Onko täällä

yhtään ystävää

vaiko pelkästään vihamiehiä ja naisia?
Tarvitsen sellaisen?

23

1166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

en tunne täällä ketään.
      Mutta kivoja kirjoittajia on.

• HTZA

jos ei tunne, oikeasa elämässä sitä jolle kirjoittaa.
        Samanmielisiä lässyttäjiä kyllä on joten niistä voi jonkun kuvitella olevan.
        Tuo lässytys kyllä toimii elämässäkin ja koulussa, mutta ei niihin kannata uskoa.
        Ystävän tuntee kyllä kun sen kohtaa.
        Kapsahda Katajaan, niiden joukosta se löytyy.

• sanoo_suttura*
        HTZA kirjoitti:

jos ei tunne, oikeasa elämässä sitä jolle kirjoittaa.
        Samanmielisiä lässyttäjiä kyllä on joten niistä voi jonkun kuvitella olevan.
        Tuo lässytys kyllä toimii elämässäkin ja koulussa, mutta ei niihin kannata uskoa.
        Ystävän tuntee kyllä kun sen kohtaa.
        Kapsahda Katajaan, niiden joukosta se löytyy.

Toiselle kirjottaessaan loihtii mielellään hänelle kasvot ja niitä hakee alitajuisesti tuttavapiiristään. :)

Mutta kaikki minun tuttavani eivät kyllä ole lässyttäjiä!

• täältä varmaan monta ystävääkin löytyy..:)

• täti puskasta

onko oikea sulle hän, anna meren se selvittää kuka viereesi jää....... jos on sinulla vaikeaa, tai kun tarvitset auttajaa.
      Silloin ystävyys punnitaan, menee muut menojaan.

• Jineka

En voinut naurahtamatta todeta minulle käyneen konkreettisesti juuri noin. Meri melkein erotti mutta siitä selvittiin. Silloin ei kyllä naurattanut.
        Näin jälkeenpäin ajatellen kiitokset siitäkin, se opetti nöyryyttä ja ymmärtämystä, näin oletan.

• naisellinen nainen
        Jineka kirjoitti:

En voinut naurahtamatta todeta minulle käyneen konkreettisesti juuri noin. Meri melkein erotti mutta siitä selvittiin. Silloin ei kyllä naurattanut.
        Näin jälkeenpäin ajatellen kiitokset siitäkin, se opetti nöyryyttä ja ymmärtämystä, näin oletan.

ja monella tuo meri on aina liittynyt elämääni. Ehkä siksi tuo laulu koskettaa...aina. Hyvä etten ala taas "spiidaa", ihan oikeesti nyt. Vaikka vaan skrivaan tästä biisistä.

• naisellinen nainen
        Jineka kirjoitti:

..särkee ainaki mun sydämeni. Itkettää iha oikeesti Hei. Meri koskettaa tota munki elämää monella tavalla.

ystävii sellasii todellisii...jotka jää. On vähä. Mut tuttavii niit tulee ja menee. Samaa mieltä tosta ajatuksesta et elämä opettaa nöyräksi. Mut sit aina välillä senki niinku unohtaa ton nöyrtymisen. Tyhmä ku on.

• HTZA

samaa kansaa kun Suomen metsäteollisuuden ystävät.

• naisellinen nainen
        HTZA kirjoitti:

samaa kansaa kun Suomen metsäteollisuuden ystävät.

kummiskii on "edellä kävijä", ton muun metsäteollisuuteen liittyvän muun teollisuuden (jatko) suunnittelussa. Et nää visiot vois niinku kantaa tonne tulevaisuutenki. Mut kyllä ihmetyttää tää touhu. Ei olis ikinä uskonu, että näin käy. Tosta vaa koko paperiteollisuus niinku ajetaan alas! Ja tuhansii usii työttömii lisää....ja pääministeri senku selittelee..ei paljo naurata.

• ystävän täältä löytäneet

ovat jonnekin poistuneet.

