Opiskelijoiden sosiaalinen elämä

Uunituore opiskelija

Millainen on matematiikan/fysiikanopiskelijoiden sosiaalinen elämä? Kannattaako vastakkaista sukupuolta ollenkaan lähteä silmäilemään?

7

1704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ivgshkrdn m

      Kaikki on turhaa eikä mitään ole tehtävissä. :'(

      • näin se menee

        a) Olet miesvaltaisella alalla (esim. teknilliset, fysiikka, filosofia,...) => olet nörtti, etkä saa naista (omalla alalla ei myöskään riitä naisia)

        b) Olet naisvaltaisella alalla (esim. eläinlääkis, kieli, kasvatustiede, sosiologia,...) => sinua pidetään homona, etkä saa naista (oman alan naiset hakevat miehiä esim. kadettikoulusta).

        Lopputulos: teit kumman valinnan tahansa, niin naista ei tule.


    • pitää silmät auki

      Kuusi vuotta sitten olin nuori tyttönen ja aloittelin yliopistolla matematiikan opiskelua. Samoilla luennoilla istui eräs poika, jonka seurassa oli aina helppo ja mukava olla. Puolen vuoden päästä aloimme seurustella, siitä puoli vuotta ja kihloihin ja muutimme yhteen ja tänä päivänä olemme naimisissa.

      Eikä muuten ole mikään ainutlaatuinen tapaus tämä meidän. Näitä juttuja on paljon matikan/fyssan opiskelijoiden keskuudessa. Tiedän varmuudella ainakin yhden toisen vastaavan parin kuin me, jotka ovat naimisissa nykyään. Kaipa siinä ajatukset juoksee niin samalla aaltopituudella, kun kyllä matematiikan opiskelija ehkä ihmisenä on vähän erityylinen kuin esim. humanisti...

      • eräs humanisti

        "-- kun kyllä matematiikan opiskelija ehkä ihmisenä on vähän erityylinen kuin esim. humanisti..."

        Monet humanistit opiskelevat myös matematiikkaa ja päinvastoin. Itse opiskelen sivuaineina matikkaa ja tilastotiedettä. Enkä ole suinkaan ainoa, jonka alaskaala kattaa muitakin kuin oman tiedekunnan aineita.

        Itse pidän ihmisistä - jos ihmisiä tällaisten alavalintojen perusteella voi luokitella - jotka opiskelevat laaja-alaisesti eri aineita. Jokaisen humanistin olisi hyvä tuntea esimerkiksi matematiikkaa, jokaisen matemaatikon esimerkiksi historiaa. Nykyään on kuitenkin paljon fakki-idiootteja.


      • uunituore opiskelija

        Naista saa jos vaan etsii, niinkö?
        Opiskelijoiden harrasteillat, tapahtumat mistä tiedotetaan yliopiston sisällä, näistäkö kannattaa aloittaa vai?


    • perussääntö

      Älä koskaan aloita seurustelua samaa alaa opiskelevan kanssa.

    • sdgsdgdsgasg

      Joo kyl vastakkaiseen sukupuoleen pääsee hyvin tutustumaan etenkin jos on aktiivinen ainejärjestö joka järjestää paljon bileitä ja käyt itse niissä aktiivisesti. Kontaktejen luominen on etenkin ekana vuonna kannattavaa. Hommaa kavereita eri aineiden opiskelijoista, niistä voi olla joskus vielä hyötyäkin kun vaikka itse opiskelet samaa ainetta. Ja kannattaa kokeilla erilaisia yliopistolaisille tarkoitettuja seuroja, olivat ne sitten akateeminen nintendo seura tai akateemiset soutajat, kunhan vaan pääset tutustuun uusiin ihmisiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9254
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      42
      2720
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2493
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1340
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe