Moi kaikki vaa'at, varsinkin naiset?
Mistä merkeistä teillä on parhaat naispuoleiset ystävät? Koitin olla oinaan kanssa bestiksiä, mutta ei oikein pitemmän päälle onnannu. Sit yksi on kalat, mutmut..en osaa sanoa.
Olis kiva kuulla keiden kanssa teillä on parhaat ystävyydet.
Minkä merkkinen ystävä
19
2329
Vastaukset
- ystävä hyvä
Nämä ovat parhaimpia;
leijona (best), rapu, jousimies, vaaka, kaksoset,
skorpioni ja vesimies (siis naisista).
Lisätään tuohon vielä oma tyttäreni (kalat),
joka erittäin hyvä ystävä, mutta
muuten ei "kaloja" ystäväpiiriini sisälly.
Nainen on naiselle aina kysymysmerkki,
ne todelliset ystävät ovat aika vähissä.
Tasapuolisuuden nimissä kerrottakoon miehistäkin;
leijona "leijonamieli" henkisen elämän eheyttäjä,
jousimies intohimon edustaja,
kaksonen elämän tuulettaja,
rapu tuo tuiskua ja tyventä,
vesimies vallan velmu ja viettelevä. - löytyvät ..
kaksosen, ravun, neitsyen, vesimiehen ja vaa'an merkeistä. Minulla on monta oinas ystävää, mutta heille ei kannata kertoa salaisimpia asioita, sillä suuttuessaan ovat petollisia..kokemusta löytyy, mutta muuten oikein hyviä ystäviä. Edellä mainitut ovat naispuolisia ystäviäni. Miesystäviä kaveripohjalta on leijona, rapu, skorppioni, 'oikutteleva' jousimies.
- MinnaRiikka
Mun parhaimmat ystävät: kaks vesimiestä ja kaks kaksosta. Aivan erilaisia ihmisiä kaikki, kertakaikkisen hurmaavia :)
Oinasnaisesta on samanlaisia kokemuksia, tosin vain yhdestä. Tautisen hyvä bilekaveri edelleen, muttei muuta.
Kaveripohjaiset miesystävät tosiaan tuppaavat ihastumaan, kuten joku totesikin. Ja se on kamalaa kun itse haluaisi pitää suhteen kaveripohjalla ja loppujen lopuksi joutuu kuitenkin loukkaamaan...-haavoittaahan siinä toisen tunteita. "Ollaan vaan ystäviä" tai sitten sitä on tietämättään antanut vääriä signaaleita.
- vaakawoman
kaikista merkeistä on vesimies ja toisena tulee kaksonen jos teet niin kuin hänelle sopii :)))ja leijona on ihan ok , oinas on liian kade vaakanaiselle mutta parhaiten ystäväksi sopii miespuolinen ja härkä on oivallinen hyvä bestis.
:) - alkuper.
Kiitti vastauksista! Lisää vaan... :)
Oli hyviä vinkkejä! Onko jollain oikein sydänystävää? Vai onko vaakojen vaikea ystävystyä naisten kanssa ylipäätään? Mulla ainakin usein semmoinen olo, että naiset ei oikein tykkää, kun ne heti näkee, et toi viehättää miehiä. Sit ne ei haluu tutustua, kuka mistäkin syystä.
