Miitti Riikan keikalla?

Sammy who was low

Yli kymmenen vuoden odotuksen jälkeen näen puolikkaan Queenia vihdoin ja viimein livenä. 19.9. olisi tarkoitus seistä Riika Areenan lavan reunalla fiilistelemässä.

Bad Co:n tiedän ainakin olevan lähdössä Riikaan, samoin joku toinenkin ilmoitti tulevansa. Entä ovatko esim. Soul Brother, Vanha Fani, Jupiter 68, Great King Rat, Soul Bother, ... yms. täällä ahkerasti kirjoitelleet lähdössä Riikaan?

Mietin vain, että olisiko meitä siellä sen verta, että saisimme järjestettyä siellä jonkinlaisen miitin. :)

7

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bad Co.

      "Yli kymmenen vuoden odotuksen jälkeen näen puolikkaan Queenia vihdoin ja viimein livenä. 19.9. olisi tarkoitus seistä Riika Areenan lavan reunalla fiilistelemässä.

      Bad Co:n tiedän ainakin olevan lähdössä Riikaan, samoin joku toinenkin ilmoitti tulevansa. Entä ovatko esim. Soul Brother, Vanha Fani, Jupiter 68, Great King Rat, Soul Bother, ... yms. täällä ahkerasti kirjoitelleet lähdössä Riikaan?

      Mietin vain, että olisiko meitä siellä sen verta, että saisimme järjestettyä siellä jonkinlaisen miitin. :) "

      ---

      Ei hassumpi ajatus ollenkaan. Itse olen lähdössä Suomesta kaverin kanssa ja paikan päällä seuraan liittyy kokonainen Queen Army. Nimittäin yksinomaan Virosta on tulossa ainakin 3 bussilastilista HC-faneja ja monia-monia omilla täyteen pakatoilla autoilla. Yhteensä yli 4000 fania viimeisten tietojen mukaan.

      Sain yhdeltä kaverilta hiljattain etuoikeutetun tilaisuuden kuunnella uutta levyä. En kyllä osannut mitään odottaa siltä, mutta yllätys oli melkoinen - mahtavaa matskua...! Toivottavasti mahdollisimman paljon uutta materiaalia on jo silloin soitossa. "Cosmos Rockin`", "Time to Shine", "Still Burnin`", "Call Me", "We Believe", "Surf`s Up...School`s Ou"t, "Warboys" ...kaikki aivan priimaluokan kamaa: hieno yhdistelmä klassisesta Queenin soundista ja Paulin jumalaisesta äänestä.

      Keikkaan liittyen on vielä pakko mainita, että Riiassa nähtävässä konsertissa on käytössä ennätyssuuri videoseinä, joka on 20 m leveä ja painaa n. 8 tonnia. Lisäksi nähdään erityinen "valo- ja äänipuisto" ja ylipäätänsä koko tekniikka tuodaan paikalle 18 rekalla. Koska kyseessä on koko Baltian historian suurin sisähallikonsertti, myös Riga Arenan ripustusjärjestelmään joudutaan tekemään joitain muutoksia, jotta koko kalusto saadaan halliin mahtumaan ja erikoistehosteet pääsevät oikeuksiinsa. Lisäksi Riga Arenen sähkökapasiteetti ei ole aivan riittävä tarpeisiin, jolloin joudutaan hakemaan lisäsähköä lähiseudun jakeluasemilta :D

    • Soul Brother

      Iloisen perhetapahtuman vuoksi multa jää tämä kiertue väliin (hyvä kun ehdin tänne forumille kirjoitella), mutta ostakaapa mulle kiertuepaita tuliaisiksi. ;) Jään odottamaan keikkaraporttejanne.

      • Sammy who was low

        Paljon onnea Soul Brotherille! :)


      • Bad Co.
        Sammy who was low kirjoitti:

        Paljon onnea Soul Brotherille! :)

        "Paljon onnea Soul Brotherille! :)"

        Parhaimmat onnittelut myös omasta puolesta. Harmi vaan, ettet pääse todistamaan tämänhetkistä kosmoksen parasta livebändiä!:D

        Vielä kerran, CHEERS BUDDY!


      • Soul Brother
        Bad Co. kirjoitti:

        "Paljon onnea Soul Brotherille! :)"

        Parhaimmat onnittelut myös omasta puolesta. Harmi vaan, ettet pääse todistamaan tämänhetkistä kosmoksen parasta livebändiä!:D

        Vielä kerran, CHEERS BUDDY!

        Kiitos, Sammy & Bad Co. Pitäkää jalat ilmassa ja kädet kattoa kohti kohotettuina. ;)


    • ...

      Olin Tukholmassa viimeksi, eikä tuo puolitehoinen karaokemeininki oikein vakuuttanut minua. ;)

    • vanha fani

      En oo lähdössä Riikaan.
      Harkittin kyllä, mutta työ- ja muiden asioiden takia tämä kuu oli lähes mahoton.
      Toisaalta aattelin kattoa ensin fanien arvosteluja siitä miten ekat keikat menee ja sitten kattoa jos vielä johonkin lippuja saa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe