Nyt olisi tarkoitus koota porukkaa pienimuotoiseen ja vaikkei isompimuotoiseenkin miittinkiin Lauantaina 20.9. Aika on hieman auki, mutta kun hieman tylsä olen mielikuvitukseltani niin olisin tapaamispaikaksi ajatellut tuttua ja ns. turvallista Hällän Kellarin Ale Pubia. Siellä kun ei ole sisäänpääsymaksua eikä pukupakkoa tms väliä pukeutumisen suhteen :)
Samalla allekirjoittaneella olisi tarkoitus "hieman" juhlistaa omaa valmistumistaan, kun nyt vihdoin ja viimein pääsee oppilaitoksesta eroon ;)
Mut ajatuksena on siis pitää miitti 20.9. hällän kellarissa, kellon aikaa kun en ole ominpäin viittinyt päättää niin ennemmin ehdotuksia otettaisi vastaan jotta kaikki halukkaat pääsisivät paikalle jokaiselle sopivaan aikaan. :)
La 20.9. Tampereella miitin tynkää
3
1202
Vastaukset
olisi sitten 21.00 tosin itse saatan paikanpäälle ilmaantua jo jonkin vrt aiemmin :)
- TT30
.... On tampereen pikkujoulu miitti ja missä ???
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172443
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää136859- 45841
- 59817
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694