Opinnäytetyö sähköpostikyselynä

opiskelija....................

Onko kukaan tehnyt opinnäytyötä(AMK) sähköpostikyselynä?? Kannattiko? Saitteko paljon vastauksia?Kuinka suurelle ryhmällelähetit kysymykset?

9

1683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opinnäytetyö-

      sanan merkitys.
      Lueppa nyt uudelleen ne luentopaperit että MITÄ ja MIKÄ on opinnäytetyö.
      Ei siihen pelkkä kysely riitä.

      • opiskelija....................

        Niin. Olen palauttanut tutkimussuunnitelman,joka hyväksyttiin. (ja aihetta en täällä palstalla kerro)Opinnäytteen teoriapohja on hyvin pitkälti valmiina,aineistoa on paljon ja aiempia kyselyitä on "tutkittu",(nyt pitää vain lähettää tämä kysely sähköpostilla tietylle ihmisryhmälle)MUTTA KYSYINKIN,onko täällä mahd joku joka olisi tehnyt opinnäytteen kyselyn nimenomaan SÄHKÖPOSTIN välityksellä??Että vastasivatko ihmiset sähköpostiin ym.?Käytittekö Digiumi-pohjaa?Millaisia kokemuksia?

        Miten onkin niin vaikeaa saada Suomi24:lla asiallisia vastauksia??? Edellinenkin kirjoittaja tulee vaan aukomaan päätään tänne tietemättä yhtään esim minun opinnäytetyöstä MITÄÄN!!!!!!


      • KT tohtori
        opiskelija.................... kirjoitti:

        Niin. Olen palauttanut tutkimussuunnitelman,joka hyväksyttiin. (ja aihetta en täällä palstalla kerro)Opinnäytteen teoriapohja on hyvin pitkälti valmiina,aineistoa on paljon ja aiempia kyselyitä on "tutkittu",(nyt pitää vain lähettää tämä kysely sähköpostilla tietylle ihmisryhmälle)MUTTA KYSYINKIN,onko täällä mahd joku joka olisi tehnyt opinnäytteen kyselyn nimenomaan SÄHKÖPOSTIN välityksellä??Että vastasivatko ihmiset sähköpostiin ym.?Käytittekö Digiumi-pohjaa?Millaisia kokemuksia?

        Miten onkin niin vaikeaa saada Suomi24:lla asiallisia vastauksia??? Edellinenkin kirjoittaja tulee vaan aukomaan päätään tänne tietemättä yhtään esim minun opinnäytetyöstä MITÄÄN!!!!!!

        Kysyit: "miten onkin niin vaikeaa saada Suomi24:lla asiallisia vastauksia??? Edellinenkin kirjoittaja tulee vaan aukomaan päätään tänne tietemättä yhtään esim minun opinnäytetyöstä MITÄÄN!!!!!!"

        Kommentti: jos kerran kyselet täällä, niin olisko ollu liikaa vaadittu, että kertoisit jotain siitä opinnäytetyöstäsi? Tämmöset "voinko tehdä gradun juttelemalla naapurin Eskon kanssa" ovat ns. yhtä tyhjän kanssa. Ei niihin mitään järkevää osaa kukaan vastata.

        Kirjoitit: "Olen palauttanut tutkimussuunnitelman,joka hyväksyttiin"

        Kommentti: sillä, että joku ohjaava opettaja on hyväksynyt tutkimussuunnitelmasi, ei ole mitään tekemistä minkään kanssa. Hyvä jos on edes vilkaissut sitä. SINUN vastuullasi on, että teet tutkimuksesi METODOLOGISESTI yms. oikein.

        Ja sitä et nyt taida olla tekemässä kun kirjoitat että "(...) aineistoa on paljon ja aiempia kyselyitä on "tutkittu",(nyt pitää vain lähettää tämä kysely sähköpostilla tietylle ihmisryhmälle)"

        Kysymys: mitä ihmeen aineistoa sinulla on, kun kerran kysyt, että voiko opinnäytetyön tehdä sähköpostikyselynä? Rautalangasta: se kysely, jonka teet sitten millä teet, on se SINUN AINEISTOSI. Ei joku muu. Ja tästä ITSE KYSELYLLÄ HANKKIMASTASI AINEISTOSTA TEET SEN OPINNÄYTETYÖN.

