Kolme pistettä

Aikani kuluksi kiertelin lukemassa ketjuja läpi ja kuinka ollakaan törmäsin usein kolmeen pisteeseen. Voi rähmän käppyrät.

Nyt kun lamppuni vihdoin syttyi, en voi muuta kuin syyttää itseäni tyhmyydestä, että viitsin vielä väitellä kyseisen henkilön kanssa.

Matkailu netissä avartaa ; )

57

4673

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuo pisteet

sitten tarkoittavat, kun en ole niitä nähnyt. Väittelyssä on kaksi puolta, jos toinen osapuoli on ollut kovinkin mielissään saadessaan väitellä kanssasi, niin eikö se ole ollut jo palkitsevaa.Oletko nyt muuttanut käsitystäsi.

• ...

johtuen lähetetyt viestit eivät läheskään aina näy. Ne saa usein näkymään lähettämällä uuden viestin eli kolmen pisteen viesti on vain ns. nollaviesti, jolla saadaan ed. viesti näkymään.

Ei siis mitään salatietoa.

• aloittaja.
        ... kirjoitti:

johtuen lähetetyt viestit eivät läheskään aina näy. Ne saa usein näkymään lähettämällä uuden viestin eli kolmen pisteen viesti on vain ns. nollaviesti, jolla saadaan ed. viesti näkymään.

Ei siis mitään salatietoa.

sitten niiden kanssa tuskailee. Olen sen huomannut, että kaikki viestit ei näy, mutta en ole päätäni sillä vaivannut, ei elämä siihen kaadu, ei siellä mitään korvaamatonta kuitenkaan ole.Sama se tämäkin, näkyykö tämä vai ei. Ei mulla kummosia tunteita tässä pyöri, kun kirjoitan, epäilen, että jos joku tämän sepustuksen lukee, niin vielä vähemmän.

• henkilöön

meneviä arvosteluja. Eikö jo riittäis.

• Jermuxi tms.

niinku tälleen...Niiiiiiiiiiiiiiiiiiin!

• Pirre*

viittis vaivautua, mokoman riesan takia..

Miksi viskoa öljyä laineille...

Kolme pistettä, - mutta en myöskää koe että haluaisin ketään kiusatakaan, joten en se minä ainakaan ole..

• Mandi55

Nauroin katketakseni kun luin mitä olen taas saanut aikaan ; )

Ole huoleta Pirre, sinä ja Miljoona olette pois pistelistalta ; )

Oletko saanut täällä so called AHAA-ilmiötä? Kun sen saa silmät avautuu.

Moniniccisen tunnistaa siten, että hän toistaa perimmäistä itseään. Se voi olla kolme pistettä lauseen alussa. Isojen kirjainten käyttöä lauseen keskellä. Huomaat noiden kolmen pisteen ja isojen kirjainten toistuvan. Lisäksi moniniccisen eri niceillä on samat elämän lähtökohdat, joita hän muuntelee tunnistettavasti. Kielenkäyttö lipsuu ja samanlaisia sanontoja ja slangisanoja toistuu.

Minusta tuntuu, että jos käyttäisin montaa eri nicciä, joku nappaisi minut kiinni alta aikayksikön ; )

• NSUPrince/ss
        Mandi55 kirjoitti:

Nauroin katketakseni kun luin mitä olen taas saanut aikaan ; )

Ole huoleta Pirre, sinä ja Miljoona olette pois pistelistalta ; )

Oletko saanut täällä so called AHAA-ilmiötä? Kun sen saa silmät avautuu.

Moniniccisen tunnistaa siten, että hän toistaa perimmäistä itseään. Se voi olla kolme pistettä lauseen alussa. Isojen kirjainten käyttöä lauseen keskellä. Huomaat noiden kolmen pisteen ja isojen kirjainten toistuvan. Lisäksi moniniccisen eri niceillä on samat elämän lähtökohdat, joita hän muuntelee tunnistettavasti. Kielenkäyttö lipsuu ja samanlaisia sanontoja ja slangisanoja toistuu.

Minusta tuntuu, että jos käyttäisin montaa eri nicciä, joku nappaisi minut kiinni alta aikayksikön ; )

Harjaantunut lukija ja tekstien tulkitsija kykenee tuohon mitä kerroit, mutta sinä olet erehtynyt minun suhteeni monta kertaa. Olet useasti vastannut minulle, että olen HTZA ja kerran erehdyit luulemaan minua Bookloveriksi. En ole kumpikaan heistä.

• Mandi55
        NSUPrince/ss kirjoitti:

Harjaantunut lukija ja tekstien tulkitsija kykenee tuohon mitä kerroit, mutta sinä olet erehtynyt minun suhteeni monta kertaa. Olet useasti vastannut minulle, että olen HTZA ja kerran erehdyit luulemaan minua Bookloveriksi. En ole kumpikaan heistä.

Tottahan minulla on vahva epäily, mutta koska se on epäily, enkä voi sitä todistaa oikeaksi jätän sen siksi kun teet sen pienen ratkaisevan virheen ; )

Tuolla alempana tämä kolmen pisteen tyttö jatkaa tuttua juttuaan.

