ÄRSYTTÄÄ lukea tuota ikuista oinasmiesten haukkumista ! En tunnista millään omaa oinasmiestäni noista karmeista arvosteluista, joita täällä on. Mahtaa sitten hänessä - onneksi - vaikuttaa joku muu merkki.
Mutta hei, älkää ottako tätä horoskooppijuttua noin vakavasti. Ei voida yleistää minkään merkin kohdalla esim. väkivaltaisuuutta, petollisuutta, juoppoutta jne. Pöh, ihmiset ovat yksilöitä vaikka olis mikä horoskooppimerkki.
Ihmisen käyttäytymiseen ja tapaan kohdella muita ihmisiä vaikuttaa paljon mm. kasvatus ja kasvuympäristö. Helppoahan se kumppanin valinta olisikin, jos sitä lujasti joidenkin syntymäajan perusteella määrittelemiin ominaisuuksiin luotettaisiin.
Nyt loppui oinasmiesten mollaus !
4
1122
Vastaukset
- Vaaaka.
Mutta itelläni ei oo kuin huonoja kokemuksia oinaista. Mutta sitä mukavaa oinasta odotellessa....
- Vaaaka.
Ehkä vähän liiottelin, mutta omasta kokemuksesta voin sanoa, että en tule pitemmän päälle toimeen niitten oinaitten kans joita tunnen..
- Skytta
Kun aurinko on oinas soon ....kaikkialta oinas.
Eipä kerro palijon semmoinen luonteesta.
Tässä muuten rapu, jota saattaa joskus itseäkin vituttaa oinaksen hieman aggressiivinen ulospäinsuuntautuneisuus, mutta hei se on elämää! Ihmiset on erilaisia. Oinas löytää oman paikkansa hieman pökkimällä, kuin rapu hieman tökkimällä tuntosarvillaan. Erillaisia tapoja käytetähän varmahankin, mut no siitä.
Ja juu, se vaaka. Samperin neuvoittelupiru. Varmahin vaikein johtajahoro. Hölöttää ja pölöttää. Tajusin asian jo tunti sitten. Oi vaaka, mitä teet minulle. Kyllä oinas on hyvä herättelijä välillä ja kauris se kertuu mulle miten maailmassa mennään tasaisesti.- ...
Itse en oikein ymmärrä, miksi niitä eläimiä pitää sinne sänkyyn yleensäkään houkutella...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358