        Kysymys: mitä tarkoittaa aiempia kyselyitä on "tutkittu"? Kenen kyselyitä? Sinun? Jonkun muun? Onko nämä aiemmat kyselyt tuo mainostamasi "aineisto"?

        Mitenkään vittuilematta totean, että taidat olla kyllä ihan pihalla tän juttus kanssa...

        Lyhyt johdatus opinnäytetyöhön (noin suurin piirtein, riippuu esimerkiksi tieteenalasta).

        1 JOHDANTO
        - mitä työsi käsittelee, miksi juuri se, miksei joku muu aihe jne.

        2 METODOLOGISET VALINNAT
        - miten aineiston hankit
        - miten teet analyysin
        - luotettavuustarkastelut

        3 TIETOTEOREETTINEN VIITEKEHYS
        - eli se muista kirjoista koottu lässytys
        - muista lähdeviitteet oikein

        4 OMAN TUTKIMUKSEN KESKEISET HAVAINNOT
        - mitä havaitsit

        5 PÄÄTELMÄT EDELLISTEN POHJALTA
        - mitä em havainnot kertovat / eivät kerro

        6 POHDINTAA
        - miten edelliset sopivat tai eivät sovi aikaisempiin teorioihin (joita siis esittelet tietoteoreettisessa viitekehyksessä)
        - miten tutkimusta voisi jatkaa

        7 LOPUKSI
        - tänne jotain kivaa lässytystä

        *****

        Pari kommenttia alkuperäiseen kysymykseesi:
        1. Yleensä eivät vastaile sähköpostikyselyihin. JOs vastaavat, ne vastaavat jostain tietystä syystä (esim. on sun kavereita, saavat jotain palkkioita jne.), jolloin tutkimusasetelma on vituillaan jo heti alusta alkaen ja tutkimuksesi on täysin pilalla
        2. Digiumi ei sano mulle mitään

        Selvitä nyt noi perusasia eka, äläkä sählää. Turhaa työtä teet


      • alkup.kirj.
        KT tohtori kirjoitti:

        Kysyit: "miten onkin niin vaikeaa saada Suomi24:lla asiallisia vastauksia??? Edellinenkin kirjoittaja tulee vaan aukomaan päätään tänne tietemättä yhtään esim minun opinnäytetyöstä MITÄÄN!!!!!!"

        Kommentti: jos kerran kyselet täällä, niin olisko ollu liikaa vaadittu, että kertoisit jotain siitä opinnäytetyöstäsi? Tämmöset "voinko tehdä gradun juttelemalla naapurin Eskon kanssa" ovat ns. yhtä tyhjän kanssa. Ei niihin mitään järkevää osaa kukaan vastata.

        Kirjoitit: "Olen palauttanut tutkimussuunnitelman,joka hyväksyttiin"

        Kommentti: sillä, että joku ohjaava opettaja on hyväksynyt tutkimussuunnitelmasi, ei ole mitään tekemistä minkään kanssa. Hyvä jos on edes vilkaissut sitä. SINUN vastuullasi on, että teet tutkimuksesi METODOLOGISESTI yms. oikein.

        Ja sitä et nyt taida olla tekemässä kun kirjoitat että "(...) aineistoa on paljon ja aiempia kyselyitä on "tutkittu",(nyt pitää vain lähettää tämä kysely sähköpostilla tietylle ihmisryhmälle)"

        Kysymys: mitä ihmeen aineistoa sinulla on, kun kerran kysyt, että voiko opinnäytetyön tehdä sähköpostikyselynä? Rautalangasta: se kysely, jonka teet sitten millä teet, on se SINUN AINEISTOSI. Ei joku muu. Ja tästä ITSE KYSELYLLÄ HANKKIMASTASI AINEISTOSTA TEET SEN OPINNÄYTETYÖN.