• on näemmä
        Mandi55 kirjoitti:

Tottahan minulla on vahva epäily, mutta koska se on epäily, enkä voi sitä todistaa oikeaksi jätän sen siksi kun teet sen pienen ratkaisevan virheen ; )

herännyt. pieharoituaan taas yösä satukirja tyynyn alla... unelmoidessaan Peter Panin leikkikaluista.Halutjan ne on hiirelläkin.

• sfffjaklj
        Mandi55 kirjoitti:

Olenko ymmärtänyt että sinulla
        on yksi tietty vainoaja joka
        seuraa sinua palstalta toiselle
        ja haluaa ilkeillä sinulle.

Oletko varma että heitä on
        VAIN yksi ja että hänet
        olet tunnistanut siitä että
        hän käyttää kirjoituksissaan
        kolmea pistettä?

Onko sinulla tullut mieleen,
        että vainoajia voi olla
        useampikin?

• Mandi55
        sfffjaklj kirjoitti:

Olenko ymmärtänyt että sinulla
        on yksi tietty vainoaja joka
        seuraa sinua palstalta toiselle
        ja haluaa ilkeillä sinulle.

Oletko varma että heitä on
        VAIN yksi ja että hänet
        olet tunnistanut siitä että
        hän käyttää kirjoituksissaan
        kolmea pistettä?

Onko sinulla tullut mieleen,
        että vainoajia voi olla
        useampikin?

Ilman muuta on useampia tyyppejä, jotka provosoituvat kirjoituksistani.

Minä olen sitä mitä kirjoitan ja se ärsyttää monia. Totuus on monta kertaa vaikeampaa hyväksyä kuin valhe.

Ihminenhän valehtelee itselleenkin ja kun tarpeeksi kääriytyy valheen verkkoon uskoo niihin.

Tämän nyt ilmitulleen kiekkujan kanssa olen vaihtanut jopa sähköpostia. Hän kai luuli pystyvänsä kiusaamaan minua välillä ystäväksi verhoutuneena.

Lisäksi on tuo rumaa kieltä käyttävä mies tuppaa pistämään tuhmia välihuomautuksia. Hänkin on lähettänyt minulle sähköpostia, joten tiedän hänen monet niccinsä.

Minusta on hyvä tunnistaa ilkeilijät. Keskusteluissa voi sitten valita minhin ketjuun osallistuu ja kenelle vastaa ja kenet sivutaa.

Enhän minä ole tullut tänne riidankylväjäksi. Kyllä ne riidat ovat aivan muiden aikaansaamia.

Hyvää päivän jatkoa sinulle, aurinko alkaa pilkistää pilvien lomasta ja punaiset viinimarjat odottavat poimijaa ; )

• valetta kaikki
        Mandi55 kirjoitti:

Minä olen sitä mitä kirjoitan ja se ärsyttää monia. Totuus on monta kertaa vaikeampaa hyväksyä kuin valhe.

Ihminenhän valehtelee itselleenkin ja kun tarpeeksi kääriytyy valheen verkkoon uskoo niihin.

Tämän nyt ilmitulleen kiekkujan kanssa olen vaihtanut jopa sähköpostia. Hän kai luuli pystyvänsä kiusaamaan minua välillä ystäväksi verhoutuneena.

Lisäksi on tuo rumaa kieltä käyttävä mies tuppaa pistämään tuhmia välihuomautuksia. Hänkin on lähettänyt minulle sähköpostia, joten tiedän hänen monet niccinsä.

Minusta on hyvä tunnistaa ilkeilijät. Keskusteluissa voi sitten valita minhin ketjuun osallistuu ja kenelle vastaa ja kenet sivutaa.

Enhän minä ole tullut tänne riidankylväjäksi. Kyllä ne riidat ovat aivan muiden aikaansaamia.

Hyvää päivän jatkoa sinulle, aurinko alkaa pilkistää pilvien lomasta ja punaiset viinimarjat odottavat poimijaa ; )

Miksi sitten valehetelet jatkuvasti. Vasta valehtelit syöväsi hirvikeittoa vaikka söittekin hirven peräaukkoa eli ei mitään ja etu ruokanakin söitte jäniksen jälki soppaa. Uskotko tosiaankin omiinn valheisiisi. Tutustu live elämään ja jätä satuilu. siis valehtelu.

• Voisi olla kuka tahansa
        Mandi55 kirjoitti:

"Tämän nyt ilmitulleen kiekkujan kanssa olen vaihtanut jopa sähköpostia. Hän kai luuli pystyvänsä kiusaamaan minua välillä ystäväksi verhoutuneena."

Miksi pidit aikoinaan sähköpostiosoitetta galleria-sivullasi ja yllytit ihmisiä kirjoittelemaan sinulle ja sitten vastailit töykeästi takaisin? Nautitko siitä, että saat pahaa mieltä aiheutetuksi ympäristöösi?

Ennen luulin, että olet vain kyyninen, mutta osaat olla myös naiivi.

• outoa
        valetta kaikki kirjoitti:

Miksi sitten valehetelet jatkuvasti. Vasta valehtelit syöväsi hirvikeittoa vaikka söittekin hirven peräaukkoa eli ei mitään ja etu ruokanakin söitte jäniksen jälki soppaa. Uskotko tosiaankin omiinn valheisiisi. Tutustu live elämään ja jätä satuilu. siis valehtelu.

Tätä "ihminen valehtelee jne", minäkin ihmettelin, mutta ihmettelen myös sitä, että käyt kurkkimassa toisten ruokapöytääkin, varmistaaksesi mitä he TODELLA söivät.

