Neuvoja kaksosiin ihastuneille

2-onen

Olen kaksosnainen ja haluan hieman oikoa noita kyynisiä käsityksiä, joita meistä kaksosista tällä palstalla viljellään.

1) anna kaksoselle riittävästi vapautta,älä odota että hän soittelee/viesteilee/meilailee sinulle jatkuvasti. Älä kysele liikaa hänen tekemisistään vaan LUOTA häneen. Kaksonen on luottamuksen arvoinen silloin, kun saa pitää vapautensa - tiettyyn rajaan saakka, tottakai.

2) älä kysele, rakastaako kaksonen sinua enää. Pidä hänet mieluummin pienessä epävarmuudessa...kaksonen on kilpailuhenkinen ja antaa sinulle täyden huomionsa, jos on vähänkin epäilystä että joku toinenkin on kiinnostunut sinusta ;)

3) ole kiinnostunut asioista ; urheilu, politiikka, maailman meno, muoti, mikä vain. Pääasia, että olet kiinnostunut jostain asiasta. Kaksonen arvostaa sitä, että sinulla on yksikin innostava harrastus. Näin sinulla on muutakin elämää kuin vahtia kaksosen tekemisiä.

4) älä mökötä äläkä ruikuta pikkuasioista, sitä positiivinen kaksosluonne ei jaksa kuunnella, vaan lähtee etsimään pirteämpää seuraa...

5) jos kaksosesi kyllästyy sinuun jonain päivänä, älä anele häntä takaisin. Niele tappiosi ylpeästi vaikka kuinka kirvelisi. Silloin kaksonen arvostaa sinua niin paljon, etä voipa vanha suola alkaa janottaa jossain vaiheessa.

Noilla eväillä pääsee kaksosen kanssa aika pitkälle :)))

15

5613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..joka sana..

..mutta kuulenko myös omahyväistä loisketta.. taitaa tuossa vaiheessa vanha suola janottaa enää vain kaksosnaista... jäänee katkera malja yksin juotavaksi.

• 2-onen

Kaksosilla on yleensä vahva itsetunto, jonka takia he tekevät melkein aina sitä, mikä milloinkin sattuu heitä huvittamaan.

Mutta välillä kaksonen heittäytyy hentomieliseksi ja muistelee oikein urakalla, ikävän pohjamudissa möyrien, jotain mielenkiintoisista existään...ottaa ehkä yhteyttä tähän ja huomaa, että exäkin on kaivannut kaksosta ;)

• ..mielenkiintoisista existä...
        2-onen kirjoitti:

Kaksosilla on yleensä vahva itsetunto, jonka takia he tekevät melkein aina sitä, mikä milloinkin sattuu heitä huvittamaan.

Mutta välillä kaksonen heittäytyy hentomieliseksi ja muistelee oikein urakalla, ikävän pohjamudissa möyrien, jotain mielenkiintoisista existään...ottaa ehkä yhteyttä tähän ja huomaa, että exäkin on kaivannut kaksosta ;)

Vaikuttaa kovasti käytetyltä tavaralta.. ketä sellainen kiinnostaa?

• ..kehuminen
        2-onen kirjoitti:

..ei ole koskaan ollut hyvän itsetunnon osoitus vaan päinvastoin heikon!

"Ota tästä hyvä nainen, on katos kelvannut muillekin, on liuta exiä ja tenavia lähes niille jokaiselle!"

Kerran päättyneen perään on turha haikailla enää, rikkoutuneet tai jopa kuolleet tunteet eivät herää enää henkiin. Kun kerran toivo jostakin hyvästä ja kauniista on rikottu, niin ei se korjaannu sillä selityksellä, että minä olen kaksonen. Uusi yritys saa vain taakakseen epäilyn, että tämä päättyy taas kohta!

• toinen kaksos nainen

Tulkintasi oli aivan oikein. Olen aivan samaa
      mieltä kanssasi kerrankin. Tilan/vapauden
      antaminen tuntuu olevan niin vaikeaa monille
      muille horoskooppimerkeille. Olisi oppimista.

Hyvää syksyn jatkoa ja pidetään me kaksosnaiset
      lippu korkealla.

• HEHULI

KAKSOSET OVAT IHAN MUKAVIA MUTTA VÄHÄN TYLSIÄ.

• viitapiru-63

Varsinkin mun kohdallani tuo pitää paikkansa täydellisesti!

