Löytyiskö mistään tulostettavaa kuvaa kodin sulaketaulun merkintä lapuista. Jossa olis perusmerkinnät jääkaappi, uuni, lämmitys, valaistus jne.
Sulaketaulun merkintäliuskat
4
7763
Vastaukset
- sähkötukka
Enston sivuilla on excel-taulukko. Siinä on ruudut aseteltu niin että niistä saa merkintäliuskat. Kirjoitat vaan sopivat merkinnät ja tulostat.
Jos ei ole enston taulu niin Voithan tehdä tuon itsekin ja tulostaa. - pdf..
Jos itsellä tai tuttavalla on cadi-ohjelma, niin sillä voi tehdä pohjan teksteineen ja tallentaa pdf-muotoon. Sitten sen voi printata ilman cadiä.
- kannata tehdä
vaikempaa kuin se on.
Itse leikkasin pahvista (olsiko ollut "mäyräkoiran"
nahka) laput ja tussilla tekstasin.
Kymmenen sulakkeen merkintään meni viitisen
minuuttia.
Ja hieno tuli, vaikka itse sen sanonkin.- mutta...
tuollee tulee kalliita lappuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302235
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261918Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121479Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121327Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17957
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115741