• Pirre*

ei öljyä, vaan tuliherkempää piti olla, siis miksi valaa bensaa laineille.

Hajatusvirhe..öljyhän loiventaa aallokkoa..eli mieluummin sitä..

• Mandi55
        Voisi olla kuka tahansa kirjoitti:

"Tämän nyt ilmitulleen kiekkujan kanssa olen vaihtanut jopa sähköpostia. Hän kai luuli pystyvänsä kiusaamaan minua välillä ystäväksi verhoutuneena."

Miksi pidit aikoinaan sähköpostiosoitetta galleria-sivullasi ja yllytit ihmisiä kirjoittelemaan sinulle ja sitten vastailit töykeästi takaisin? Nautitko siitä, että saat pahaa mieltä aiheutetuksi ympäristöösi?

Ennen luulin, että olet vain kyyninen, mutta osaat olla myös naiivi.

Oletko lähettänyt minulle sähköpostia? Kaikki on tallessa voin tarkistaa ; ) Tapanani on vastata sähköpostiviesteissä neutraalisti. Koska on niitäkin jotka yrittävät sähköpostin välityksellä provosoida minua teitä muita vastaan, mutta se ole minun tapani toimia.

Hollantilainen nykytaiteen professori tutkaili maalauksiani viime viikon lopulla ja sanoi Mandi osa töistäsi on ihanan naiveja ; ) Ja nyt kaikki yhdessä pyähähää, vaikka sekin on totta ; )

• olla
        Mandi55 kirjoitti:

Oletko lähettänyt minulle sähköpostia? Kaikki on tallessa voin tarkistaa ; ) Tapanani on vastata sähköpostiviesteissä neutraalisti. Koska on niitäkin jotka yrittävät sähköpostin välityksellä provosoida minua teitä muita vastaan, mutta se ole minun tapani toimia.

Hollantilainen nykytaiteen professori tutkaili maalauksiani viime viikon lopulla ja sanoi Mandi osa töistäsi on ihanan naiveja ; ) Ja nyt kaikki yhdessä pyähähää, vaikka sekin on totta ; )

tämä Mandi55 sama kuin tuo Jermux.tms.Molemmat tämmöisiä satuilijoita. Vai liekkö Jermux.tms se Mandi 55 den kiusaaja. Mitä luulette...Jotain samaa on kuitenkin.

• Kymmenen pisteen tyttö

...avartaa. Ei millään pahalla, mutta kolmen pisteen tarkoitus on kai sinulle jo selvinnyt useiden kirjoittajien taholta... ; ) ; ) ;) Joku käyttää hymiöitä, toinen pisteitä...

Mieluiten näkisin tällaisia ££££££ tai $$$$$$$$$ ja mahdollisimman paljon lompsassani...

...ja ?????????????? ja !!!!!!!!!!!!!!!!

Kukin tavallaan.

Tunnen erään tyypin, joka käyttää paljon sulkuja kirjoitustensa seassa TAI SITTEN KIRJOITTAA
      H E L V E T I N
      ISOLLA TEKSTILLÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JA LAITTAA 100 HUUTOMERKKIÄ PERÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!???????

Olet naurettava leikkiessäsi salapoliisia. Et taida olla pelkkä pelle vaan... VAINOHARHAINEN...

Jutut matkoistasi ovat joka tapauksessa keksittyjä. En ole käynyt Ranskassa, mutta käsittääkseni Pisan torni ja Eiffelin torni eivät sijaitse vierekkäin... Unkarin pääkaupunki ei ole Bukarest... Hollannin tietämyksesi on ällistyttävän suppea. Katsos kun minä sentään olen ihan oikeasti asunut Hollannissa vuosikausia...piste, piste, piste.

• tietoa

eli kaikki ne jotka käyttävät tätä merkkiä ;)
      ovat yksi ja sama henkilö?
      Ei voi muuta kuin hymyillä.

• jos,

se laittaa epäilemään vainoajiksi meitäkin lähes jokaista joka tänne kirjoittaa.

• Heikunkeikku

...kiinnittänyt mitään huomiota aloitukseesi, mutta sitten aloin lukemaan ketjua.

Mulla on tapa käyttää kolmea pistettä, koska jatkan tekstiäni otsikosta.

Mulla on myös tapana korostaa joitakin sanoja siten, että käytän ISOJA KIRJAIMIA.

Minä ainakin kirjoitan AINA vain Heikunkeikkuna, enkä ikinä hyppelehdi puskaan.

Vähän harmittaa tämmönen saivartelu pisteistä.
      Ehkä senkin takia, kun todella tapanani on käyttää näitä kolmea pistettä vastaukseni alussa.

Ethän musta luule mitään?

• ei hitossa

Minä en nyt mitään vakituista nikkiä käytä,
        mutta PUSKAAN en tietokonettani vie. Sataakin aina.

• Heikunkeikku
        ei hitossa kirjoitti:

Minä en nyt mitään vakituista nikkiä käytä,
        mutta PUSKAAN en tietokonettani vie. Sataakin aina.

