Isopurjepleko ei kasva

Kalasoppa

Ostettu yli vuosi sitten pikkuisena, noin sormen mittaisena. Vielä vuoden kuluttua on ihan samankokoinen. Ollaanko ostettu mahdollisesti joku muu pleko isopurjeplekona vai kasvaako kohahtaen vähän vanhempana? Meitä varoiteltiin, että kasvaa nopeasti isoksi. Ehdittiin jo miettiä sille uuden kodin ostamistakin, nyt asuu 450 litraisessa akvaariossa kahden maatiaispartamonnipojan kanssa, seuranaan akvaarion muut kalat(mm.kiilakylkiä, tiikerinuoliaisia, keltabarbeja, piikkisilmiä)

4

1992

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fish KING
      • Kalasoppa

Se siis on "ilmiselvä" Isopurjepleko, mutta pieni sellainen. Ehkä se kasvaa sitten myöhemmin isommaksi... Kohta pääsen valittamaan, että kasvaa niin kohisten, että joudutaan ostamaan uusi akva.

• Kalasoppa
        Kalasoppa kirjoitti:

Se siis on "ilmiselvä" Isopurjepleko, mutta pieni sellainen. Ehkä se kasvaa sitten myöhemmin isommaksi... Kohta pääsen valittamaan, että kasvaa niin kohisten, että joudutaan ostamaan uusi akva.

Ei tarvitse enää huolehtia sen kasvamattomuudesta. Eräänä päivänä en vaan enää nähnyt sitä aamulla ja sen koommin siitä ei ole havaintoja. Eli taisi olla jotenkin sairas tai sitten meidän allas ei ollut tarpeeksi "hyvä". Muut kalat voivat kyllä hyvin ja kasvavat.

• Anonyymi

Luulen että olette ostaneet nyt jonkin muun monnin/kalan koska isopurjeplekot kasvavat nopeasti, minulla on 1itsellä ja on kasvanut hyvää vauhtia. Ottakaa huomioon myös se että ne elävät jopa 100v.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      110
      1501
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      827
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      54
      716
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      711
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      143
      703
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      37
      591
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      40
      581
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      205
      564
    9. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      546
    10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      61
      540
    Aihe