Vinkujat saa mun puolestani suksia kuuseen... *ehdottaa*

Suorasukaisuus on kai mun pahin luonteenpiirre ja kaksosethan ovat ikuisia flirttejä, mutta se, ajautuuko flirttailu toisen kanssa koskaan mihinkään, se on sitten toinen juttu se... ;) Aina pitää pikkuisen olla "säpinää" elämässä, juuri sen verran ettei se loukkaa toisen, kanssaeläjän tunteita.

• ei ymmäärrräää

miksi pitää flirttailla jos on jo parisuhteessa tai muussa samantapasessa.
        Eipä taida kovin onnellista liitto olla.
        Pysy vapaana jos ei oma riitä, äläkä pilaa toisen elämää.Mutta kaksoset ei muutu koskaan,jatka flirttiäsi ja tule onnelliseksi, älä helvitissä pilaa toisen elämää ja tunteita.
        Sopivaa flirttiä ei ole,se joa flirttaa ei ole tyytyväinen kumppaniinsa tai yrittää kohentaa omaa egoaan.
        Hölmön hommaa!!

• naimisissa 40 v
        ei ymmäärrräää kirjoitti:

miksi pitää flirttailla jos on jo parisuhteessa tai muussa samantapasessa.
        Eipä taida kovin onnellista liitto olla.
        Pysy vapaana jos ei oma riitä, äläkä pilaa toisen elämää.Mutta kaksoset ei muutu koskaan,jatka flirttiäsi ja tule onnelliseksi, älä helvitissä pilaa toisen elämää ja tunteita.
        Sopivaa flirttiä ei ole,se joa flirttaa ei ole tyytyväinen kumppaniinsa tai yrittää kohentaa omaa egoaan.
        Hölmön hommaa!!

Olen kaksosnainen ja ollut naimisissa kaurismieheni kanssa 40 v. Ystävättäreni, jotka ovat härkä, vesimies, leijona, oinas, rapu, vaaka, skorpiooni ja kauris seka jousimies, kala ja neitsyt ovat kaikki eronneita yhden tai useamman kerran.

Älä huku liian syvälle horoskooppiin. Käytä järkeäsi, jos sitä sinulla sitä ylipäänsä on, kun niin hulluja kirjoittelet!

Ryhdistäydy, ihminen, ennenkuin pilaat toistenkin elämää.

• kyllä kaksosellekin katastr...
        naimisissa 40 v kirjoitti:

Olen kaksosnainen ja ollut naimisissa kaurismieheni kanssa 40 v. Ystävättäreni, jotka ovat härkä, vesimies, leijona, oinas, rapu, vaaka, skorpiooni ja kauris seka jousimies, kala ja neitsyt ovat kaikki eronneita yhden tai useamman kerran.

Älä huku liian syvälle horoskooppiin. Käytä järkeäsi, jos sitä sinulla sitä ylipäänsä on, kun niin hulluja kirjoittelet!

Ryhdistäydy, ihminen, ennenkuin pilaat toistenkin elämää.

Härkä, leijona, oinas ovat kyllä kaksosellekin surkeimpia katastrofimerkkejä.

• aikalady

Ihanaa.Siis löysin kaksosmiehen ja toimii todella hyvin molemmilla monta rautaaa tulessa harrastusten suhteen ja vapaus on määrättyyn rajaan saakka sallittu moemmin puolin. Seksi toimii aikuisia ollaan. Elämä on siis mallillaan.:)

• Mieskaksonen

Eipä vois enää paremmin kuvailla..

• kaksosnainen

tää oli nii loistava juttu että!!!

• Nimetön

..mieleen jonkunlainen itsekeskeisyys ja oman navan tuijottelu.Soitellaan silloin kun itse halutaan/tarvitaan jotain.Miksi noin itsekäs henkilö edes yrittää parisuhteessa elää?..se kun pitis jossainmäärin jakamista edustaa.Toisinsanoen,mitkä intressit on pitää toista "hyllyllä",jos ei oikeasti tarvi kyseistä henkilöä kun lähtökohtasesti hyödykkeenä.Asioita hoidellaan itskkäistä lähtökohdista.Helvetin tunteetonta ja kylmäveristä.Voi olla itsenäinen parisuhteessa ja kuuluukin olla,mut ei itsekeskeinen..parisuhdehan edustaa sitoutumista.Itse annan puolison mennä ja tehdä,oikein mielellään,mut EN jaa Häntä ikinä kenenkään kanssa!!..ja jos näin käy kuitenkin,se on sitten kerrasta siinä.Ei nuo paikkaillen enää parane.

• kaksosnainen

ruikuti-ruikuti. anna sit vaa olla jos et tajuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10211
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2468
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      216
      1958
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      23
      1743
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1080
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1054
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      75
      895
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      872
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      43
      852
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      88
      823
    Aihe