Niin, niin, mutku Vaasa on Suomen AURINKOISIN kaupunki, eikä täällä sada tuskin koskaan :)

Helppohan se meikäläisen on kiikuttaa kone puskaan, siis JOS haluan. Tähän asti en ole halunnut, koska inhoan kaiken maailman ötököitä. Erityisesti hämähäkit saavat kutrini nousemaan pystyyn.
        Sen verran turhamainen olen, että hiukseni on oltava kauniisti laskeutuvina olkapäilläni, eikä pystyssä sojottaen.

Aamuisin on kyllä silläviisii, että hiukset sojottavat JOKA SUUNTAAN. Olisin ilmetty aurinko, mikäli olisin keltainen.

Mutta KOLMESTA PISTEESTÄ EN LUOVU.

• Toinen "pisteytetty"
        Heikunkeikku kirjoitti:

Niin, niin, mutku Vaasa on Suomen AURINKOISIN kaupunki, eikä täällä sada tuskin koskaan :)

Helppohan se meikäläisen on kiikuttaa kone puskaan, siis JOS haluan. Tähän asti en ole halunnut, koska inhoan kaiken maailman ötököitä. Erityisesti hämähäkit saavat kutrini nousemaan pystyyn.
        Sen verran turhamainen olen, että hiukseni on oltava kauniisti laskeutuvina olkapäilläni, eikä pystyssä sojottaen.

Aamuisin on kyllä silläviisii, että hiukset sojottavat JOKA SUUNTAAN. Olisin ilmetty aurinko, mikäli olisin keltainen.

Mutta KOLMESTA PISTEESTÄ EN LUOVU.

...pistettä ja suuria kirjaimia. Toivottavasti korpikirjailijattaren psyyke ei murene täydellisesti kun hän huomaa, että useat käyttävät samoja "kikkoja" kirjoituksissaan. Hän kun ei ymmärrä ja huomaa, että itse käyttää ; ) - merkkiä ja kirjoittaa joko tahallisesti tai tahattomasti yhdyssanat miten sattuu. En tarkoittanut arvostella, koska en itsekään ole mikään kielenhuollon mestari, mutta hänen tyylinsä tunnistaa tietyistä, hyvin harvinaisista yhdyssanavirheistä. Hän jopa käy vastaamassa omiin kirjoituksiinsa.

Kiva huomata, että en ole ainoa ... ja SUURIN kirjain kirjoittava.

• Älä liikoja luule

Jossain kirjoitit, että joku
      on ystäväksi "verhoutuneena"
      sinulle kirjoitellut. Jos
      noin suhtaudut ystäviisi tai
      mahdollisiin ystäviin niin
      eipä ole ihme että yksin olet
      ja joutessasi joudut mieli-
      kuvituksesi tuotteista itsellesi
      ystäviä luomaan.

• mikhaildenisov

maailmalla avartaa enemmän,kokeile!
      (kokenut)

• Mandi55

Kipaisepas lukemassa edellisen ketjun loppukommenttini. Kokeiltu on ja kokeillaan koko ajan lisää ; ) Kohta lähdetään taas.

• verditti

Käytän usein kolmea pistettä kirjoituksissani. Mielestäni se on hyvin kuvaava tapa osoittaa prosessin, tilanteen, tai vaikkapa luettelon jatkuvan, taukoakin se ilmaisee.
      Gunnar Mattsson päättää alkoholismiaan käsittelevän kirjansa kolmeen pisteeseen.Eipä alkoholisti voi osuvammin teostaan päättää. Siitä tapani käyttää kolmea pistettä.
      Kuukausiin en ole kirjoitellut palstalle, kunnes pari päivää sitten. Avauksesi säikäyttämänä plarasin taaksepäin...ja siinähän ne ovat, heti ensimmäisessä "repliikissä", nuo pisteet.
      Voin kuitenkin vakuuttaa sinulle,käsi sydämellä, etten ole tuo kiusaajasi.
      Jos oikein muistan, ainoa välisemme keskustelu koski erästä toista palstaa.

• Minäkin käytän pisteitä,mut en ole kyl syyllistyny mihkään..:¤

• Helinä-Keijun kaveri

...vaan on näemmä himmennyt koko ajan. Kirjoitat kerta toisensa jälkeen huonommin. Nykyisin pelkästään paranoidisia juttuja toisista kirjoittajista. Huomaatko mitä sinulle on tapahtumassa? Olet räjähtävä aikapommi kun sinulle selviää miten realiteetit ja unelmat sekottuvat päässäsi etkä pysty hallitsemaan mielikuvitustasi.

Minulla on sinulle neuvo. Luovu netistä vähäksi aikaa kokonaan. Sano liittymä irti vaikkapa puoleksi vuodeksi. Säästä rahaa, jotta pääset virkistävälle matkalle. Hoida itseäsi, mieltäsi. Yritä etsiä ihmissuhteita myös netin ulkopuolelta.

Tämä kaikella kunnioituksella, vaikka todennäköisesti tulkitset minut väärin.

Tunnen monia nettiriippuvaisia ihmisiä, joille todellisuuden ja sadun rajat himmenevät. Monesti nettiriippuvaisella ihmisellä asia korjaantuu yksinkertaisesti vain sillä, että tulet ulkomaailmaan. Jos sinulla ei ole ystäviä netin ulkopuolella niin liiku vaikka yksin luonnossa tai lueskele lehtiä, soita jotain soitinta, mitä tahansa mitä olet harrastanut nuoruudessasi.

