"Dingo lämmittelee FirmaRockin finalisteja.
FirmaRockin finaaliin selvisi 14 yhtyettä - loppukilpailu käydään 11. lokakuuta Vantaalla.
Hevoshaaveristaan toipuvan Neumannin Dingo-yhtye on lupautunut lämmittelemään finalisteja.."
http://kampanja.net/index.php?option=com_content&task=view&id=724&Itemid=28
DINGO mallintaa Suomen
5
357
Vastaukset
- jo oikeasti
aika säälittävää ja kertoo dingon alennnustilasta.
lämmittelemään firmarockin finalisteja :D- kirjaudu
Joopa joo hauskaahan tuo on. Joka finalistin unelma bandi
- näköjään
kirjaudu kirjoitti:
Joopa joo hauskaahan tuo on. Joka finalistin unelma bandi
hauskaa mutta mun mielestä säälittävää kun entinen iso bändi ajautuu firmarock-tapahtuman lämppäriksi :)
eiköhän jo ennen tälläista vaihetta olis pitänyt lopettaa eikä loata loppujakin vanhoista maineen rippeistä? - Osoittaahan
näköjään kirjoitti:
hauskaa mutta mun mielestä säälittävää kun entinen iso bändi ajautuu firmarock-tapahtuman lämppäriksi :)
eiköhän jo ennen tälläista vaihetta olis pitänyt lopettaa eikä loata loppujakin vanhoista maineen rippeistä?tuo sen, ettei kyseessä ole vain pikkutyttöjen bändi vaan ihan oikeasti elävä esimerkillinen yhtye ja onhan tapahtuman puitteet aika hulppeat ja eikä näy tuo pääsylippukaan ilmainen olevan! Joten hyvä Dingo!
- ajaa orkesteria
Osoittaahan kirjoitti:
tuo sen, ettei kyseessä ole vain pikkutyttöjen bändi vaan ihan oikeasti elävä esimerkillinen yhtye ja onhan tapahtuman puitteet aika hulppeat ja eikä näy tuo pääsylippukaan ilmainen olevan! Joten hyvä Dingo!
nimeltä DINGO vain ja ainoastaan siihen suuntaan missä muutama lantti odottaa. Ajatelkaa nyt oikeesti että bändiltä tulee levy ulos niin laulaja on Tallitähdet ohjelmassa josta putoaa jo ennekuin suurin myötähäpeä on edes alkanut. Levyn tultua ulos sama jeppe lähtee Duo-keikalle Viking Linelle ILMAN BÄNDIÄ. Jou Pertti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511945Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s341588Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma431175- 821173
Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151060- 561049
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40968Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.129945Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916