sanokaa nyt hyvät ihmiset mitä maksaa pakollinen matkavakuutus bulgariaan ja mistä kannattaa ottaa??? asiallisia vastauksia kiitos!!!
vakuutus
6
998
Vastaukset
- pakollista
ole ottaa, mutta kannattaa varmuuden vuoksi aina hankkia. Minä ostin Fennialta, 15,70euroa maksoi. Hoitokulut ilman ylärajaa yms. En ottanut matkatavaravakuutusta.
- perheellä
on jatkuva matkavakuutus Fenniasta.
Maksaa koko sakille jotain 100e paikkeilla per vuosi.
Eli on voimassa aina kun on reisussa yli 50 km:n säteellä kotoa, kätevä!! - nsjdu
hyvä ihminen matkavakuutuksia myyviin yhtiöihin ja kerro tarpeesi.
Googlaat hakusanalla matkavakuutus.
Täällä kukaa niitä myy!!! - Varten?
Mihin ihmeeseen sitä tarvit?
Bulgaria on eu-maa, olet vakuutettu ihan kuin menisit espanjaan.
Kokemusta on.- niitä naurunaiheita !
Sivistä minua !
Enpä ole tuota tiennyt, ihan turhaan olen maksanut vakuutuksia siis EU-maihin ?
Mistä ne korvaukset saa hakea ?
Bulgariassa ei edes leikattu jalkaa ennenkuin löin 3000 levaa käteen. Eurooppalaisen matkavakuutuskortti oli vessapaperin arvoinen siellä. Suomessa matkan jälkeen hakemalla sain korvauksen vakuutusyhtiöltä. Lääkkeet ja ruoka, kaikki piti maksaa itse ja ystäväni toi lakanat sairaalaan sänkyyni. Itse asiassa ruoankin. Sairaalan ruoka oli joka päivä yksi laiha annos vedessä keitettyä makaroonia.
Kokemusta on.
Saisko lisää tietoa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882