Sodankylän poliisin toiminta

Onko Oikein??

Tuli tässä pari kuukautta sitten perseiltyä humalatilassa ja poliisit kutsuttiin paikalle..Poliisit ottivat minut kyytiin ja veivät kotia. Haistatin pitkät ja poliisit ottivat pampun esiin ja löivät pari osumaa ja nakkasivat mustanmaijan perään.
Putkaan jouduttuani sain astmakohtauksen, anoin ja rukoilin että saisin takkini taskusta astmapiippuni, ja kyseinen poliisi avasi putkan oven ja heitti piippuni palasiksi maahan ja sanoi että lopeta ruikuttaminen kusipää...
Mielestäni poliisi teki tässä virkarikoksen, koska poliisi välinpitämättömällä toiminnallaan vaaransi minun henkeni, seuraavana aamuna mainitsin lausuntoa antaessani asiasta toiselle poliisille, joka totesi vain, että vahinkoja sattuu ja miksi minä olin mennyt uhoamaan poliisille...Tässä on eräs esimerkki sodankylän poliisin toimintaperiaatteista..Mitä minn tulisi asian suhteen tähdä?

7

1079

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalle Kyttä

..poliisille ei nimittäin kannata v......a. Tulee LUU-5:sta nokkaan!

• ??????????

???????????

• quupa

olen saannut kokea useasti poliisien mielivallan eli poliisiotteessa kävellyt päin putkan ovenkarmia toinen poliisi on tullut rauhoittelemaan tätä kävelyttäjää "että nyt jo kuule riittää" aamulla kun mainitsin asiasta sen näköistä poliisia ei löytynyt koko kaupungin poliisista, eivät tutkineet kokojuttua.

sama juttu on toistunut useissa eri paikoissa, ja ainoa asia mitä olen kyseisissä tilanteissa tehnyt on suun soitto - olen jopa sanonut etten vastusta talteenottoa tai pidätystä enkä ole myöskään niin tehnyt.

eli poliisiin valikoituu se koko suomen ihmismassan "huippu" - johan se näkyy mitä haetaan fyysistä kokoa ja kuntoa, moiteeton elämäntapa tulee sitten viran myötä kun poliisit eivät tutki toisiaan eivätkä ota rikosilmoitusta edes vastaan.

niin johan ollaan moitteettomia. eikös vantaallla ollut poliisissa poliisi joka oli tuomittu 19 kerrasta vaimon hakkaamista - niin tervetta porukkaa siellä sitten verorahoilla ajaa autoja ja profiloi .... tehtäviään.

mitään oikeita rikoksia eivät tutki kuten fillari vorot, ryöstöt ei pollaria kadulla näe kun siellä voi olla kesällä kuuma tai talvella kylmä maijassa vaan ajelevat ... ja sortavat heikompiaan viran suojassa (muuten ovat kyllä sellaisia että juu)

mitään hyvää ei ole oikein sanottavana, no on sielläkin hyviä ihmisiä - harvassa ovat.

oulussa oli hyviä poliiseja olin "matkustamassa" ja talvi yllätti menin päivystävään apteekkiin lämmittelemään yöllä ja kieltäydyin poistumasta, en ollut päihtynyt en häirinnyt ketään joten eivät vienneet minua putkaan vaan saattoivat ensisuojaan jopa maksusitoomuksella = eli ilmainen lämmin yö, siitä kiitos OULUN POLIISILLE

• setämies
        quupa kirjoitti:

olen saannut kokea useasti poliisien mielivallan eli poliisiotteessa kävellyt päin putkan ovenkarmia toinen poliisi on tullut rauhoittelemaan tätä kävelyttäjää "että nyt jo kuule riittää" aamulla kun mainitsin asiasta sen näköistä poliisia ei löytynyt koko kaupungin poliisista, eivät tutkineet kokojuttua.

sama juttu on toistunut useissa eri paikoissa, ja ainoa asia mitä olen kyseisissä tilanteissa tehnyt on suun soitto - olen jopa sanonut etten vastusta talteenottoa tai pidätystä enkä ole myöskään niin tehnyt.

eli poliisiin valikoituu se koko suomen ihmismassan "huippu" - johan se näkyy mitä haetaan fyysistä kokoa ja kuntoa, moiteeton elämäntapa tulee sitten viran myötä kun poliisit eivät tutki toisiaan eivätkä ota rikosilmoitusta edes vastaan.

niin johan ollaan moitteettomia. eikös vantaallla ollut poliisissa poliisi joka oli tuomittu 19 kerrasta vaimon hakkaamista - niin tervetta porukkaa siellä sitten verorahoilla ajaa autoja ja profiloi .... tehtäviään.

mitään oikeita rikoksia eivät tutki kuten fillari vorot, ryöstöt ei pollaria kadulla näe kun siellä voi olla kesällä kuuma tai talvella kylmä maijassa vaan ajelevat ... ja sortavat heikompiaan viran suojassa (muuten ovat kyllä sellaisia että juu)

mitään hyvää ei ole oikein sanottavana, no on sielläkin hyviä ihmisiä - harvassa ovat.

oulussa oli hyviä poliiseja olin "matkustamassa" ja talvi yllätti menin päivystävään apteekkiin lämmittelemään yöllä ja kieltäydyin poistumasta, en ollut päihtynyt en häirinnyt ketään joten eivät vienneet minua putkaan vaan saattoivat ensisuojaan jopa maksusitoomuksella = eli ilmainen lämmin yö, siitä kiitos OULUN POLIISILLE

Mahtaiskos olla quupa niin, että sulla vaan on liian kova pää, kunnei me jakeluun, ettei sovi koetella kanssaihmisen hermoja veetuilemalla sille. Sinänsä on kai sama, onko asialla virkamies vai siviili.
        Toisaalta, jos meillä olis vahvemman oikeus ja joku kansanmiliisi, niin meininki olis kohta ku linnan kongilla konsanaan, kingit käskis ja loput tärisis omissa yksiöissään.
        Toivottavasti löydät rauhallisemman ja laitoksista poispäin suuntautuvan elämän!

• welmo
        setämies kirjoitti:

Mahtaiskos olla quupa niin, että sulla vaan on liian kova pää, kunnei me jakeluun, ettei sovi koetella kanssaihmisen hermoja veetuilemalla sille. Sinänsä on kai sama, onko asialla virkamies vai siviili.
        Toisaalta, jos meillä olis vahvemman oikeus ja joku kansanmiliisi, niin meininki olis kohta ku linnan kongilla konsanaan, kingit käskis ja loput tärisis omissa yksiöissään.
        Toivottavasti löydät rauhallisemman ja laitoksista poispäin suuntautuvan elämän!

Tärkeät asiat esiin.

• älykäs?
        quupa kirjoitti:

putkaan valikoituu juuri ne pahnan pohjimmaiset. hienoa, että osaat soittaa vaan turpaasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      2293
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      228
      1714
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      306
      1262
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      959
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      915
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      834
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      825
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      35
      737
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      673
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      662
    Aihe