hätä

rakastunut leijonaan

Auttakaa sovitaanko yhteen..mua ,olen ihastunu ja tavannu leijona miehen justiin ja olen itte rapu...onko meillä tulevaisuutta...

6

1003

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ettet

Koskaan pysty luottamaan Leijonaan.Eikä hän koskaan pidä lupauksiaan..
      Itselleni sanottiin näin 4 vuotta sitten.En uskonut..nyt raadellulla sielulla matkaani jatkan..Sinulle parempaa toivon..

• uskon kyllä

minunki leijonamies sano että on helposti vietävissä oltiin 4vuotta naimisis ei voi muka luonnolleen mitään

• Raputar

en todellakaan halua mitata kaikk leijonat samalla mitalla, mut mun suhde ei toiminnut, tarinani on en tiedä jos oli vääräässä aijassa tai mistä syystä se ei toiminnut, tiedän vaan että leijona on itsepäinen, itse hän vakuttiki alussa että oli ja totta se oli näyttävänä.

• ulkomaalainen

vai miksi kirjoitustasi on vaikea lukea?

• ootko sinä?
        ulkomaalainen kirjoitti:

vai miksi kirjoitustasi on vaikea lukea?

oho katsastajalle, tulipa siihen 3 kirjainta väärin. ja sitten nimetellään ulkomaalaisille.. *nauru*

/Raputar

• rapu

Itse seurustelin 16vuotta leijonan kanssa ja palvoin häntä ku puujumalaa...Hän kyllä rakasti mua,mutta en jostain kumman syystä voinu luottaa alusta alkaenkaan häneen.2 lasta teimme ja meillä meni hyvin,kunhan loppupelissä elimme hänen positiivisen ja itseään niin esille tuovan elämän mukaan.Hän halusi elää kuin kuninkaaliset mutta kerjäläisten tuloilla.Aina parempaa...kunnes huomasin,että minutkin oli jo vaihdettu ja kun aloin miettimään niin miksi ihmeessä en luottanut vaistoihini...naisia oli siellä ja täällä.Me ravut kun ollaan niin negatiivisia ja pessimistisia leijonan mukaa.Voin vain toivottaa onnea valitsemallasi tiellä,mutta minua leijonamies ainakin käsillä kantoi ja jaloilla polki...on aika narsistinen:( silti on ikävä hänen niin positiivisen ja eteenpäin elämässä ajattelutapaa vaikka erosta on 2 vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      5363
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      569
      2707
    3. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      22
      2589
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      151
      2260
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      24
      2197
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82