Minä kun tulen "hiekkalaatikolle" niin toiset menevät laatikon ulkopuolelle keskenään. Sitten heitän vain hiekkaa niiden päälle tai jupisen kovaan ääneen , että olisi minulla karkkiakin tai ainakin olisi voinut olla.

Toisaalta, kuinka voisin tutuksi tulla kun en jouda täällä olla. Samat säännöt kai tässä kuin elämässäkin - ystäväle pitää olla aikaa.

Mukavaa iltaa sinulle.

• minusta saa hyvän ystävän mutta ei roskista

• * Kierrän kuljen näin. Miss´ on ystäväin? Liinan sulle levitän ja poskeasi silitän. Sä oot mun ystäväin. *

• sanoo_suttura*

Ei kaikki ole vihamiehiä jos ei ystäviäkään.

Meitä on paljon jotka olemme siltä väliltä.

• olette ystäviä

tai siltä väliltä.
        Jo se että minulle vastataan helpottaa oloani.

• HTZA
        olette ystäviä kirjoitti:

tai siltä väliltä.

täälläkin monet kirjoittavat mitä vaan saadakseen, edes, yhden vastauksen.
        Tervetuloa.
        Laitapa lisää tuskaa ja vaivaa.

• Jineka
        HTZA kirjoitti:

täälläkin monet kirjoittavat mitä vaan saadakseen, edes, yhden vastauksen.
        Tervetuloa.
        Laitapa lisää tuskaa ja vaivaa.

Täällä myös monet harrastavat sana-akrobatiaa tarkoittamalla sillä yhtään mitään. Tämä oli nyt vaan sivulause ja varsinainen tulee tässä. Näillä palstoilla kuluttavat aikaansa sellaiset jotka eivät saa sitä muuten kulumaan kuin netin ääressä. Mitään sanomattomuus ei ole älykkyyttä.

• HTZA
        Jineka kirjoitti:

Täällä myös monet harrastavat sana-akrobatiaa tarkoittamalla sillä yhtään mitään. Tämä oli nyt vaan sivulause ja varsinainen tulee tässä. Näillä palstoilla kuluttavat aikaansa sellaiset jotka eivät saa sitä muuten kulumaan kuin netin ääressä. Mitään sanomattomuus ei ole älykkyyttä.

kirjoittajan kanssa samaa mieltä.
        Ole tarkkana, mitä täällä kirjoitellaan.

• itse sitten
        olette ystäviä kirjoitti:

tai siltä väliltä.

vastaillut miten innokkaasti. En usko, että täältä ystäviä löytää. Kunhan tässä minäkin kirjoittelen huvikseni.

• Jineka

Mielestäni tosi ystävä on sitä sydämellään ja rehellisyydellään. vihamiestä en ole koskaan tunnistanut tai jos niitä on ollut, olen ollut naivi tai typerä.
      Toki jotkut ihmiset ovat vain jääneet ja kait nämä eivät ole olleet tosiystäviä ja niitä on harvassa.
      Ei kannata jäädä hirveästi suremaan vaan koettaa elää elämäänsä parhain päin. ihmisiä tulee ja menee, ystäviä, tuttavia ? Tekisi mieli ruveta paasaamaan suomalaisesta kulttuurista, mutta en viitsi, hohhoijaa. Siihen ollaan kaikki syyllisiä.

• on laantunut

kiitos kaikille osallistujille.
        Jään odottamaan tuskani laannuttajaa.

• *ystävän*

edelleen, olen niin yksinäinen tällä hetkellä?

• minä olen,

yhtään kivaa kirjoituskaveria?
        Minulla on käynyt hyvä onni, kun olen näiden palstojen kautta saanut jo monta kivaa ihmistä tuttavapiiriini, kirjoitellaan sähköpostia joka viikko, ellei joka päivä.
        Toivon, että sinäkin löydät jonkun, jonka kanssa voit pitää yhteyttä, se antaa paljon iloa:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      949
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40
      851
    Aihe