Onhan päivä vielä

popedafani

Onhan päivä vielä huomennakin (Piangi con me) on alunperin Italialainen biisi ja samalla kielellä esitetty. The Rokes on se bändi mikä siitä teki aikanaan hitin vuonna 1966 .Myöhemmin siitä on tehty erinnäisiä versioita hitaista nopeisiin.

Suomessa sen esitti ja levytti ekana Fredi.Popedan versio on kyllä noista tekeleistä ylivoimainen,siitä ei pääse mihinkää

Tästä linkistä voi käydä kuuntelemassa pätkän alkuperäisestä jos kiinnostaa.

http://www.amazon.com/s?ie=UTF8&applicationContextPath=/gp/search/construct-application-context.mi&field-keywords=The Rokes Piangi con me&page=1&url=search-alias=digital-music

5

503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mun mielestä on
      • popedafani

mielipide on sinun ja arvostan sitä.

Mun mielestä Popedan versiossa on sitä munaa mitä toi biisi tarvii,jytkettä ja jytinää.
        Parhaita käännöksiä ja sovituksia mitä Popeda covereista koskaan tehnyt.
        Tämä on mun mielipiteeni ilman sen suurempia perusteluita käyttämättä.

• de mentti

Jotenkin on sellanen mielikuva että Pate olis laulany kyseistä laulua 80-luvulla. Soi radiossa paljon siihen aikaan. Ostin jopa sillon Paten ekan soololevyn ko. laulun toivossa(enkä lukenu biisilistaa..), mut ei se siinä ollu. Muistaako joku muu että näin olis ollu vai pätkiikö muistini jo niin pahasti? Mistään en ole kuitenkaan löytäny tietoja että olis ollu sinkkua tms. tästä biisistä.

• Mä vaan

Tamperelaisen kosketinsoittajan Masi Luoman levylle jonka nimi oli Masi Luoma&Luojanluomat. Tuolla levyllä vieraili enimmäksen Tamperelaisia muusikoita esim. Juice Leskinen ja Pate Mustajärvi. Pate tulkitsi juuri tuon biisin Onhan päivä vielä huomennakin. Omalle soololleen ei sitä laulanut/mukaan otettu.ilmestyi toki samana vuonna kun Pate eka soolo, eli vuonna 1984.

• de mentti
        Mä vaan kirjoitti:

Tamperelaisen kosketinsoittajan Masi Luoman levylle jonka nimi oli Masi Luoma&Luojanluomat. Tuolla levyllä vieraili enimmäksen Tamperelaisia muusikoita esim. Juice Leskinen ja Pate Mustajärvi. Pate tulkitsi juuri tuon biisin Onhan päivä vielä huomennakin. Omalle soololleen ei sitä laulanut/mukaan otettu.ilmestyi toki samana vuonna kun Pate eka soolo, eli vuonna 1984.

En siis ihan puuta heinää muistanu. Kiitos tiedoista! Ei ole tullu ennen vastaan missään. Sen vaan muistin että tuttu biisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7335
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3897
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3470
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2612
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      2605
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2403
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      129
      2339
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2219
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2045
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1922
    Aihe