Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Älä rakastu

rapuun

jos sulla ei ole erittäin hyvä itsetunto. Toisaalta rapu ihastuu vankan itsetunnon omaavaan naiseen tai mieheen, mutta lopulta yrittää alistaa omaan tahtoonsa. Luultavasti onnellinen liitto, jos joko suostut taipumaan ravun tahtoon tai olet niin vahva itse, ettet kaadu niihin skitsokohtauksiin ja flirttailuun/pettämiseen mihin ravuilla on taipumuksia.

30

5645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapunainen uskollinen

      olen rapu ja nainen en pettäis ikinä kyllä..ikää jo 43v

    • nukkumaija

      "yrittää alistaa omaan tahtoonsa"
      -> ettei sulle olisi jäänyt joku oma valtakompleksi huomaamatta sieltä omasta peilistä? Yleensähän noi omat mokat näkee muissa. Kannattaa jatkaa suvaitsevaisuusharjoituksia, ehkä sinäkin vielä löydät oikean yhtälön.

    • sotsooo

      etpä tyhmempää olisi voinut keksasta.

    • rehtis

      ... Sit kuitee ihan sillai, että jos yks rapu on jotain, niin että kaikki ravut on silloin kasvatettu huonosti? Mä kuitee uskosin kasvatuksen olevan aika merkittävä tekijä siinä, että miten kohtelee puolisoaan. Sit en tiedä näistä tunnepitoisuuksista, onko niihin merkitystä tai ei joillain tähtikartoilla, mutta sen tiedän, että jos perheen isä on ollut dominoiva lapsuuskodissa, niin sitä on myös poikalapsi kun isoksi kasvaa.

      Ainakin äärettömän suurella toden näköisyydellä. Tai jos kasvatus on ollut kaiken sallivaa ja sellaista, että lapsi on saanut kaiken kun on kiukutellut riittävästi.

    • oinasmies

      koskaan luovu pienestä rapunaisestani vaikka henki menisi.
      Hän on ikuisesti sydämmessäni eikä siihen tarvi kenenkään mielipiteitään minulle säätää.
      Oikea rakkaus vain on sellaista.

    • ovat uskollisimpia

      ihmisä mitä maa päällään kantaa. Mutta kannattaa pitää mielessä, että jos loukkaat rapua hän muistaa sen!!! Ja kosto on ravulle suloinen! Kannattaa myös muistaa, että rapu ei unohda häntä kohtaan tehtyjä palveluksia/loukkauksia IKINÄ!!!!!

      Ravulla on myös vahva suojeluvaisto ystäviään kohtaan. Palvelukset/loukkaukset ravun ystävää kohtaan rapu ottaa henkilökohtaisesti!!!! Loukkaa hänen ystävää ja menetät myös ravun kunnioituksen!

      • nämä

        ihmiset ei tajua sitä...

        Sana ja tosi oikeaa, kaikki muut, ota huomioo..


      • pohjoisen tyttö

        Ravut eivät ole uskollisia, tiedän sen koska olen
        RAPU. Itselläni on ollut yli 30 miestä oman mieheni lisäksi viimeisten 7 vuoden aikana. Mutta olen pohjoisen tyttö ja se on kai verissä, että otan jonkun viereeni lämmittämään. Kaikki tietämäni rapunaiset pettävät....


      • provoilua!
        pohjoisen tyttö kirjoitti:

        Ravut eivät ole uskollisia, tiedän sen koska olen
        RAPU. Itselläni on ollut yli 30 miestä oman mieheni lisäksi viimeisten 7 vuoden aikana. Mutta olen pohjoisen tyttö ja se on kai verissä, että otan jonkun viereeni lämmittämään. Kaikki tietämäni rapunaiset pettävät....

        saitko tästäkin kiksit!??


      • etelän tyttö
        pohjoisen tyttö kirjoitti:

        Ravut eivät ole uskollisia, tiedän sen koska olen
        RAPU. Itselläni on ollut yli 30 miestä oman mieheni lisäksi viimeisten 7 vuoden aikana. Mutta olen pohjoisen tyttö ja se on kai verissä, että otan jonkun viereeni lämmittämään. Kaikki tietämäni rapunaiset pettävät....

        onks toi nyt sun mielestä joku ylpeyden aihe vai...hyi helvetti...ihan sama mitä merkkiä sä edustat...tiedät varmaan miks tollaisia naisia sanotaan


      • rapunainen33
        pohjoisen tyttö kirjoitti:

        Ravut eivät ole uskollisia, tiedän sen koska olen
        RAPU. Itselläni on ollut yli 30 miestä oman mieheni lisäksi viimeisten 7 vuoden aikana. Mutta olen pohjoisen tyttö ja se on kai verissä, että otan jonkun viereeni lämmittämään. Kaikki tietämäni rapunaiset pettävät....

        tahallasi rapunaisia.
        Mikä onkaan motiivisi.
        Onko itsetuntosi pihalla ja pahasti.
        Mitähän merkkiä olet itse,luulisin kaksonen,ei kukaan muu ole noin paha ja ilkeä.
        Oletko jäänyt toiseksi rapunaiselle.
        Tunnen rapunaisen ja juttusi on kun paska tuulessa.


