Hei! Olen suunnitellut laguna II farkkun ostamista. Minkälaisia kulumisen/vika paikkoja kannattaa katsoa?
Laguna II ostamassa
5
1138
Vastaukset
- lagu 2
Jos ostat 01-mallisen niissä on ollut suhteessa eniten etupään nivelissä ongelmia.Etupään nivelet tuppaa rellussa olemaan muutenkin kulutustavaraa ja taka-akselin puslat kannattaa tsekata,niistä kun kumi on rikki vaihto on puslilla edessä aika pian.eipä noissa mitään suurempia ongelmia ole joka automerkissä kuitenkin sattuu niitä maanataikappaleita.Onnea kaupoille.PS;Edempänä on monesti vastattu juuri sinun esittämään kysymykseen kannattaa lukea palstaa pidemmälle.
- rl2b1.8
tsekkaa ikkunannostimet. Sitten ongelmaa on ollut avainkorteissa ja vauhtipyörän asentoanturissa. Myös jakohihnan vaihdon ajankohta kannattaa tarkistaa, on nimittäin sen verran kallis homma, jos ei itse vaihda.
- Lagu on nasta
2003 farkku. Kaikki varusteet parempi malli ajettu 86.000 tkm virheetön, takuu, täydellinen huoltokirja. Uudet renkaat yms metalliväri ja halpa
- matulas85
Minkälaista hintaa oot aatellu?
- tällaista
matulas85 kirjoitti:
Minkälaista hintaa oot aatellu?
8 keur
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516610- 725737
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki1044928Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t273645- 2063216
- 413035
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/242964mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132869- 1561661
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3481618