Kuinka pian dieetin aloittamisen jälkeen oireet helpottivat teillä?
Olen ollut gluteenittomalla 3 viikkoa ja mitään helpotusta en ole vielä huomannut. Maha sekaisin, väsyttää, niveliä särkee, kädet puutuu jne.
Hiuksissa nyt oletettavasti kunnon koheneminen kestää pidempään.
Kuinka äkkiä oireet helpottivat?
3
883
Vastaukset
- kelia
Täällä oireet alko noin puol vuotta dietin alkamisen jälkeen ja olisikohan vuosi mennyt et alko oleen kunnossa. Tiedä sitten miten menee kun oireilit jo enne diagnoosia. Täällä otti päähän kun ne alko ruokavalion aikana.
- minulla
Todettiin tämä "sairaus"vuosi sitten. Nukka oli hävinnyt totaalisesti.
Kävin juuri tähystyksessä, kun olen ollut vuoden gluteenittomalla ruokavaliolla.
Kun merkitään täydellinen nukkakato numerolla 0 ja täysi, terve nukka numerolla 4, minulla tulos oli 2-3.
Eli parantumista on vuoden aikana tapahtunut ja painokin on ruvennut pikkuhiljaa nousemaan. Toivottavasti asia korjautuu toisen vuoden aikana. - jo oireillut
diagnoosin jälkeenkin. Eli tiukalla dietillä koko puolivuotta ollut, mutta samanlaista vessassa juoksemista tämä on yhä. Enää ei vaan tuu sellaisia tulisiakakkoja, jotka pistää ihan polvilleen. Eli on kai ne oireet helpottanu sitten...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004807089- 262541
- 2212523
- 1531827
- 1141728
- 741133
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621128IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka4112524h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?21045Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01044