Miehistä oli yhdellä hieno analyysi... samoja merkkejä tavattu.. Hitsi, kun tuntuu, että tarttis niin kaikkea ja jokaisesta puuttuu jotain :D. Nyt jouskari..voi huh tätä huumaa :S Olin vuosia kaksosen kanssa ja kommunikointi ja yhteispeli kuin loistokoneessa, mut voivoivoi...miten tylsää sit syvyystasolla :(((
Nooh, tulipas vuodatettua. Kiitti vielä kommenteista.- ystävä hyvä
Jousimiehessä on sitä rakkauden paloa, osaa tyydyttää naista :), varsinkin vaakanaiselle
erittäin sopiva merkki. Sopuisassa ilmapiirissä parempaa saa hakea. Mutta on hänellä sitä tulisuuttakin, jos ei asiat rullaa häntä miellyttävästi, silloin voi tulla "tulta ja tappuraa", mutta leppyy myös nopeasti eikä kanna kaunaa. Kaikkinensa hyvä vastapeluri vaa`alle :))
Leijonasta kokemusta vain henkisellä puolella, mutta siinä kyllä ehdottomasti luotettavin ja hänen kanssaan sukset ei mene juuri koskaan ajatuksissa ristiin (varmaan se yhteinen sävel löytyisi siellä "rakkaus" -asioidenkin puolella :) - alkup.
ystävä hyvä kirjoitti:
Jousimiehessä on sitä rakkauden paloa, osaa tyydyttää naista :), varsinkin vaakanaiselle
erittäin sopiva merkki. Sopuisassa ilmapiirissä parempaa saa hakea. Mutta on hänellä sitä tulisuuttakin, jos ei asiat rullaa häntä miellyttävästi, silloin voi tulla "tulta ja tappuraa", mutta leppyy myös nopeasti eikä kanna kaunaa. Kaikkinensa hyvä vastapeluri vaa`alle :))
Leijonasta kokemusta vain henkisellä puolella, mutta siinä kyllä ehdottomasti luotettavin ja hänen kanssaan sukset ei mene juuri koskaan ajatuksissa ristiin (varmaan se yhteinen sävel löytyisi siellä "rakkaus" -asioidenkin puolella :)jepjep..tosiaan ;)
Ihan hyvää seuraa..köh :D
- mulla
Olen muuttanut Joensuusta Treelle täällä parhaiksi kaiffareiksi on tullu leijonaN, skorppioniN. Kaverina muttei sydänystävinä on kauris ja oinas molemmat lörpöttää kännissä ja suuttuneena mun asioita eteenpäin eli ei ole luotettavia.
Mun mottoni on että jos on jotain salasta, älä kerro kellekään olen sen oppinu näinä 35vuotena! - nainen-
Naispuoliset:
leijona, oinas, härkä, kaksoset
Miespuoliset:
härkä, kaksonen, skorpioni, kauris
Bestikseni on härkämies =)Ylipäätään miesten kanssa synkkaa parhaiten siksi koska ollaan kiinnostuneita samoista asioista kuten elokuvat, musiikki jne. Naiset ovat turhan ihmissuhdekeskeisiä -maailmassa on 99% muutakin asiaa :)- alkup.
Joo, mullakin helpompi tutustua miehiin, myös ystävinä..mutmut..ne tuppaa ihastumaan kuitenkin jossain vaiheessa. Jos oon suhteessa niin ystävyys toimii, mut heti kun en ookaan niin ei oo enää niin helppoo.. Siksipä tässä koitan ystävystyä naisten kanssa! :D
Monelta tullut tuo leijona.. Mulla oli nuorempana leijonakamu, mutta jotenkin meidän kaveruus oli enemmän sitä, että se puhu ja mä kuuntelin..toispuoleista..en kokeinut, että hän olisi ollut MUN ystävä niin paljon. Juorusi mun asioita yms. Tosin myös arvosti mua korkeelle jollain lailla. Kaipaisin vähän tasa-arvoisempaa ystävyyttä. Onx kellään ollu vastaavaa?
Kiitti edelleen vinkeistä..lisä ei haittaa! Moix! - ystävä hyvä
alkup. kirjoitti:
Joo, mullakin helpompi tutustua miehiin, myös ystävinä..mutmut..ne tuppaa ihastumaan kuitenkin jossain vaiheessa. Jos oon suhteessa niin ystävyys toimii, mut heti kun en ookaan niin ei oo enää niin helppoo.. Siksipä tässä koitan ystävystyä naisten kanssa! :D
Monelta tullut tuo leijona.. Mulla oli nuorempana leijonakamu, mutta jotenkin meidän kaveruus oli enemmän sitä, että se puhu ja mä kuuntelin..toispuoleista..en kokeinut, että hän olisi ollut MUN ystävä niin paljon. Juorusi mun asioita yms. Tosin myös arvosti mua korkeelle jollain lailla. Kaipaisin vähän tasa-arvoisempaa ystävyyttä. Onx kellään ollu vastaavaa?
