Ilmaiseksi siljalla ruotsiin 15-17.10!!!!

Ilmanen ruotsin risteily

Eli homman nimi on nyt tää:
Me järkätään kaveriporukalle risteilyä ja tarvittais 4 vähintään 30 vuotiasta valvojaa mukaan!! Meijän porukassa ikä vaihtelee 16-19 ikävuoden välillä ja lähtijöiden lukumäärä on 50 eli jokaista kymmentä kohden tarvitaan yksi valvoja ja yks valvoja on jo valmiina. Eli neljälle valvojalle olisi siis oma ILMAINEN hytillinen(A-luokan promenade hytti) risteily tarjolla!!!

Lähtö on keskiviikkona 15 lokakuuta kello 17 olympiaterminaalista Siljan laivalla(Serenade tai Symphony)ja paluu perjantai aamuna.

8

994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • örveltämisestänne laivalla?

      Aika heikko on tarjouksenne, kun ajattelee mitä kaikkea jäljiltänne saattaa joutuu korvaamaan.
      Ps. Kokeilkaa matkaseura-palstakin, tuskin kuitenkaan kukaan lähtee maksumieheksi ventovieraille, mutta sieltä voi helpommin löytyä joku kaipaamanne uuno!

      • ottaisit

        itseäsi niskasta kiinni ja tarjoutuisit itse.
        Parhaassa tapauksessa saattaisit saada elämänsyrjästä kiinni ja voisit jopa lopettaa tuon typerän palstanpuhtauden vaalimisen.
        Ajattele mikä tilaisuus!


      • maksumieheksi,
        ottaisit kirjoitti:

        itseäsi niskasta kiinni ja tarjoutuisit itse.
        Parhaassa tapauksessa saattaisit saada elämänsyrjästä kiinni ja voisit jopa lopettaa tuon typerän palstanpuhtauden vaalimisen.
        Ajattele mikä tilaisuus!

        kun tuo kakaralauma hajoittaa laivareissusi aikana jotain ja olet valvojana vastuu ja korvaus velvollinen heidän tekosistaan.
        Mietipä tuota


      • itsestäänselvyydessä on?
        maksumieheksi, kirjoitti:

        kun tuo kakaralauma hajoittaa laivareissusi aikana jotain ja olet valvojana vastuu ja korvaus velvollinen heidän tekosistaan.
        Mietipä tuota

        Kunhan nyt v.....lin palstapoliisille.


    • Älyväly

      hae Kalliosta muutama pultsari tai muu laitapuolen kulkija kariksesi niin kohtaat samalla tulevaisuutesi.

    • Martti Puolakka

         
         Osallistuisin valvojaksi. Järjestyykö kuljetus Mäntsälästä? Voisitteko lähettää kuvanne ja nimenne sähköpostiin:
      [email protected]
      Olen 42-vuotias maan viljelijä.

    • Anonyymi

      Amalia armas
      kippuravarvas
      käsillänsä käveli
      ja heiniä söi.
      Heinät kun loppui, puuta hän järsi,
      puu kun loppui, nälkää hän kärsi.

    • Anonyymi

      Tarjoottako kans perää?
      Tai ainakin imasette?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe