Hei !
Kyselisin neuvoja ja kokemuksia kaikilta, jotka ovat matkustaneet katsomaan mäkihyppy kisoja ulkomaille.
Haaveissa olisi matkustaa kaverin kanssa Oberstdorfiin 27.-28.12. Osaisiko joku neuvoa miten tuollaista matkaa kannattaisi suunnitella?
Kiitos !
katsomaan kisoja ulkomaille?
4
594
Vastaukset
- mutta miksette
mieluummin menisi Garmichiin?
- fanittaa
..kovasti suunnittelen matkaa kanssa,kiva olisi kiertää mäkiviikon kisat. ummikkona ei oikein sekkailumielellä uskalla yksin lähteä, enkä ole löytänyt tahoa joka järjestäs sinne järkättyä matkaa...apua...
- ...
Nyt vain kokoatte rohkeutenne... Ja otatte itse asioista selvää... varmaan kannattais kokeilla kisajärjestäjien nettisivuja, niilt yleensä löytyy kaikenlaista infoa...Toinen keino: marssikaa johonkin matkatoimistoon ja tiedustelkaa asiasta... Ei ne tule teitä kotoa hakemaan!!!! Turha täällä on valittaa, nyt vaan toimintaa... Jos jotain oikeasti haluaa, niin sen eteen on valmis tekemään kaikkensa... Turha kitistä, jos itse ei näe vaivaa... Tarpeeksi...
- sama juttu taas
...mut eipä ole tietoa herunut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️861829Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451288YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621110- 63976
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82921Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli84840Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.126829Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817- 57810