Auttakaa sovitaanko yhteen..mua ,olen ihastunu ja tavannu leijona miehen justiin ja olen itte rapu...onko meillä tulevaisuutta...
hätä
6
1022
Vastaukset
- Ettet
Koskaan pysty luottamaan Leijonaan.Eikä hän koskaan pidä lupauksiaan..
Itselleni sanottiin näin 4 vuotta sitten.En uskonut..nyt raadellulla sielulla matkaani jatkan..Sinulle parempaa toivon..- uskon kyllä
minunki leijonamies sano että on helposti vietävissä oltiin 4vuotta naimisis ei voi muka luonnolleen mitään
- Raputar
en todellakaan halua mitata kaikk leijonat samalla mitalla, mut mun suhde ei toiminnut, tarinani on en tiedä jos oli vääräässä aijassa tai mistä syystä se ei toiminnut, tiedän vaan että leijona on itsepäinen, itse hän vakuttiki alussa että oli ja totta se oli näyttävänä.
- ulkomaalainen
vai miksi kirjoitustasi on vaikea lukea?
- ootko sinä?
ulkomaalainen kirjoitti:
vai miksi kirjoitustasi on vaikea lukea?
oho katsastajalle, tulipa siihen 3 kirjainta väärin. ja sitten nimetellään ulkomaalaisille.. *nauru*
/Raputar
- rapu
Itse seurustelin 16vuotta leijonan kanssa ja palvoin häntä ku puujumalaa...Hän kyllä rakasti mua,mutta en jostain kumman syystä voinu luottaa alusta alkaenkaan häneen.2 lasta teimme ja meillä meni hyvin,kunhan loppupelissä elimme hänen positiivisen ja itseään niin esille tuovan elämän mukaan.Hän halusi elää kuin kuninkaaliset mutta kerjäläisten tuloilla.Aina parempaa...kunnes huomasin,että minutkin oli jo vaihdettu ja kun aloin miettimään niin miksi ihmeessä en luottanut vaistoihini...naisia oli siellä ja täällä.Me ravut kun ollaan niin negatiivisia ja pessimistisia leijonan mukaa.Voin vain toivottaa onnea valitsemallasi tiellä,mutta minua leijonamies ainakin käsillä kantoi ja jaloilla polki...on aika narsistinen:( silti on ikävä hänen niin positiivisen ja eteenpäin elämässä ajattelutapaa vaikka erosta on 2 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja12914290Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va275918SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1545465Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2984319HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.384077"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste993641Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant23561Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan223528Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan592611Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.931398