      • oikeat lasit
        rapunainen33 kirjoitti:

        tahallasi rapunaisia.
        Mikä onkaan motiivisi.
        Onko itsetuntosi pihalla ja pahasti.
        Mitähän merkkiä olet itse,luulisin kaksonen,ei kukaan muu ole noin paha ja ilkeä.
        Oletko jäänyt toiseksi rapunaiselle.
        Tunnen rapunaisen ja juttusi on kun paska tuulessa.

        ..........osa ravuista kulkee näköjään vaaleanpunaiset lasit silmillä kun asia koskee totuuksia. Meitä mahtuu moneen junaan ja kiitos rehellisestä kommentista pohjosen naiselle. Olen muuten huomannut että rapunaiset kehuu itseään täällä aikalailla ja livenäkin, siksi on hienoa kuulla toisenlaisiakin totuuksia.


      • Pohjoisen tyttö
        oikeat lasit kirjoitti:

        ..........osa ravuista kulkee näköjään vaaleanpunaiset lasit silmillä kun asia koskee totuuksia. Meitä mahtuu moneen junaan ja kiitos rehellisestä kommentista pohjosen naiselle. Olen muuten huomannut että rapunaiset kehuu itseään täällä aikalailla ja livenäkin, siksi on hienoa kuulla toisenlaisiakin totuuksia.

        Ainahan sitä kaunistellaan omaa käytöstä, minä en enään! Ja oikeasti kaikki rapunaiset, jotka tunnen pettää. Minä pidän vanhemmista miehistä, antavat lahjoja ja pitävät kuin kukkaa kämmenellä! Jo parikymppisenä, kun olin töissä Pohjoisen lomakohteissa, pidin useita miehiä. He olivat lähinnä bussikuskejä ja ainakin 10-15 vuotta vanhempia. Se on minun tyylini!


      • toinen rapuN
        Pohjoisen tyttö kirjoitti:

        Ainahan sitä kaunistellaan omaa käytöstä, minä en enään! Ja oikeasti kaikki rapunaiset, jotka tunnen pettää. Minä pidän vanhemmista miehistä, antavat lahjoja ja pitävät kuin kukkaa kämmenellä! Jo parikymppisenä, kun olin töissä Pohjoisen lomakohteissa, pidin useita miehiä. He olivat lähinnä bussikuskejä ja ainakin 10-15 vuotta vanhempia. Se on minun tyylini!

        kai sinunlaisesi viihtyvät keskenään ja imuroitte saman kaltaisia kuin kärpäspaperit.


      • Tinker82

        Rapu muistaa kaiken mitä hänelle on tehty ei unohda kaikkea ihan noin vain. Kun rapu suututetaan paha tulee esiin se ei häviä ihan noin vain....


      • rapu osaa muistaa
        Tinker82 kirjoitti:

        Rapu muistaa kaiken mitä hänelle on tehty ei unohda kaikkea ihan noin vain. Kun rapu suututetaan paha tulee esiin se ei häviä ihan noin vain....

        pitää paikkaansa


      • fiksumpi RapuN pohjoisesta
        toinen rapuN kirjoitti:

        kai sinunlaisesi viihtyvät keskenään ja imuroitte saman kaltaisia kuin kärpäspaperit.

        ... Ja sinulle pohjosen tyttö... olet sellainen jakorasia, mikä ei taas riipu horoskooppimerkistä! Toisaalta tuollaiselle käytökselle löytyy kyllä lääketieteellinenkin termi!
        Itse rapu ja varmasti uskollinen yhdelle! Enkä edes pysty ihastumaan muihin jos olen yhdestä kiinnostunut.
        Eiköhän se kuitenkin ole niin, että horoskoopeilla ei mitään tekemistä sen kanssa miten parisuhteeseen asennoituu. Ja eikös vähän jokaisessa merkistä sanota, että on uskottomia(jousimies tulee näin heti mieleen, toisena kaksonen)?