        Kysymys: mitä tarkoittaa aiempia kyselyitä on "tutkittu"? Kenen kyselyitä? Sinun? Jonkun muun? Onko nämä aiemmat kyselyt tuo mainostamasi "aineisto"?

        Mitenkään vittuilematta totean, että taidat olla kyllä ihan pihalla tän juttus kanssa...

        Lyhyt johdatus opinnäytetyöhön (noin suurin piirtein, riippuu esimerkiksi tieteenalasta).

        1 JOHDANTO
        - mitä työsi käsittelee, miksi juuri se, miksei joku muu aihe jne.

        2 METODOLOGISET VALINNAT
        - miten aineiston hankit
        - miten teet analyysin
        - luotettavuustarkastelut

        3 TIETOTEOREETTINEN VIITEKEHYS
        - eli se muista kirjoista koottu lässytys
        - muista lähdeviitteet oikein

        4 OMAN TUTKIMUKSEN KESKEISET HAVAINNOT
        - mitä havaitsit

        5 PÄÄTELMÄT EDELLISTEN POHJALTA
        - mitä em havainnot kertovat / eivät kerro

        6 POHDINTAA
        - miten edelliset sopivat tai eivät sovi aikaisempiin teorioihin (joita siis esittelet tietoteoreettisessa viitekehyksessä)
        - miten tutkimusta voisi jatkaa

        7 LOPUKSI
        - tänne jotain kivaa lässytystä

        *****

        Pari kommenttia alkuperäiseen kysymykseesi:
        1. Yleensä eivät vastaile sähköpostikyselyihin. JOs vastaavat, ne vastaavat jostain tietystä syystä (esim. on sun kavereita, saavat jotain palkkioita jne.), jolloin tutkimusasetelma on vituillaan jo heti alusta alkaen ja tutkimuksesi on täysin pilalla
        2. Digiumi ei sano mulle mitään

        Selvitä nyt noi perusasia eka, äläkä sählää. Turhaa työtä teet

        kiitos,sain jo asiallisia vastuksia MUUALTA kuin täältä Opinnäytetyöni aihe ei kuulu teille ja en siis tee gradua,vaan opinnäytétyön AMK:hon.Äskeinen kommentoija varmaan nautti saadessaan päteä.Mutta hei,keskity ennemmin omaan graduus,kuy täällä kommentoimiseen!


      • alkup.kirj.
        KT tohtori kirjoitti:

        Kysyit: "miten onkin niin vaikeaa saada Suomi24:lla asiallisia vastauksia??? Edellinenkin kirjoittaja tulee vaan aukomaan päätään tänne tietemättä yhtään esim minun opinnäytetyöstä MITÄÄN!!!!!!"

        Kommentti: jos kerran kyselet täällä, niin olisko ollu liikaa vaadittu, että kertoisit jotain siitä opinnäytetyöstäsi? Tämmöset "voinko tehdä gradun juttelemalla naapurin Eskon kanssa" ovat ns. yhtä tyhjän kanssa. Ei niihin mitään järkevää osaa kukaan vastata.

        Kirjoitit: "Olen palauttanut tutkimussuunnitelman,joka hyväksyttiin"

        Kommentti: sillä, että joku ohjaava opettaja on hyväksynyt tutkimussuunnitelmasi, ei ole mitään tekemistä minkään kanssa. Hyvä jos on edes vilkaissut sitä. SINUN vastuullasi on, että teet tutkimuksesi METODOLOGISESTI yms. oikein.

        Ja sitä et nyt taida olla tekemässä kun kirjoitat että "(...) aineistoa on paljon ja aiempia kyselyitä on "tutkittu",(nyt pitää vain lähettää tämä kysely sähköpostilla tietylle ihmisryhmälle)"

        Kysymys: mitä ihmeen aineistoa sinulla on, kun kerran kysyt, että voiko opinnäytetyön tehdä sähköpostikyselynä? Rautalangasta: se kysely, jonka teet sitten millä teet, on se SINUN AINEISTOSI. Ei joku muu. Ja tästä ITSE KYSELYLLÄ HANKKIMASTASI AINEISTOSTA TEET SEN OPINNÄYTETYÖN.