Olen käsittänyt, että olet hiljattain siirtynyt eläkkeelle. Se on suuri muutos elämässä ja työn tilalle on saatava jotakin muuta. Moni on hektisessä työmiljöössä unohtanut oman itsensä hoitamisen tyystin. Nyt on korkea aika otta itseään niskasta kiinni... ennen kuin on liian myöhäistä.

• neuvo

tuskin kuitenkaan tollo ottaa opikseen. Harmi sinänsä, neuvo on hyvä ja asiallinen ja tuleekin viime hetkellä.

• Mandi55

Terveisiä kaikille jotka olette viettäneet kauniin kuulaan syyspäivän vastailemalla kuka kellekin.

Helinä Keijun kaverin ohjeet olivat varteenotettavia kaikille kisailijoille. Hän kertoi hyvin uskottavasti ja liikuttavasti palstariippuvuus ongelmastaan. Mehän kerromme omia kokemuksiamme ja tuntojamme huolimatta siitä uskovatko muut tai eivät. Kiitos Helinän kaveri olen liikuttunut, kniff...

Tänne on ilmestynyt useita huolestuneita perustelemaan miksi he käyttävät pisteitä ja isoja kirjaimia.

Olemme myös saaneet oikolukuohjelmankin paikalle.

Koettakaa ymmärtää, että minä pisteytin vain yhden palstalaisen ja hänen tyylinsä, jonka nyt tunnistan. Nyt jos mahdollista voin ohittaa hänen monet niccinsä. Palstan rauha on taattu siltä osin minun puolestani.

Koska tunteet ovat pinnalla ja joillakin teistä (ei kaikilla) on vaikeuksia hillitä sanavarastoaan olen päättänyt vastailla vain yleisellä tasolla, ettei kenekään tarvitse turvautua rumaan kielenkäyttöön. Täytyy sanoa, että minulle tekee vaikeuksia ymmärtää joidenkin sanavalitoja.

Kyllä matkailu sittenkin avartaa enemmän kuin nettailu, kuten jo täällä on mainittu ; )

Huvittuneena luin ruokalistan muutosta viikonlopun päivällispöydässäni, taisi olla se perskärpänen siellä katossa joka kärpäslätkällä listittiin.

• MinäSinäHänMeTeHe

Mandi55,
        onkohan sinulla jokin fiksaatio
        päällä omasta paremmuudestasi,
        koska sisälukutaitosi on varsin
        heikossa jamassa. Sait aiemmin
        ohjeita nettiriippuvaisuuteen,
        jonka useampi kirjoittaja on
        huomannut sinun kohdallasi.Nyt
        sitten syytätkin kyseistä
        kirjoittajaa nettiriippuvaisuudesta,
        vaikka kirjoituksessa tarkoitettiin
        SINUA. Nettiriippuvaisuuden yksi
        tunnusmerkki on toden ja tarun
        sekoittuminen ja tämä tosiasia on
        luettavissa sinun kirjoituksistasi
        jo pidemmältä ajalta. Osaatko edes
        avata keskustelua, jossa et
        VALEHTELE jotakin. Ennen teit sen
        tietoisesti, nyt et enää erota totuutta
        valheesta.

• ;( ;( ;(

on otettu Upm,än sulkemis päätös vastaan.

• Pirre*
        ;( ;( ;( kirjoitti:

tähän väliin, huomasitteko että sehän oli ilouutinen; pörssikurssit lähti huimaan nousuun..- heti kun ilmoitus henkilöstö vähennyksistä/lakkautuksista tuli..

:/

• Mandi55
        ;( ;( ;( kirjoitti:

Ikävä uutinen monelle UPM:n työntekijälle ja koko Kainuun kehitykselle. Uutinen joka vetää naamat vakavaksi. Olemme jo toki opetelleet vastahakoisesti nielemään poistuvia palveluita.

Kuntayhtymän myötä pienet paikkakunnat ovat ilman terveydenhoitopalveluja. Kouluja on yhdistetty isoiksi yksiköiksi yms.

Kajaanista lähti yöjuna, sitten supistettiin lentovuoroja, AMK:n toiminta tämän hetkisessä laajuudessaan on uhattuna. Nyt sitten vielä viedään satojen ihmisten työpaikat ja toimeentulo.

Nuoret muuttavat pois suurempiin kaupunkikeskuksiin ja me "vanhukset" jäämme.

Mutta korpikansa on aina taistellut ja taistelee tulevaisuudessakin.

Meidän on VAAN TAAS uudesta luotava maa....

• asiallisesta...
        Mandi55 kirjoitti:

Ikävä uutinen monelle UPM:n työntekijälle ja koko Kainuun kehitykselle. Uutinen joka vetää naamat vakavaksi. Olemme jo toki opetelleet vastahakoisesti nielemään poistuvia palveluita.

Kuntayhtymän myötä pienet paikkakunnat ovat ilman terveydenhoitopalveluja. Kouluja on yhdistetty isoiksi yksiköiksi yms.

Kajaanista lähti yöjuna, sitten supistettiin lentovuoroja, AMK:n toiminta tämän hetkisessä laajuudessaan on uhattuna. Nyt sitten vielä viedään satojen ihmisten työpaikat ja toimeentulo.

...vastauksesta...öhöm...

