Mites on, onko tälläsellä logistiikka-alasta kiinnostuneella, joka ei ole koskaan ollut tekemisissä kuorma-auton/rekan kanssa, mahdollisuus päästä armeijassa kuljettajakoulutukseen?
Ja kuinka paljon haittaa vaikkei olekkaan ollut tekemisissä alan kanssa?
Nimim. ammattikorkeaan olisi tarkoitus mennä alaa opiskelemaan heti lukion jälkeen
Kuljettajaksi armeijassa?
8
7344
Vastaukset
- ...
...kiinnostusta aihetta kohtaan löytyy (ja tietty väh. B-ajokortti myös) niin kyllä tuo taitaa hyvinkin olla mahdollista!
- Että näin
B ajokortin pitäis löytyä kyllä siihen mennessä, kun palvelukseen astun taskunpohjalta :)
Mihinkäs päin Suomea sit kannattais lähtä? - akjkalkfj
Että näin kirjoitti:
B ajokortin pitäis löytyä kyllä siihen mennessä, kun palvelukseen astun taskunpohjalta :)
Mihinkäs päin Suomea sit kannattais lähtä?Ja sit jos haluat yhdistelmää ajaan, nii pitäis olla siviilis c-kortti.
Muuten pääset ajaan intissä vain c-korttia.. - Että näin
akjkalkfj kirjoitti:
Ja sit jos haluat yhdistelmää ajaan, nii pitäis olla siviilis c-kortti.
Muuten pääset ajaan intissä vain c-korttia..Tost tokasta vieastistä jäi toi C vahingossa pois, eli bc kortti pitäis olla sillon taskussa.
Mutta osaisko kukaan sanoa mihin kannattais hakea?
Sodankylä olis lähin... - ex-kuski
Että näin kirjoitti:
Tost tokasta vieastistä jäi toi C vahingossa pois, eli bc kortti pitäis olla sillon taskussa.
Mutta osaisko kukaan sanoa mihin kannattais hakea?
Sodankylä olis lähin...Menin inttiin vuosi sitten heinäkuussa. Taskussa oli vain ja ainoastaan b-kortti, eikä kakkosvaihetta edes käytynä.
Heti toisella viikolla sain kuulla että, joudun autokouluun. Menin intin autokouluun joka kesti kaksi kuukautta, ja sen jälkeen taskussa oli c-kortti. Viime kevään sain kuulla, että lähden korottamaan c:tä e:ksi. Tätä varten minun piti suorittaa autokoulun kakkosvaihe, jonka suoritin armeijassa ilmaiseksi. Sitten menin takaisin autokouluun sa sain e-kortin, joka minulla nykyään on siviilissäkin..
Että kivasti meni osaltani! Olin vekarajärvellä ilmatorjunnassa, jossa kaikki kuskit palvelevat vuoden ja saavat e-kortin. - fjkaljflka
ex-kuski kirjoitti:
Menin inttiin vuosi sitten heinäkuussa. Taskussa oli vain ja ainoastaan b-kortti, eikä kakkosvaihetta edes käytynä.
Heti toisella viikolla sain kuulla että, joudun autokouluun. Menin intin autokouluun joka kesti kaksi kuukautta, ja sen jälkeen taskussa oli c-kortti. Viime kevään sain kuulla, että lähden korottamaan c:tä e:ksi. Tätä varten minun piti suorittaa autokoulun kakkosvaihe, jonka suoritin armeijassa ilmaiseksi. Sitten menin takaisin autokouluun sa sain e-kortin, joka minulla nykyään on siviilissäkin..
Että kivasti meni osaltani! Olin vekarajärvellä ilmatorjunnassa, jossa kaikki kuskit palvelevat vuoden ja saavat e-kortin.Pääsääntöisesti vuoden palveluksen aikana ei ajateta korotusta ku vain yhdellä ajo-oikeudella.
Eli B -> C ja BC -> BECE tai BECE -> BECED.
Tosin palveluspaikoissa voi olla eroja.. Ja kaikki kuskithan sen autokoulun siä intissä joutuu käymään jokatapauksessa... - pidetään..
fjkaljflka kirjoitti:
Pääsääntöisesti vuoden palveluksen aikana ei ajateta korotusta ku vain yhdellä ajo-oikeudella.
Eli B -> C ja BC -> BECE tai BECE -> BECED.
Tosin palveluspaikoissa voi olla eroja.. Ja kaikki kuskithan sen autokoulun siä intissä joutuu käymään jokatapauksessa...Kaikki kuskit vuoden. Eli kaikki lähes poikkeuksetta lähetetään korottamaan c:tä e:ksi, koska tämä on ainoa keino jolla kuskit saadaan palvelemaan vuoden. c-kuskit olisivat vain sen 9kk, mutta ilmatorjunnassa tarvitaan kuskeja paljon, eikä heitä ole varaa laskea kotiin 9 kk jälkeen. Meillä oli yksi joka, ei päässyt läpi autokoulun e-ajokokeesta, mutta jäi vapaaehtoisesti vuoden c-kuskiksi.
Näin siis vekaran it:ssä. muista it-yksiköistä en tiedä.. - totuus
akjkalkfj kirjoitti:
Ja sit jos haluat yhdistelmää ajaan, nii pitäis olla siviilis c-kortti.
Muuten pääset ajaan intissä vain c-korttia..Ei pidä paikansa itselläni ei ollut kun b-kortti ja sain CEkortin intissä ja adr kortin kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768882Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593311- 422698
- 272231
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372190- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151753- 681705
- 181639