Onko täällä

yhtään ystävää

vaiko pelkästään vihamiehiä ja naisia?
Tarvitsen sellaisen?

23

1203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

      en tunne täällä ketään.
      Mutta kivoja kirjoittajia on.

      • HTZA

        jos ei tunne, oikeasa elämässä sitä jolle kirjoittaa.
        Samanmielisiä lässyttäjiä kyllä on joten niistä voi jonkun kuvitella olevan.
        Tuo lässytys kyllä toimii elämässäkin ja koulussa, mutta ei niihin kannata uskoa.
        Ystävän tuntee kyllä kun sen kohtaa.
        Kapsahda Katajaan, niiden joukosta se löytyy.


      • sanoo_suttura*
        HTZA kirjoitti:

        jos ei tunne, oikeasa elämässä sitä jolle kirjoittaa.
        Samanmielisiä lässyttäjiä kyllä on joten niistä voi jonkun kuvitella olevan.
        Tuo lässytys kyllä toimii elämässäkin ja koulussa, mutta ei niihin kannata uskoa.
        Ystävän tuntee kyllä kun sen kohtaa.
        Kapsahda Katajaan, niiden joukosta se löytyy.

        Toiselle kirjottaessaan loihtii mielellään hänelle kasvot ja niitä hakee alitajuisesti tuttavapiiristään. :)

        Mutta kaikki minun tuttavani eivät kyllä ole lässyttäjiä!


    • täältä varmaan monta ystävääkin löytyy..:)

    • täti puskasta

      onko oikea sulle hän, anna meren se selvittää kuka viereesi jää....... jos on sinulla vaikeaa, tai kun tarvitset auttajaa.
      Silloin ystävyys punnitaan, menee muut menojaan.

      • Jineka

        En voinut naurahtamatta todeta minulle käyneen konkreettisesti juuri noin. Meri melkein erotti mutta siitä selvittiin. Silloin ei kyllä naurattanut.
        Näin jälkeenpäin ajatellen kiitokset siitäkin, se opetti nöyryyttä ja ymmärtämystä, näin oletan.


      • naisellinen nainen
        Jineka kirjoitti:

        En voinut naurahtamatta todeta minulle käyneen konkreettisesti juuri noin. Meri melkein erotti mutta siitä selvittiin. Silloin ei kyllä naurattanut.
        Näin jälkeenpäin ajatellen kiitokset siitäkin, se opetti nöyryyttä ja ymmärtämystä, näin oletan.

        ja monella tuo meri on aina liittynyt elämääni. Ehkä siksi tuo laulu koskettaa...aina. Hyvä etten ala taas "spiidaa", ihan oikeesti nyt. Vaikka vaan skrivaan tästä biisistä.


      • naisellinen nainen
        Jineka kirjoitti:

        En voinut naurahtamatta todeta minulle käyneen konkreettisesti juuri noin. Meri melkein erotti mutta siitä selvittiin. Silloin ei kyllä naurattanut.
        Näin jälkeenpäin ajatellen kiitokset siitäkin, se opetti nöyryyttä ja ymmärtämystä, näin oletan.

        ..särkee ainaki mun sydämeni. Itkettää iha oikeesti Hei. Meri koskettaa tota munki elämää monella tavalla.

        ystävii sellasii todellisii...jotka jää. On vähä. Mut tuttavii niit tulee ja menee. Samaa mieltä tosta ajatuksesta et elämä opettaa nöyräksi. Mut sit aina välillä senki niinku unohtaa ton nöyrtymisen. Tyhmä ku on.


      • HTZA

        samaa kansaa kun Suomen metsäteollisuuden ystävät.


      • naisellinen nainen
        HTZA kirjoitti:

        samaa kansaa kun Suomen metsäteollisuuden ystävät.

        kummiskii on "edellä kävijä", ton muun metsäteollisuuteen liittyvän muun teollisuuden (jatko) suunnittelussa. Et nää visiot vois niinku kantaa tonne tulevaisuutenki. Mut kyllä ihmetyttää tää touhu. Ei olis ikinä uskonu, että näin käy. Tosta vaa koko paperiteollisuus niinku ajetaan alas! Ja tuhansii usii työttömii lisää....ja pääministeri senku selittelee..ei paljo naurata.