Kiitti edelleen vinkeistä..lisä ei haittaa! Moix!-eikä siihen ole paljon lisättävää, silti leijonamies tosi hyvä ollut ja on , siis vain "ystävänä". Parempaa ei ole kohdalle osunut,
no sellainen voisi olla Rapu, mutta jotain hämärää on ravussa, ei ole oikein luotettava tyyppi, on kuin aina salaisi jotain. Ei puhu paljon, se ärsyttää joskus - siis salaperäisistä salaperäisin, mutta jotain hyvääkin sentään. - Vastaa mulle
alkup. kirjoitti:
Kiitti edelleen vinkeistä..lisä ei haittaa! Moix!Jos haluut jorista ja kaiffarin laita informaatiota.
T. Vaaka tyttö Treelta
- nämä
rapu, jousimies, leijona, vesimies, oinas
ei ole mikään paremmuusjärjestys - pienienkeli1
mul kaveripiirin horoskoopit on kaksonen,rapu,jousimies,neitsyt ja yks oinaskin löytyy.ja nää oli nää läheisimmät naispuoliset ystikset :) mut on kyl kokemusta sellasista oinasita joihin ei voinu luottaa..tää yks on harvoja niist keihin voi
- vinkeä vaaka
Omalla kohdalla olen huomannut, että melkein kaikkien merkkien kanssa tulee juttuun jos on valmis joustamaan ja myötäilemään (ja senhän pitäis vaa'alta sujua) paitsi leijonan ja neitsyen kanssa on erivaikeeta. Jossain sanottiin, ettei vaaka toimi kauriin kans mut mun paras kaveri on kauris ja hauskaa on ollu. Miespuoleisia kavereita on enemmän, koska naisilla on ikävä tapa kyräillä ja olla mustiksia. Mieskavereista parhaiten tulen juttuun kaksosen ja vesimiehen kanssa. Miespuolisen oinaan tai skorpionin kanssa en löydä mitään yhteistä.
- JaVaaka
Kaksosia paljon kavereina vuosien varrella niin miehiä kuin naisiakin.
- metsien tyttö
Itse olen myöskin vaakanainen. Parhaimmat ystäväni eroavat merkeiltään huomattavasti, mutta olen tullut parhaiten toimeen vesimiehen ja ravun kanssa. Pari hyvää ystävää löytyy myös neitsyt merkistä, mutta heidän kanssaan ajaudun usein riitaan..
Oinaan kanssa olen ollut jonkin aikaa suhteessa, aika näyttää miten tämä tästä etenee :) Jotenkin oinaani vaikuttaa todella ihanalta; aina keksii jotain uutta ja on niin suloinen. Tavallaan pikkupoikamainen, en sitten tiedä mikä siinä viehättää! (vaikka ikää on miehellä 28 vuotta, selittää jostain jutuista todella innostuneesti kuin viisivuotiaat konsanaan!!!) - vaakeli
Kaikista merkeistä löytyy kaiffareita paitsi oinaasta(naiset) ja skorpionista. En tiedä miksei oikein mene oinas naisten kanssa kemiat yhteen..
- toimeen
naisista oinas ehdottomasti paras ystävä, miehistä skorpioni (ollut jo kolme skorpioni miesystävää :O ) ja kaksonen.
Olen huomannut että naisvaakojen kanssa en tule ikinä toimeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898166
- 896248
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556188Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344761- 423256
- 503245
- 442799
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462740- 472705
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562642