• ;( ;( ;(
        Mandi55 kirjoitti:

...vastauksesta. Anteeksi pilkkutautini, mutta pantteri ei pääse eroon pilkuistaan. Vastasit kuitenkin...

• Mandi55
        ;( ;( ;( kirjoitti:

...vastauksesta. Anteeksi pilkkutautini, mutta pantteri ei pääse eroon pilkuistaan. Vastasit kuitenkin...

Asiallinen kysymys ja asiallinen vastaus. Minulla on paljon asiallisia vastauksia jos kysymys tai kannaotto esitetään asiallisesti ; ) Pilkkutautia tuntuu olevan liikkeellä, joten turhaan pyydät anteeksi. En minäkään pääse pilkuistani eroon.

Hyvää illan jatkoa ; )

• se onkin
        Mandi55 kirjoitti:

Asiallinen kysymys ja asiallinen vastaus. Minulla on paljon asiallisia vastauksia jos kysymys tai kannaotto esitetään asiallisesti ; ) Pilkkutautia tuntuu olevan liikkeellä, joten turhaan pyydät anteeksi. En minäkään pääse pilkuistani eroon.

Hyvää illan jatkoa ; )

kun itse kysyy ja itse vastaa saakin sitten mieluisensa vastauksen.
        Et muuten tunnu lopettavan tyhjän jauhamistasi kulumallakaan. Sitkeesti roikut kuin kulkujätkän räkä.

• Illanvirkku,aamuntorkku

Pisan torni ei sijaitse Pariisissa Eiffel-tornin vieressä. Tarkoititko Riemukaarta (IltaSanomissa matkailupalstalla)

• Se "pilkullinen"

...esim. tässä ketjussa tänään yhteen
      kirjoitukseeni, vaikka niin monesti
      olet vannonut, ettet vastaa... ja
      ainahan minä olen sinulta vastauksen
      saanut...kirjoitinpa pilkuilla ...,
      SUURILLA KIRJAIMILLA tai muuten vaan.

• RosaLiiin

...tosi mukavaa käyttää kolmea pistettä.

Mikä liekkään se syntilista, jolle olen sen vuoksi joutunut...

Eipä ole laiskuutta tai mitään muitakaan
      hienoja perusteluja moisten pisteiden takana...

Kunhan näpyttelen vain...raskaalla kädellä...kai.

• Raikas aurinkoinen syyssää vei meidät tänään korpilammen rannalle picnikille. Sieniäkin löytyi salaattitarpeiksi ja puolukoita maistiaisiksi.

Kun aloitin kirjoittelun palstalle olin keltanokka ja yritin puolustella mielipiteitäni uskomattomalla naiviudella. En osannut ja pahoitin mieleni useamman kerran. Nyt olen oppinut keskustelutekniikkan ja käytän sitä.

Kun joku opettaa minua ja antaa hyviä neuvoja tulkitsen sen vastauksessasi nöyrästi. Neuvot ovat vaikeiden henkilökohtaisten kokemusten läpikäyneen ihmisen yritys auttaa minua joutumasta samaan tilanteeseen, jossa hän on itse ollut. Tosin nimimerkki "MinäSinäHän.." ei ymmärtänyt vastausteknikkaani. Hänen kannattaisi myös miettiä omassa tykönään mitä on valehteleminen.

Roikkujat ne jotka hengailevat täällä aamusta yöhön, heitellen omia tylsiä vitsijään. En vastaa heille edes silloin kun olen koneella, muuten he luulevat, että olen aina päätteen ääressä. Yöt vietän pääsääntöisesti nukkuen ; )

Ne jotka kääntävät kirjoittamani tekstin tunnistamattomaan muotoon, heille vastaan yhtä älyttömästi. Perustelen silmät pyöreenä, että näin olen asian ymmärtänyt. "Illanvirkku,aamuntorkkulle" tiedoksi, että en lue bulevari pappereitä, saati kirjoita niihin.

En ikinä vastaa äkkipikaistuksissani vaikka kuraa lentää silmille, menen keittiöön juo kupponen kahvia ja luen vaikka jehovalaisen naapurini postilaatikkooni pudottamaa Vartitornia. Sen jälkeen palaan takaisin koneelle ja aloitan vastaamisen. "Nusufix" nimimerkki voisi harjoitella malttia, voisit ostaa Nalle Puh satukirjan ja lukea sitä pullasuti kirjanmerkkinä. Kirjasta löytyy hyvin viisaita lauseita, uskon niin, koska moni kopio Nalle Puhin ajatelmia galleriasivuilleen.

"Valetta kaikki" niccille tiedoksi, että valehteleminen menee täällä vaivatta läpi, mutta totuudella on tiheämpi siila. Kerron myöhemmin ja todistan väitteeni, mutta en vielä.

"Älä liikoja luule" pyysi minua etsimään ystäviä mielikuvitusmaailman ulkopuolelta. Ole huoleti "ystäväni" minulla on hyvin turvallinen lähiverkko johon luotan ja jonka silmukat pitävät.

"Pisteytetylle" vastaan, että minun psyykkeni on jämäkkä eikä murene siitä, että palstalaiset yrittävät todistaa olevansa pois "luulosairaan" listalta. Miksikähän sitä pitää todistaa jos kerran itse tietää, että on listan ulkopuolella.