      • vastaa
        fiksumpi RapuN pohjoisesta kirjoitti:

        ... Ja sinulle pohjosen tyttö... olet sellainen jakorasia, mikä ei taas riipu horoskooppimerkistä! Toisaalta tuollaiselle käytökselle löytyy kyllä lääketieteellinenkin termi!
        Itse rapu ja varmasti uskollinen yhdelle! Enkä edes pysty ihastumaan muihin jos olen yhdestä kiinnostunut.
        Eiköhän se kuitenkin ole niin, että horoskoopeilla ei mitään tekemistä sen kanssa miten parisuhteeseen asennoituu. Ja eikös vähän jokaisessa merkistä sanota, että on uskottomia(jousimies tulee näin heti mieleen, toisena kaksonen)?

        Hih hiii! Et ehkä ole tarpeeksi pohjoisesta! Meidän kylällä ainakin kaikki rapu-tytöt tunnetaan antavasta luonteesta. Nyt kun olen täällä etelässä ei tarvitse kateellisten puheista välittää!


      • tämä onkin !
        vastaa kirjoitti:

        Hih hiii! Et ehkä ole tarpeeksi pohjoisesta! Meidän kylällä ainakin kaikki rapu-tytöt tunnetaan antavasta luonteesta. Nyt kun olen täällä etelässä ei tarvitse kateellisten puheista välittää!

        nyt se viimestään selkis ! hyvä yritys !


      • fiksumpi RapuN pohjosesta
        vastaa kirjoitti:

        Hih hiii! Et ehkä ole tarpeeksi pohjoisesta! Meidän kylällä ainakin kaikki rapu-tytöt tunnetaan antavasta luonteesta. Nyt kun olen täällä etelässä ei tarvitse kateellisten puheista välittää!

        en ole niin pohjosesta että tarvii olla noin löysäpers....


      • fiksumpi RapuN pohjosesta
        vastaa kirjoitti:

        Hih hiii! Et ehkä ole tarpeeksi pohjoisesta! Meidän kylällä ainakin kaikki rapu-tytöt tunnetaan antavasta luonteesta. Nyt kun olen täällä etelässä ei tarvitse kateellisten puheista välittää!

        lainkaan provosoitunut laitanpa vielä mikä unohtu äsken:
        katteudesta!? (heh)... paljon ei taitoa tarvi ollakseen jakorasia, helppohan niitä halukkaita töpselin reikään tukijoita on löytää!


      • Pohjoisen tyttö
        fiksumpi RapuN pohjosesta kirjoitti:

        lainkaan provosoitunut laitanpa vielä mikä unohtu äsken:
        katteudesta!? (heh)... paljon ei taitoa tarvi ollakseen jakorasia, helppohan niitä halukkaita töpselin reikään tukijoita on löytää!

        Taitoa on sekin että, ei valehtele itselleen! Täällä on moni rapunainen hyväksynyt itsensä helposti ihastuvana. Minä en ihastu niihin miehiin vaan siihen tunteeseen että he ihastuvat minuun.

        Eräskin minua 14 vuotta vanhempi mies ihastui ja rakastui minuun, se tunne että joku on niin rakastunut että ei näe totuutta, on mieletön. Olin silloin parikymppinen ja olimme molemmat Luostolla töissä. Jäin hänen mieleen niin että, hän piti yhteyttä minuun melkein kymmenen vuotta. Pääasiallisesti kirjoittelimme sähköposteja ja tekstiviestejä. Hänen viestinsä olivat ihania...ihastuin niihin! Jouduin muutaman kerran antautumaan seksiin hänen kanssaan, hän on ainoa todella lihava jonka kanssa olen harrastanut seksiä! Tosin jännitys oli niillä kerroilla henkeä salpaavaa, asuin silloin vielä pienellä paikkakunnalla Lapissa ja mieheni sai aina tietää että olen ollut vieraan miehen autossa! Viimeinen kerta oli jännittävä, melkein jäin kiinni! Mies oli kyllä aika säälittävä...niinkuin kaikki tilausajokuljettajat ovat pääsääntöisesti. Ei auttanut ammatinvaihto häntäkään, tämä etelän mies on edelleen vanha ukko;)

        Nyt kun itse asun täällä etelässä, huomaan että, naiset täällä eivät ole mitään hempukoita vaan tiukempia moraalin suhteen kuin me pohjoisen tytöt:)


      • ollut
        Pohjoisen tyttö kirjoitti:

        Taitoa on sekin että, ei valehtele itselleen! Täällä on moni rapunainen hyväksynyt itsensä helposti ihastuvana. Minä en ihastu niihin miehiin vaan siihen tunteeseen että he ihastuvat minuun.

