voisiko joku kertoa turvallisuusdesta saigon / phan thiet alueella.
Onko jotakin erityistä mitä pitäisi huomioida?
Riittääkö normaali perusturvallisuus?
Onko eroa paljon jos vertaa esim. thaimaaseen.
Miten maallikkona olette kokeneet nämä paikat - mikä fiilis on jäänyt.
Valitsin phan thiet, koska haluan päästä rauhoittumaan rauhalliseen paikkaan -alkuun kyllä 3 päivää menee saigonin kaaoksessa.
turvallisuudesta phanthiet/saigon
3
1679
Vastaukset
- kohde
ihan turvallista siellä on saigonissa pitää vaan tottua moottoripyörä liikenteeseen.mielenkiintoinen ja edullinen kohde,itse olin siellä pari vuotta sitten
- vietcongi
on huomattavasti turvallisempi paikka kuin Helsinki, suurin vaara siella on liikenne.
- muija maalta
Kadun ylitys on alussa aika haastava, kun joka puolelta tulee moottoripyöriä. Kadun ylitys onnistuu, kun koko ajan menee eteenpäin, yhtään askelta ei saa ottaa taaksepäin, muuten ajavat päälle. Kun vain menee eteenpäin, kaikki väistävät. Muuten Vietnam on ihan turvallinen paikka. Sitä kuukauden kiertäneenä en missään pelännyt ja ihmiset olivat ystävällisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713919- 1013505
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191134Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421110Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026