Olisi kiva tietää, missä täällä Salon seudulla voi kalastaa: onki/virveli ja hauki/ahven mielessä.
Kiitos kaikista vastauksista...
KALASTUS:
10
9263
Vastaukset
- ymmärrä tällasta asiaa
mua alkoi hymyilyttää kun luin kysymyksesi. olet yhtä viaton kuin minä aikoinaan.
Olen itsekkin aikoinaan muuttanut Saloon ja kyselin silloinkin vastaavanlaisia kysymyksiä koska nämä asiat olivat olleet minulle tärkeitä ja uutena salolaisena olin arka ja tietämätön paikkakunnan sioista.
No, vastauksia ei ole tullut vieläkään vaikka olen kyselyt useammalta ihmiseltä muualtakin kuin täältä. Ilmeisesti salolaisia ei kiinnosta luonto ja viihdykkeet joita luonnosta saa. täällä palstalla olijat ovat pääasiassa valittajia, ei heitä kiinnosta ko.asiat tai neutraalit/asialliset keskustelut. Jos olisit asettanut kysymyksesi et "asun tupurissa ja tulin töihin nokialle, onko salossa mahdollista vapaa-aikana kalastaa ja missä?" sais vastauksia jossa haukutaan nokia ja tupuri.. ei puhuttais kalasta mittää :)
näin se vaan täällä menee..eikä voi mittä.. vanha sanonta " maassa maan tavoilla" ei auta ku sopeutua.
nykyisin itse toimisin niin, et ottaisin ihan rohkeesti yhteyttä Salon kaupunkiin es. matkailu puolelle tai ympäristöpuolelle ja kysysin.. jos ei tuu vastausta niin vaatisin ohjaamaan henkilölle joka TIETÄÄ!!
nyt, tästä viestistä saan todennäköisesti jonkun tyhmääkin tyhmennän vastavedon kuten palstalla on tapana.- ...
Särkisalo on ihan hyvä paikka sieltä löytyy paikkoja kalastaa ihan rannalta. Taalintehtaalla on hyvät kalavedet, mutta vaatii mielestäni veneen.
PS.Tai katsele kartasta missä tie menee rantaan ja eikun koittamaan (ei tietenkään kenenkään mökin rantaan).
- joitain ainakin
Lähimmät on joet Salossa ja Halikossa ja Vuohensaari. Teijon retkeilyalueella Saha-, Hamari- ja Puolakkajärvi. Matildanjärvessä täytyy maksaa erikseen, sinne on istutettu kaloja. Itellekkin on epäselvää miten noi muut järvet ja merialueet joissa voi tarvita jotain muitakin lupia kuin läänikohtainen kalastuksenhoitomaksu.
- perniösalo
Teijon retkeilualueen keskus on matildajärven rannalla, eli sieltä varmaan saa opastusta, karttoja, tietoa ja kalalupia.
- kalastaja
hah, ihan ongella vaan.
Muutama paikkavinkki:
Kiskossa:
*kirkkojärvi (yleinen rantako tms) en tiiä mut hyvin syö pikukalat.
*salo-inkoo sillanalta tulee kaislikosta ties mitä pyrstökkäitä
*Perniön joen sillanalta lähtee kans kalaa mukaan
*Kemiönsaarella moniakin kalapaikkoja kun rantaviivaa autolla kierää
* ja eiköhän sinne salonjokeenkin voi mennä pilkille vähän kaupungista syrjemmäs varmaa ellei siin kävelysillal kehtane - Koivu131313
Ks. Www.koivusilta.fi
- ulkoilua
Keväällä näkyvät silakkaa onkivan strömman vanhan kanavan sillalta.
Myös siinä nostosillan pielessä melkein aina joku kalamies.
sitten myös mathildedalin marinan aallomurtajan päässä aina joku onkimassa.
kuten myös vuohensaaren sillan ympäristössä.
Kaipa siellä sitä kalaakin tulee, tuskin niissä muuten kukaan edes yrittäisi. - Anonyymi
Ittehän ollut kokkilassa
- Anonyymi
Nummijärvi ahventa on
- Anonyymi
Salon joesta saa hyvin ahventa riippusillan kohtaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999