"KYMMENEN PISTEEN TYTTÖ" on minun luokituksessani... "kolmen pisteen tyttö". Tämä uskomaton pistetyttö on lempparini koska on asunut Hollannissakin pitemmän aikaa. Missähän päin lienee asustellut. Olisi kiva kuulla Hollannin kulttuurista, historiasta, asumismuodoista ja ihmisistä. Ottakohan hollantilaiset hollannikkaat jalasta eteisessä pois kun astuvat sisään keittiöön?

Olen pyrkinyt vastaamaan kohteliaasti, enhän tiedä kenelle kirjoitan, muutoin viestin vastaanottaja voi tulkita minut mieleltään yksinkertaiseksi ihmiseksi.

"Jermuxin" väittelyosaa varjoniccinsä kanssa en jaksanut keskittyä. Kielenkäyttöä voisi hioa, ettehän te noin puhu toisillenne netin ulkopuolellakaan.

Tässä loppuyhteenveto ja näyte henkilökohtaisesta oppimisprosessistani. Prosessi on siis sarja suoritettavia toimenpiteitä, jotka tuottavat määritellyn lopputuloksen.

Oikoluku paikalle, please ; )

• kun oppisit

kunnioittamaan kanssaihmisiä etkä aina asettaisi heitä itsesi alapuolelle niin kuin tässäkin viestissäsi teet. Niin kuin olet tehnyt alusta asti tänne ilmestyttyäsi.

• huitsin

nevadaan! Äläkä heti tuu takas !

• antaisin vaatimatta takaisi...

niin hyvin olet puolustanut itseäsi ja siinä samalla muita naisia ja palstalta muitakin kirjoittajia.Ilkeys tarttuu herkästi ja antaa vallan tunteen tekijällensä.Tuskin tämä on ainut palsta, missä käärmeillään.Hienoa, että olet jaksanut.

• Mandi-fanittaja

Vaivauduit laskeutumaan itse rakentamaltasi jalustalta perustelemaan meille "rahvaalle" miksi et pidä muista kuin itsestäsi. Hyvä kirjoitus!

• ymmyrkäisenä

en ole tarkoittamasi henkilö mutta please saanhan valaista yhtä asiaa joka jäi mulle epäselväksi kun kirjoitit:

Tämä uskomaton pistetyttö on lempparini koska on asunut Hollannissakin pitemmän aikaa. Missähän päin lienee asustellut. Olisi kiva kuulla Hollannin kulttuurista, historiasta, asumismuodoista ja ihmisistä. Ottakohan hollantilaiset hollannikkaat jalasta eteisessä pois kun astuvat sisään keittiöön?

Minä olen myös asunut ja työskennellyt Hollannissa aikoinani au-pairina vuoden ajan. Mun mielestä siinä ei ole mitään ihmeellistä etteikö muutkin kuin sinä ole siellä käyneet tai asuneet.

• Mandi55
        Mandi-fanittaja kirjoitti:

Vaivauduit laskeutumaan itse rakentamaltasi jalustalta perustelemaan meille "rahvaalle" miksi et pidä muista kuin itsestäsi. Hyvä kirjoitus!

Olen usein lukenut palstalaisten rektioita yleistämisestä ja sinäkin joka uskottelet itsellesi, että yleistän olet hakoteillä.

50-palstalla ja muillakin palstoilla jonne kirjoittelen on monta kivaa keskustelukumppania.
        He osaavat eroittaa henkilökohtaisuuksiin menemisen ja vastailevat asiallisesti keskusteluun liittyviin asioihin.
        Nämä henkilöt tosin käyttävät yhtä ja samaa nicciä, eivätkä piilottele päitään puskaan.

Tällainen ketju on välillä tarpeen. Tässä otan kantaa moniniccisyyteen. Asiaan josta palstalaiset ovat usein näreissään. Kun nimimerkki Korpikirjailija ottaa asian esille alkaa pienen porukan Mandi hiillostus. Tähän ketjuun eivät suinkaan kaikki palstalaiset osallistu. He ohittavat ketjun joko fiksuuttaan tai heillä ei ole syytä osallistua kyseiseen aiheeseen. Ne koirat johon kalikka kolahtaa pitävät suurinta älämölyä.

Tämä aloitus oli kannanotto monien muiden joukossa ja jos sen olisi kirjoittanut joku muu se olisi kai kuihtunut hyvin pian kokoon. Hyvää päivän alkua sinulle ja kaikille. Lämmin kiitos teille, jotka olette ymmärtäneet keskustelun aiheen ja antaneet positiivista palutetta.

• Mandi55
        ymmyrkäisenä kirjoitti:

en ole tarkoittamasi henkilö mutta please saanhan valaista yhtä asiaa joka jäi mulle epäselväksi kun kirjoitit:

Tämä uskomaton pistetyttö on lempparini koska on asunut Hollannissakin pitemmän aikaa. Missähän päin lienee asustellut. Olisi kiva kuulla Hollannin kulttuurista, historiasta, asumismuodoista ja ihmisistä. Ottakohan hollantilaiset hollannikkaat jalasta eteisessä pois kun astuvat sisään keittiöön?

Minä olen myös asunut ja työskennellyt Hollannissa aikoinani au-pairina vuoden ajan. Mun mielestä siinä ei ole mitään ihmeellistä etteikö muutkin kuin sinä ole siellä käyneet tai asuneet.

