpia, tatuointeja, paiseita, syyliä, finnejä, tekoverta, ihomaskeja, korvia, noidanneniä, vampyyrinhampaita, kauhukieliä, huulia, ripsiä, kynsiä, sormia.. ja kaikkea muutakin kamalaa. Löytyy myös halloween aiheisia koristeita.

punanaamio.fi

• magunamatata

Ainakin mä laitan mun halloween bileisiin punasta mehua ja spraittia. sairaalan niistä kumihanskoista voi jäädyttää pakastimessa verisen käden . eli otat kumihanskan ja siihen vettä sidot sen ja laitat pakastimeen. sitten kun se on jäätynyt laitat sen booli maljaan ja siihen punasta mehua se näyttää et siinä ois verinen käsi joka kelluu. ja sitten ruokapuoli niin teet pitsan ja siihen hämähäkin verkon eli mustaa ketsuppia jonka saa tehtyä mustasta väri aineesta.ei oikein muuta kiitti jos teiltäkin tulis vielä jotakin ideoita mulle.Moiks

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      22
      2798
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1912
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      67
      1769
    4. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      52
      1765
    5. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1683
    6. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      121
      1674
    7. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      70
      1450
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1245
    9. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1198
    10. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1198
    Aihe