        Kysymys: mitä tarkoittaa aiempia kyselyitä on "tutkittu"? Kenen kyselyitä? Sinun? Jonkun muun? Onko nämä aiemmat kyselyt tuo mainostamasi "aineisto"?

        Mitenkään vittuilematta totean, että taidat olla kyllä ihan pihalla tän juttus kanssa...

        Lyhyt johdatus opinnäytetyöhön (noin suurin piirtein, riippuu esimerkiksi tieteenalasta).

        1 JOHDANTO
        - mitä työsi käsittelee, miksi juuri se, miksei joku muu aihe jne.

        2 METODOLOGISET VALINNAT
        - miten aineiston hankit
        - miten teet analyysin
        - luotettavuustarkastelut

        3 TIETOTEOREETTINEN VIITEKEHYS
        - eli se muista kirjoista koottu lässytys
        - muista lähdeviitteet oikein

        4 OMAN TUTKIMUKSEN KESKEISET HAVAINNOT
        - mitä havaitsit

        5 PÄÄTELMÄT EDELLISTEN POHJALTA
        - mitä em havainnot kertovat / eivät kerro

        6 POHDINTAA
        - miten edelliset sopivat tai eivät sovi aikaisempiin teorioihin (joita siis esittelet tietoteoreettisessa viitekehyksessä)
        - miten tutkimusta voisi jatkaa

        7 LOPUKSI
        - tänne jotain kivaa lässytystä

        *****

        Pari kommenttia alkuperäiseen kysymykseesi:
        1. Yleensä eivät vastaile sähköpostikyselyihin. JOs vastaavat, ne vastaavat jostain tietystä syystä (esim. on sun kavereita, saavat jotain palkkioita jne.), jolloin tutkimusasetelma on vituillaan jo heti alusta alkaen ja tutkimuksesi on täysin pilalla
        2. Digiumi ei sano mulle mitään

        Selvitä nyt noi perusasia eka, äläkä sählää. Turhaa työtä teet

        Kuules.Meidän koulussa on kirjalliset ohjeet kyllä,joiden mukaan opinnäyte tehdään.Digium on sovellus,jonka avulla s-postikyselyt tehdään.Tämä ohjelma laskee jakaumat ja tekee kaaviot,niin ettei niitä tarvirtse itse excelillä asakarrellapaskarrella(helpottais varmaan suakin,jos osaisit käyttää).Teorettiinen viitekehys on se aineisto,jota käytän opparissani,tässä on mukana alan kirjallisuutta,aiemin tehtyjä tutkimuksia aiheesta(väitöskirjoja,Stakesin tutkimuksia jnejne)LÄHINNÄ olisin kysynyt täällä,onko kukaan tehnyt opparia s-postikkyselynä,siis sitä "tutkimusosita"Mutta myönnän,että muotoilin asian huonosti.Tiedän,että ihmiset ovat huonoja bvastaamaan kyselyihin,mutta minulla on tähän suunnitelma toteuttaa kysely opetustunnun yhteydessä.


      • alkup.kirj.
        alkup.kirj. kirjoitti:

        kiitos,sain jo asiallisia vastuksia MUUALTA kuin täältä Opinnäytetyöni aihe ei kuulu teille ja en siis tee gradua,vaan opinnäytétyön AMK:hon.Äskeinen kommentoija varmaan nautti saadessaan päteä.Mutta hei,keskity ennemmin omaan graduus,kuy täällä kommentoimiseen!

        Jos olet KT tohtori,niin ku nimimerkkis antaa ymmärtää..Niin voivoi..kyllä on suuri alemmuuskompleksi mulla nyt! Hui! Hanki tasokkaamapaa tekemistä.Pidä vaikka luento meille tyhmille aiheesta: näin pädetään!


