Kiva kun pitäisi lähteä viikon lomalle Suomen paskakesän jälkeen ja Bulgariaan tuleekin vähän hemmetin kylmää ja kamalaa ensi viikolle. Että hiukan v***ttaa!
Sadetta ja + 17
5
1461
Vastaukset
- näkee sitten
Sääennustukset ovat nykyään niin epävarmoja, että todellisuus voi olla ihan muuta!
Onnea matkaan.- fffa
no hei jos tähän vuodenaikaan sinne änkee ,ni kantsii varautuu et kelit on vähä niinku syksyy......
- aiefhafh
Dokaamaan ja halvan pimperon peräänhän sinne mennään, vai?
- sinä itse
ole tehnyt valinnan matkan ajankohdan ja matkakohteen suhteen. Ei kannata säästää, jos meinaa lämpimään päästä!
- kalle
Olin Kultahietikolla 7-14.9. Koko ajan oli suunnilleen 30 astetta päivällä. Liiankin kuumaa. Poislähtiessä sitten sunnuntaina lämpötila putosi 20 astetta alaspäin (n 10 ast)ja satoi vettä. Oli kiva lähteä pois, kun ei hikoiluttanut, mutta en olisi enää jäänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694899KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923840- 1883611
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783279Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241961
- 1851833
- 301696
- 431405