Hei !
Kyselisin neuvoja ja kokemuksia kaikilta, jotka ovat matkustaneet katsomaan mäkihyppy kisoja ulkomaille.
Haaveissa olisi matkustaa kaverin kanssa Oberstdorfiin 27.-28.12. Osaisiko joku neuvoa miten tuollaista matkaa kannattaisi suunnitella?
Kiitos !
katsomaan kisoja ulkomaille?
4
592
Vastaukset
- mutta miksette
mieluummin menisi Garmichiin?
- fanittaa
..kovasti suunnittelen matkaa kanssa,kiva olisi kiertää mäkiviikon kisat. ummikkona ei oikein sekkailumielellä uskalla yksin lähteä, enkä ole löytänyt tahoa joka järjestäs sinne järkättyä matkaa...apua...
- ...
Nyt vain kokoatte rohkeutenne... Ja otatte itse asioista selvää... varmaan kannattais kokeilla kisajärjestäjien nettisivuja, niilt yleensä löytyy kaikenlaista infoa...Toinen keino: marssikaa johonkin matkatoimistoon ja tiedustelkaa asiasta... Ei ne tule teitä kotoa hakemaan!!!! Turha täällä on valittaa, nyt vaan toimintaa... Jos jotain oikeasti haluaa, niin sen eteen on valmis tekemään kaikkensa... Turha kitistä, jos itse ei näe vaivaa... Tarpeeksi...
- sama juttu taas
...mut eipä ole tietoa herunut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774602- 1801867
- 1241570
- 1221081
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161011- 78923
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 47843
- 4808