      • Ihan oikea maisteri
        alkup.kirj. kirjoitti:

        Kuules.Meidän koulussa on kirjalliset ohjeet kyllä,joiden mukaan opinnäyte tehdään.Digium on sovellus,jonka avulla s-postikyselyt tehdään.Tämä ohjelma laskee jakaumat ja tekee kaaviot,niin ettei niitä tarvirtse itse excelillä asakarrellapaskarrella(helpottais varmaan suakin,jos osaisit käyttää).Teorettiinen viitekehys on se aineisto,jota käytän opparissani,tässä on mukana alan kirjallisuutta,aiemin tehtyjä tutkimuksia aiheesta(väitöskirjoja,Stakesin tutkimuksia jnejne)LÄHINNÄ olisin kysynyt täällä,onko kukaan tehnyt opparia s-postikkyselynä,siis sitä "tutkimusosita"Mutta myönnän,että muotoilin asian huonosti.Tiedän,että ihmiset ovat huonoja bvastaamaan kyselyihin,mutta minulla on tähän suunnitelma toteuttaa kysely opetustunnun yhteydessä.

        Hehehehee, tyyppi kyselee täällä typeriä ja kun saa asiallisen vastauksen, niin alkaa itkeä. BUAHHAHAHAHAHAAA!!!

        Olisit mennyt suoraan sinne amiksen köksäpuolelle, kun et kerran oikeaan korkeakouluun päässyt eikä näytä oikein tuo leikkikorkeakoulukaan sujuvan


        HOHOHOHOHOHHHAHAAAAAA


      • Ihan oikea maisteri
        alkup.kirj. kirjoitti:

        kiitos,sain jo asiallisia vastuksia MUUALTA kuin täältä Opinnäytetyöni aihe ei kuulu teille ja en siis tee gradua,vaan opinnäytétyön AMK:hon.Äskeinen kommentoija varmaan nautti saadessaan päteä.Mutta hei,keskity ennemmin omaan graduus,kuy täällä kommentoimiseen!

        No jois sait niitä "asiallisia" vastauksia muilta, niin vittuakos täällä vielä roikut itkemässä?

        Ja ihan tiedoks sinne ammattikouluun, että jos kaveri on jo tohtori, niin ei se tee enää graduja. Ymmärsitkö: Oikeassa korkeakoulussa tehdään ekaks kandityö, sit gradu, sit mahdollinen lisuri tai suoraan väitöskirja.

        Ammatti(korkea)koulun opinnäytetyö on jotain viis pykälää ennen tuota kandityötä, vastaa lähinnä johonkin yliopiston perusopintoihin liittyvää harjoitustyötä tai esseetä.

        Satanen vetoa, että olet parikymppinen ponityttö ja opiskelet jossain heppalinjalla? Tai vaihtoehtoisesti jossain "taide-" tai "käsityö-"hömpötyksessä?

        Heppatieteiden tradenomi? Hatuntekemisen tradenomi?

        Pelastit päiväni!


      • Ninnimys
        Ihan oikea maisteri kirjoitti:

        Hehehehee, tyyppi kyselee täällä typeriä ja kun saa asiallisen vastauksen, niin alkaa itkeä. BUAHHAHAHAHAHAAA!!!

        Olisit mennyt suoraan sinne amiksen köksäpuolelle, kun et kerran oikeaan korkeakouluun päässyt eikä näytä oikein tuo leikkikorkeakoulukaan sujuvan


        HOHOHOHOHOHHHAHAAAAAA

        Heippa!

        Sattumalta päädyin tänne lukemaan teidän tekstejänne. Uskomatonta millaisia idiootteja olette.

        Minun AMK:n opinnäytetyöni oli haastava ja aikaa vievä. Tuloksena oli 111 sivua aiheestani, kun 100 sivua oli minimi. Hienoa että yliopistolla tehdään tämän suuruisia töitä ihan joka pvä. Joku päässyt taas päteen miten on niin perkeleen parempi kun on yliopistossa.

        Kaikkee hyvää teille jotka teette 100 sivun kotitehtäviä joka ilta :)

        t. Köksä puolen käynyt amis amkista. Valmistunut 2005


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2498
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1922
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1393
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1270
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1265
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1191
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1111
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1055
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 15
      1014
    Aihe