Viileä tuuli pureutuu minuun
herättää tämän hetken elämään
jolloin syksyssä saavuit
lennähtäen vierelleni
lämmittämään viileää
ihoani kosketuksellasi
että hengityksesi lämpö
sai hymyn elämään
tuulessa lensi rakkautemme
raikkaat lauseemme
hymnien aallot lauloivat
meille silloin
- - - - - -
nyt muistojen syksyisillä
lehdillä matkaavat
menneiden aikojen aatokset
puhaltaa jälleen syystuulet
luonnon kehdossaan
riepoittaen muistojen
yhteistä kirjaamme.
Oi ja vie - tuudita minut
uudelleen siihen syksyyn
jolloin
suudelmamme loivat
uusia suudelmia
meidän huuliimme
ja tuuli heitti kaipauksen
kyyneleemme
saattueena kummuille
onnesta piiloon
kätkeytyen
tuoden meille
syksyisen rakkautemme
Saavu tähän syksyyn
- milloin tulet -
nyt jo tuulee niin
kuin silloin ennen
ja minä odotan
ja odotan
alati
Sinua.
Oi ja Vie.
14
329
Vastaukset
- runo64-1
...tuot esille sen
että jokin vanha rakas asia
tiettynä hetkenä alkaa kaivertamaan
ja tuo mieleen lempeän tuskaisat muistot.
pitää sanoa että olet hyvä tulkki monille
kipeille asioille
ja kuinka helppoa on samaistua runojesi
sanomaan.
hyvä dolan!!!Hyvä Ystävä...tämä on kuvitelmaa
ainakin tietoisesti,tuosta
alitajunnasta en mene 100% takuuseen.
Ilahduin kovin sanoistasi,josta
nöyrä Kiitokseni...ja muista
huolehtia itseäsi lempeällä
otteella !
- tomppa2006
...tai luulen tietäväni...
Runoa kirjoittaessasi olet katsonut ulos ikkunasta. Inspiraatio on lähtenyt läheltä, mutta on vienyt ajatuksesi kauas menneeseen?
Hieno rakkausruno.Tervehdys tomppa ja Kiitos kun luit
ja kommentoit,joka oli yön
kuvitelmaa.entä jos...periaatteella.
Nöyrä Kiitos Sinulle ja
suotuisaa päivää.
- *MURUKULTA*
Hieno ruon sinulta tähän aamuun - todella!
Voit olla huoletta ylpeä,
niin osuvasti olet saanut tunteet kerättyä
ja julki kirjoitettuna.
Onnellista syyspvää toivoo Muru dolanille
ja toivoo myös, että sydän ei turhia joudu odotteleen! :)Kiitän Sinua MURUKULTA kauniista
sanoistasi,vaikka hiven myöhään
tämä minulta tulee.
Sydän lyö ja mieli tuntee,olkoot
kuvitelmaa tai totuutta.
Hyvää päivää Sinulle ja syksyn
värejä,kuin pihanpuille
terveyttä.
- KuunKeiju
olla sinun vuodenaikasi? Sen vaikutelman sain kauniista runostasi. Joillekin syksy on parasta aikaa, tai talvi (hyi h******i). Syksy sopii kyllä haikeuteen, ikävöiviin runoihin, kun kesän vihreys alkaa kuolla. Minulle kevä ja kesä ovat parhaat.
Hyvää syyspäivää, Dolan!Taas sanon,että kuvitelmaa tämä
kirjoitukseni,jonka toissa yönä
tein.
Kyllä syksystä pidän ja kuule
Talvestakin.
Jos Sinä kuitenkin vielä oppisit
pitämään edm.vuodenajoista,ehkä
siihen tarvittaisiin...niin mitä
... ?
Hyvää syksynalkua Sinulle ja
nauti väreistä,viileistä
tuulista kuin auringostakin
... kun se vain sopisi
paistaa.
- lindalinda1
Syksyisiä tunnelmia runossasi,
ja osio joka on toisessa suudelmineen, kaipauksen
kyynelineen on se, joka uppoaa minuun eniten ru-
nossasi.
On todella haikea tunnelma nyt, eikä oikein
sanoja tahdo syntyä. Minäkin siirryn syrjään het-
keksi miettimään asioita. Mietin sitäkin, kuinka
paljon meidän muutaman vakkarin poissaolo vai-
kuttaa viestien kokonaismäärään/pv.
Jos meistä on esim. 5 ollut täällä suht
säännöllisesti, melkein päivittäin runoineen. Ja
jos ajatellaan keskimääräisesti jokaisen runoon
tulevan noin 5 kommenttia, niin vastausten kanssa
kukin niistä lisää viestien määrää 50:llä.
Sitten jos lasketaan, että kukin meistä antaa
vaikkapa 5:lle oman kommenttinsa, niin 5x5 on
25. 50 25 on 75 viestiä keskimääräisesti
kokonaissaldosta pois/pv. Joitakuita meistä ehkä
täällä joku/jotkut kaipaa, joidenkin poissaolos-
ta jotkut taputtavat varmaan käsiään.
Ikävää, erittäin ikävää että olemme tulleet tä-
hän. Itse olen viihtynyt täällä kauan, enkä ole
nytkään sulkemassa ovea, enkä toitottamassa pois-
jäämistä. Nyt vain on tällainen haikea hetki.
Pidä lippu korkealla Dolan, ja kiitos vielä kai-
kestä mitä olen itse Sinulta saanut. Toivotta-
vasti tapaamme vielä.Tälläisiä yöllisiä kuvitelman
tunnelmia loin.
Kiva kuulla että pidit siitä.
Minua harmittaa ennen tätä
jupakkaa kaikkien jo aiemmin
pois lähteneiden määrä.
Tässä en harrasta matematiikkaa,
vain palstan hengen ja kirjoittajien
tunnemaailmaa minuun ja päinvastoin
- se on minun
mittapuuni.
Ystävyydellä
Dolan- sinulla
dolan kirjoitti:
Tälläisiä yöllisiä kuvitelman
tunnelmia loin.
Kiva kuulla että pidit siitä.
Minua harmittaa ennen tätä
jupakkaa kaikkien jo aiemmin
pois lähteneiden määrä.
Tässä en harrasta matematiikkaa,
vain palstan hengen ja kirjoittajien
tunnemaailmaa minuun ja päinvastoin
- se on minun
mittapuuni.
Ystävyydellä
Dolansittenkin on "ne" !
sinulla kirjoitti:
sittenkin on "ne" !
-pidän tähän mahdottomuutena
mitään vastata,eli-tälläisiä
on turha edes lähettää...jos
vastausta odottaa-
- peres
Luulen, että jokainen vuodenaika tuo meidän kynillemme uusiksi koettavia muistoja
Olet tehnyt hienon matkan joskus menneeseen syksyyn
Matkustin mielelläni sinun muistojesi mukanaTervehdys peres,josta kaunis Kiitos
sanoistasi.
Kuvitelmistakin voi saada hyvin
tunnepitoisia ja koskettavia
runoja.
Nöyrästi Kiittäen
Dolan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514
