sanokaa nyt hyvät ihmiset mitä maksaa pakollinen matkavakuutus bulgariaan ja mistä kannattaa ottaa??? asiallisia vastauksia kiitos!!!
vakuutus
6
1010
Vastaukset
- pakollista
ole ottaa, mutta kannattaa varmuuden vuoksi aina hankkia. Minä ostin Fennialta, 15,70euroa maksoi. Hoitokulut ilman ylärajaa yms. En ottanut matkatavaravakuutusta.
- perheellä
on jatkuva matkavakuutus Fenniasta.
Maksaa koko sakille jotain 100e paikkeilla per vuosi.
Eli on voimassa aina kun on reisussa yli 50 km:n säteellä kotoa, kätevä!! - nsjdu
hyvä ihminen matkavakuutuksia myyviin yhtiöihin ja kerro tarpeesi.
Googlaat hakusanalla matkavakuutus.
Täällä kukaa niitä myy!!! - Varten?
Mihin ihmeeseen sitä tarvit?
Bulgaria on eu-maa, olet vakuutettu ihan kuin menisit espanjaan.
Kokemusta on.- niitä naurunaiheita !
Sivistä minua !
Enpä ole tuota tiennyt, ihan turhaan olen maksanut vakuutuksia siis EU-maihin ?
Mistä ne korvaukset saa hakea ?
Bulgariassa ei edes leikattu jalkaa ennenkuin löin 3000 levaa käteen. Eurooppalaisen matkavakuutuskortti oli vessapaperin arvoinen siellä. Suomessa matkan jälkeen hakemalla sain korvauksen vakuutusyhtiöltä. Lääkkeet ja ruoka, kaikki piti maksaa itse ja ystäväni toi lakanat sairaalaan sänkyyni. Itse asiassa ruoankin. Sairaalan ruoka oli joka päivä yksi laiha annos vedessä keitettyä makaroonia.
Kokemusta on.
Saisko lisää tietoa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646618
- 541975
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441812- 541162
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3471133Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511085Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l131020Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79930Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14917