Taido vaikuttaisi aika kivalta lajilta! Olisi kiva kuulla teidän kokemuksia kyseisestä lajista ja muutenkin ajatuksia siitä.
Tarvitaanko taidon aloittamiseen jotain "erikoista"? Minun peruskunto on hyvä, mutta esimerkiksi notkeus ei ole mitään huippuluokkaa.
Seurassa, jossa aloittaisin on kaksi ryhmää, yli ja alle 12v. Olen 16v. tyttö ja mietinpähän vain, että minkä ikäisiä aloittelijoita kursseilla yleensä on? En välttämättä haluaisi 12v. pikku poikien seuraan...
Alkeiskurssilla harjoituksia on 2krt/viikko. Tämän jälkeen ainakin seuran kalenterissa harjoituksia taisi olla 3-4krt/viikko, onko pakollista käydä niin usein, vai voiko harjoituksia käydä edelleen vain 2krt/viikko myös alkeiskurssin jälkeen?
Taidon aloitus
moi vaan
1
581
Vastaukset
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
mitään erityistä, notkeus kehittyy siinä vähitellen
Taidossa on esim eri liikesarjat naisille ja miehille, joten tuskin joudut pikkupoikien sekaan
Alkeiskurssin jälkeen voit käydä treeneissä niin harvoin tai usein kuin haluat, riippuen siitä kuinka nopeasti haluat suorittaa seuraavia vyökokeita, tai miten kiinnostus riittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 33732680
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?632573Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien842075- 2071787
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1711692- 581534
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.991274- 1221078
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex1031031- 321020