YMPYRKÄISENÄ sinähän paljastit juuri itsesi!!! Olet mm."Kymmenen pisteen tyttö","Ympyrkäisenä" ja"illanvirkku aamun torkku".

Tässä näyte moniniccitaidoistasi )

Matkailu netissä...
        Kirjoittanut: Kymmenen pisteen tyttö 10.9.2008 klo 10.20

...avartaa. Ei millään pahalla, mutta kolmen pisteen tarkoitus on kai sinulle jo selvinnyt useiden kirjoittajien taholta... ; ) ; ) ;) Joku käyttää hymiöitä, toinen pisteitä...

Mieluiten näkisin tällaisia ££££££ tai $$$$$$$$$ ja mahdollisimman paljon lompsassani...

Kukin tavallaan.

Tunnen erään tyypin, joka käyttää paljon sulkuja kirjoitustensa seassa TAI SITTEN KIRJOITTAA
        H E L V E T I N
        ISOLLA TEKSTILLÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JA LAITTAA 100 HUUTOMERKKIÄ PERÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!???????

Olet naurettava leikkiessäsi salapoliisia. Et taida olla pelkkä pelle vaan... VAINOHARHAINEN...

Jutut matkoistasi ovat joka tapauksessa keksittyjä. En ole käynyt Ranskassa, mutta käsittääkseni Pisan torni ja Eiffelin torni eivät sijaitse vierekkäin... Unkarin pääkaupunki ei ole Bukarest... Hollannin tietämyksesi on ällistyttävän suppea. Katsos kun minä sentään olen ihan oikeasti asunut Hollannissa vuosikausia...piste, piste, piste.

Tässä kannaotossasi käytät lähes kaikkia noita vastaustyylejä, joita olen käsittellyt tässä ketjussa.

Henkilökohtaisuuksiin meneminen.
        Tosiasioiden vääristely,
        suora valehteleminen,
        nimittely
        aikaisemmin kertomieni asioiden kääntäminen tunnistamattomaksi jne.

Nyt minä laitan omasta puolestani lopullisen pisteen tälle ksekustelulle. 

• on vakavasti
        Mandi55 kirjoitti:

YMPYRKÄISENÄ sinähän paljastit juuri itsesi!!! Olet mm."Kymmenen pisteen tyttö","Ympyrkäisenä" ja"illanvirkku aamun torkku".

Tässä näyte moniniccitaidoistasi )

Matkailu netissä...
        Kirjoittanut: Kymmenen pisteen tyttö 10.9.2008 klo 10.20

Kukin tavallaan.

H E L V E T I N

Tässä kannaotossasi käytät lähes kaikkia noita vastaustyylejä, joita olen käsittellyt tässä ketjussa.

Henkilökohtaisuuksiin meneminen.
        Tosiasioiden vääristely,
        suora valehteleminen,
        nimittely
        aikaisemmin kertomieni asioiden kääntäminen tunnistamattomaksi jne.

Nyt minä laitan omasta puolestani lopullisen pisteen tälle ksekustelulle. 

otettava mielenhäiriö. Neuvoisinkin sinua "VAKAVASTI" pitämmän tauon netti kirjoittelussasi. Kirjoituksistasi paistaa jo pahasti sairastumisesi oireet.

• tähän
        Mandi55 kirjoitti:

Olen usein lukenut palstalaisten rektioita yleistämisestä ja sinäkin joka uskottelet itsellesi, että yleistän olet hakoteillä.

50-palstalla ja muillakin palstoilla jonne kirjoittelen on monta kivaa keskustelukumppania.
        He osaavat eroittaa henkilökohtaisuuksiin menemisen ja vastailevat asiallisesti keskusteluun liittyviin asioihin.
        Nämä henkilöt tosin käyttävät yhtä ja samaa nicciä, eivätkä piilottele päitään puskaan.

Tällainen ketju on välillä tarpeen. Tässä otan kantaa moniniccisyyteen. Asiaan josta palstalaiset ovat usein näreissään. Kun nimimerkki Korpikirjailija ottaa asian esille alkaa pienen porukan Mandi hiillostus. Tähän ketjuun eivät suinkaan kaikki palstalaiset osallistu. He ohittavat ketjun joko fiksuuttaan tai heillä ei ole syytä osallistua kyseiseen aiheeseen. Ne koirat johon kalikka kolahtaa pitävät suurinta älämölyä.

Tämä aloitus oli kannanotto monien muiden joukossa ja jos sen olisi kirjoittanut joku muu se olisi kai kuihtunut hyvin pian kokoon. Hyvää päivän alkua sinulle ja kaikille. Lämmin kiitos teille, jotka olette ymmärtäneet keskustelun aiheen ja antaneet positiivista palutetta.

taas tupsahti kasa sontaa ?
        Kiittele vain itseäsi, turha sitä on täältä kerjätä.

• simp-peli

Minä tykkään, et nuo keskustelunohjeet saa riittää evästyksiksi. Olen vähän simppeli, myönnän.

• Anonyymi

Chat .

• Anonyymi

Olen kuullut kymmenen pistettä ja papukaijamerkki sanonnan, mutta kolmesta pisteestä en tiedä mitään.

Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      212
      2888
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      213
      1279
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      118
      1259
    4. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      352
      1147
    5. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      111
      1063
    6. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      89
      1017
    7. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      402
      991
    8. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      914
    9. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      46