    • ystävän täältä löytäneet

      ovat jonnekin poistuneet.

      Minä kun tulen "hiekkalaatikolle" niin toiset menevät laatikon ulkopuolelle keskenään. Sitten heitän vain hiekkaa niiden päälle tai jupisen kovaan ääneen , että olisi minulla karkkiakin tai ainakin olisi voinut olla.

      Toisaalta, kuinka voisin tutuksi tulla kun en jouda täällä olla. Samat säännöt kai tässä kuin elämässäkin - ystäväle pitää olla aikaa.

      Mukavaa iltaa sinulle.

    • minusta saa hyvän ystävän mutta ei roskista

    • * Kierrän kuljen näin. Miss´ on ystäväin? Liinan sulle levitän ja poskeasi silitän. Sä oot mun ystäväin. *

    • sanoo_suttura*

      Ei kaikki ole vihamiehiä jos ei ystäviäkään.

      Meitä on paljon jotka olemme siltä väliltä.

      • olette ystäviä

        tai siltä väliltä.
        Jo se että minulle vastataan helpottaa oloani.


      • HTZA
        olette ystäviä kirjoitti:

        tai siltä väliltä.
        Jo se että minulle vastataan helpottaa oloani.

        täälläkin monet kirjoittavat mitä vaan saadakseen, edes, yhden vastauksen.
        Tervetuloa.
        Laitapa lisää tuskaa ja vaivaa.


      • Jineka
        HTZA kirjoitti:

        täälläkin monet kirjoittavat mitä vaan saadakseen, edes, yhden vastauksen.
        Tervetuloa.
        Laitapa lisää tuskaa ja vaivaa.

        Täällä myös monet harrastavat sana-akrobatiaa tarkoittamalla sillä yhtään mitään. Tämä oli nyt vaan sivulause ja varsinainen tulee tässä. Näillä palstoilla kuluttavat aikaansa sellaiset jotka eivät saa sitä muuten kulumaan kuin netin ääressä. Mitään sanomattomuus ei ole älykkyyttä.


      • HTZA
        Jineka kirjoitti:

        Täällä myös monet harrastavat sana-akrobatiaa tarkoittamalla sillä yhtään mitään. Tämä oli nyt vaan sivulause ja varsinainen tulee tässä. Näillä palstoilla kuluttavat aikaansa sellaiset jotka eivät saa sitä muuten kulumaan kuin netin ääressä. Mitään sanomattomuus ei ole älykkyyttä.

        kirjoittajan kanssa samaa mieltä.
        Ole tarkkana, mitä täällä kirjoitellaan.


      • itse sitten
        olette ystäviä kirjoitti:

        tai siltä väliltä.
        Jo se että minulle vastataan helpottaa oloani.

        vastaillut miten innokkaasti. En usko, että täältä ystäviä löytää. Kunhan tässä minäkin kirjoittelen huvikseni.


    • Jineka

      Mielestäni tosi ystävä on sitä sydämellään ja rehellisyydellään. vihamiestä en ole koskaan tunnistanut tai jos niitä on ollut, olen ollut naivi tai typerä.
      Toki jotkut ihmiset ovat vain jääneet ja kait nämä eivät ole olleet tosiystäviä ja niitä on harvassa.
      Ei kannata jäädä hirveästi suremaan vaan koettaa elää elämäänsä parhain päin. ihmisiä tulee ja menee, ystäviä, tuttavia ? Tekisi mieli ruveta paasaamaan suomalaisesta kulttuurista, mutta en viitsi, hohhoijaa. Siihen ollaan kaikki syyllisiä.

      • on laantunut

        kiitos kaikille osallistujille.
        Jään odottamaan tuskani laannuttajaa.


    • *ystävän*

      edelleen, olen niin yksinäinen tällä hetkellä?

      • minä olen,

        yhtään kivaa kirjoituskaveria?
        Minulla on käynyt hyvä onni, kun olen näiden palstojen kautta saanut jo monta kivaa ihmistä tuttavapiiriini, kirjoitellaan sähköpostia joka viikko, ellei joka päivä.
        Toivon, että sinäkin löydät jonkun, jonka kanssa voit pitää yhteyttä, se antaa paljon iloa:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe