Onko kellään tietoo/kokemusta proturbosta?? Minkälaisia projekteja siellä on ollut??
Kauanko kestää jos vie auton sinne laitettavax suurinpiirtein??
proturbo
12
7875
Vastaukset
- HOO
Riippuu välimatkasta ja nopeudesta kauanko siinä viemisessä menee!!!
- yup
huonoo palveluu ja kallista ja ja vaikka mitä
- Kalle
yup kirjoitti:
huonoo palveluu ja kallista ja ja vaikka mitä
Palvelu on ollut ainakin minulla ihan hyvää ja asiallista.
Hinta on suhteellinen käsite. Halvalla tuskin saat kovin hyvää, mutta jos haluat hyvin tehtyä, kunnon osilla ja siistiä jälkeä, niin siitä joutuu maksamaankin.
Huonoa palvelua saa varmasti, jos ruikuttaa hinnoista ja pitäisi kuitenkin saada hommat super-nopeaasti. Jos on muutenkin hommia sen minkä ehtii tehdä, niin ei varmaan kiinnosta jaaritella jonkun sentin venyttäjän kanssa, ja tuhlata moiseen aikaa.
Tuohon "vaikka mitä" kommenttiin on aika vaikea ottaa kantaa... - noin
Kalle kirjoitti:
Palvelu on ollut ainakin minulla ihan hyvää ja asiallista.
Hinta on suhteellinen käsite. Halvalla tuskin saat kovin hyvää, mutta jos haluat hyvin tehtyä, kunnon osilla ja siistiä jälkeä, niin siitä joutuu maksamaankin.
Huonoa palvelua saa varmasti, jos ruikuttaa hinnoista ja pitäisi kuitenkin saada hommat super-nopeaasti. Jos on muutenkin hommia sen minkä ehtii tehdä, niin ei varmaan kiinnosta jaaritella jonkun sentin venyttäjän kanssa, ja tuhlata moiseen aikaa.
Tuohon "vaikka mitä" kommenttiin on aika vaikea ottaa kantaa...jos tulee paketti matka-huollosta ja sieltä puuttuu tarpeelliset osat ni vituttaa niitä ite alkaa sit ettiin paikallisesta turbo-huollosta.huolimattomuus syö miestä,no seuraavaksi asioin jossain muualla.
- tmz
palvelu on hyvää ja asiallista jos oikeesti oot jotain sieltä ostamassa/asennuttamassa.jos taas vaan meet kyselemään ja pähkäilemään niinkuin monet teinit tekee niin taatusti et saa minkäänlaista palvelua...
- M5.
kyllä mä ainakin mieluummin maksasin vähä extraa hyvästä työstä kun että sitten joka toinen viikko joku paikka hajoo jos on huonosti tehty..vaikka kaikkein mieluiten kyllä ite turbon asennus hommat hoitelisin,säätö on sitte asia erikseen.
- jjjjjjjjj
M5. kirjoitti:
kyllä mä ainakin mieluummin maksasin vähä extraa hyvästä työstä kun että sitten joka toinen viikko joku paikka hajoo jos on huonosti tehty..vaikka kaikkein mieluiten kyllä ite turbon asennus hommat hoitelisin,säätö on sitte asia erikseen.
mitäs meinasit siitä turbosta säätää:))))
- turpo urpo
kannattaa viedä auto sinne turboasennuksee jos on vuoden verra aikaa ootella sitä pois sieltä. Kevät talvesta ku viet ni saatat seuraavaks talveks saaha sen pois! Eikä tarvii sinä vuonna ees renkaita vaihtaa. Senku jatkat talvirenkailla ajoa ku saat sen pois, tosin edellyttäen et teet asennuksesta 70% itse.
- nopeudesta
Laitoin toukokuun puolivälissä tarjous kyselyn ahtimesta... vielä ei ole kuulunut mitään.
- tmz
soittakaa sinne tai käykää paikan päällä jos mahdollista.arvatkaa paljonko sekin lafka saa päivittäin ahdinkyselyjä teineiltä joilla ei ole aikomustakaan mitään ostaa...varmaan kiinnostaa ihan vitusti semmosiin vastailla päivästä toiseen...
- Anonyymi
En suosittele...
- Anonyymi
Aika heikkoa tuo touhu nykyäänkin.Paljon puhuu,mutta mitään ei tapahdu.Muka parempi turbokauppa,mikähän se huonompi sittemmin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1167507- 525628
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa663150Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72653Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101618Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2021482Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931129Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3271097Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2501091Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30956