Mites on, onko tälläsellä logistiikka-alasta kiinnostuneella, joka ei ole koskaan ollut tekemisissä kuorma-auton/rekan kanssa, mahdollisuus päästä armeijassa kuljettajakoulutukseen?
Ja kuinka paljon haittaa vaikkei olekkaan ollut tekemisissä alan kanssa?
Nimim. ammattikorkeaan olisi tarkoitus mennä alaa opiskelemaan heti lukion jälkeen
Kuljettajaksi armeijassa?
8
7309
Vastaukset
- ...
...kiinnostusta aihetta kohtaan löytyy (ja tietty väh. B-ajokortti myös) niin kyllä tuo taitaa hyvinkin olla mahdollista!
- Että näin
B ajokortin pitäis löytyä kyllä siihen mennessä, kun palvelukseen astun taskunpohjalta :)
Mihinkäs päin Suomea sit kannattais lähtä? - akjkalkfj
Että näin kirjoitti:
B ajokortin pitäis löytyä kyllä siihen mennessä, kun palvelukseen astun taskunpohjalta :)
Mihinkäs päin Suomea sit kannattais lähtä?Ja sit jos haluat yhdistelmää ajaan, nii pitäis olla siviilis c-kortti.
Muuten pääset ajaan intissä vain c-korttia.. - Että näin
akjkalkfj kirjoitti:
Ja sit jos haluat yhdistelmää ajaan, nii pitäis olla siviilis c-kortti.
Muuten pääset ajaan intissä vain c-korttia..Tost tokasta vieastistä jäi toi C vahingossa pois, eli bc kortti pitäis olla sillon taskussa.
Mutta osaisko kukaan sanoa mihin kannattais hakea?
Sodankylä olis lähin... - ex-kuski
Että näin kirjoitti:
Tost tokasta vieastistä jäi toi C vahingossa pois, eli bc kortti pitäis olla sillon taskussa.
Mutta osaisko kukaan sanoa mihin kannattais hakea?
Sodankylä olis lähin...Menin inttiin vuosi sitten heinäkuussa. Taskussa oli vain ja ainoastaan b-kortti, eikä kakkosvaihetta edes käytynä.
Heti toisella viikolla sain kuulla että, joudun autokouluun. Menin intin autokouluun joka kesti kaksi kuukautta, ja sen jälkeen taskussa oli c-kortti. Viime kevään sain kuulla, että lähden korottamaan c:tä e:ksi. Tätä varten minun piti suorittaa autokoulun kakkosvaihe, jonka suoritin armeijassa ilmaiseksi. Sitten menin takaisin autokouluun sa sain e-kortin, joka minulla nykyään on siviilissäkin..
Että kivasti meni osaltani! Olin vekarajärvellä ilmatorjunnassa, jossa kaikki kuskit palvelevat vuoden ja saavat e-kortin. - fjkaljflka
ex-kuski kirjoitti:
Menin inttiin vuosi sitten heinäkuussa. Taskussa oli vain ja ainoastaan b-kortti, eikä kakkosvaihetta edes käytynä.
Heti toisella viikolla sain kuulla että, joudun autokouluun. Menin intin autokouluun joka kesti kaksi kuukautta, ja sen jälkeen taskussa oli c-kortti. Viime kevään sain kuulla, että lähden korottamaan c:tä e:ksi. Tätä varten minun piti suorittaa autokoulun kakkosvaihe, jonka suoritin armeijassa ilmaiseksi. Sitten menin takaisin autokouluun sa sain e-kortin, joka minulla nykyään on siviilissäkin..
Että kivasti meni osaltani! Olin vekarajärvellä ilmatorjunnassa, jossa kaikki kuskit palvelevat vuoden ja saavat e-kortin.Pääsääntöisesti vuoden palveluksen aikana ei ajateta korotusta ku vain yhdellä ajo-oikeudella.
Eli B -> C ja BC -> BECE tai BECE -> BECED.
Tosin palveluspaikoissa voi olla eroja.. Ja kaikki kuskithan sen autokoulun siä intissä joutuu käymään jokatapauksessa... - pidetään..
fjkaljflka kirjoitti:
Pääsääntöisesti vuoden palveluksen aikana ei ajateta korotusta ku vain yhdellä ajo-oikeudella.
Eli B -> C ja BC -> BECE tai BECE -> BECED.
Tosin palveluspaikoissa voi olla eroja.. Ja kaikki kuskithan sen autokoulun siä intissä joutuu käymään jokatapauksessa...Kaikki kuskit vuoden. Eli kaikki lähes poikkeuksetta lähetetään korottamaan c:tä e:ksi, koska tämä on ainoa keino jolla kuskit saadaan palvelemaan vuoden. c-kuskit olisivat vain sen 9kk, mutta ilmatorjunnassa tarvitaan kuskeja paljon, eikä heitä ole varaa laskea kotiin 9 kk jälkeen. Meillä oli yksi joka, ei päässyt läpi autokoulun e-ajokokeesta, mutta jäi vapaaehtoisesti vuoden c-kuskiksi.
Näin siis vekaran it:ssä. muista it-yksiköistä en tiedä.. - totuus
akjkalkfj kirjoitti:
Ja sit jos haluat yhdistelmää ajaan, nii pitäis olla siviilis c-kortti.
Muuten pääset ajaan intissä vain c-korttia..Ei pidä paikansa itselläni ei ollut kun b-kortti ja sain CEkortin intissä ja adr kortin kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983