        Eräskin minua 14 vuotta vanhempi mies ihastui ja rakastui minuun, se tunne että joku on niin rakastunut että ei näe totuutta, on mieletön. Olin silloin parikymppinen ja olimme molemmat Luostolla töissä. Jäin hänen mieleen niin että, hän piti yhteyttä minuun melkein kymmenen vuotta. Pääasiallisesti kirjoittelimme sähköposteja ja tekstiviestejä. Hänen viestinsä olivat ihania...ihastuin niihin! Jouduin muutaman kerran antautumaan seksiin hänen kanssaan, hän on ainoa todella lihava jonka kanssa olen harrastanut seksiä! Tosin jännitys oli niillä kerroilla henkeä salpaavaa, asuin silloin vielä pienellä paikkakunnalla Lapissa ja mieheni sai aina tietää että olen ollut vieraan miehen autossa! Viimeinen kerta oli jännittävä, melkein jäin kiinni! Mies oli kyllä aika säälittävä...niinkuin kaikki tilausajokuljettajat ovat pääsääntöisesti. Ei auttanut ammatinvaihto häntäkään, tämä etelän mies on edelleen vanha ukko;)

        Nyt kun itse asun täällä etelässä, huomaan että, naiset täällä eivät ole mitään hempukoita vaan tiukempia moraalin suhteen kuin me pohjoisen tytöt:)

        myös Tankavaarassa...
        t. Normaalivartaloinen kuski


      • joskus aikoinaan
        ollut kirjoitti:

        myös Tankavaarassa...
        t. Normaalivartaloinen kuski

        7-8 vuotta sitten;-)


      • fiksumpi RapuN pohjosesta
        Pohjoisen tyttö kirjoitti:

        Taitoa on sekin että, ei valehtele itselleen! Täällä on moni rapunainen hyväksynyt itsensä helposti ihastuvana. Minä en ihastu niihin miehiin vaan siihen tunteeseen että he ihastuvat minuun.

        Eräskin minua 14 vuotta vanhempi mies ihastui ja rakastui minuun, se tunne että joku on niin rakastunut että ei näe totuutta, on mieletön. Olin silloin parikymppinen ja olimme molemmat Luostolla töissä. Jäin hänen mieleen niin että, hän piti yhteyttä minuun melkein kymmenen vuotta. Pääasiallisesti kirjoittelimme sähköposteja ja tekstiviestejä. Hänen viestinsä olivat ihania...ihastuin niihin! Jouduin muutaman kerran antautumaan seksiin hänen kanssaan, hän on ainoa todella lihava jonka kanssa olen harrastanut seksiä! Tosin jännitys oli niillä kerroilla henkeä salpaavaa, asuin silloin vielä pienellä paikkakunnalla Lapissa ja mieheni sai aina tietää että olen ollut vieraan miehen autossa! Viimeinen kerta oli jännittävä, melkein jäin kiinni! Mies oli kyllä aika säälittävä...niinkuin kaikki tilausajokuljettajat ovat pääsääntöisesti. Ei auttanut ammatinvaihto häntäkään, tämä etelän mies on edelleen vanha ukko;)

        Nyt kun itse asun täällä etelässä, huomaan että, naiset täällä eivät ole mitään hempukoita vaan tiukempia moraalin suhteen kuin me pohjoisen tytöt:)

        se ole enemmän luonnekysymys miten käyttäytyy kuin horoskooppimerkeistä kiinni. Kaikkiin merkkeihin mahtuu kaikkea. Myös kulttuuri vaikuttaa asiaan.. Ylälapin kylillähän tunnetusti on ihmiset löysempiä kuin esimerkiksi etelä-lapin väki. Pienillä ja harvaan asutuilla seuduilla kun on aina pitänyt tarttua kiinni kaikkiin tarjottuihin mahdollisuuksiin.
        Itse olen myös rehellinen itselleni ja tunteilleni. Ja silti ei ole edelleenkään tarvetta lähtä levitteleen puutarhaa muille kuin sille yhdelle jolle myös sydän kuuluu!


      • pohjoisen tyttö
        joskus aikoinaan kirjoitti:

        7-8 vuotta sitten;-)

        Kaipaatko....


      • Normaali vartaloinen
        pohjoisen tyttö kirjoitti:

        Kaipaatko....

        Onkos sulla vielä numeroa....Muistatko vitsin...
        "sun liukkaille annan...."


    • olen samaa mieltä..

      Rapuna kyllä pakko yhtyä tohon tekstiin.. Olen tosi voimakastahtoinen ja alistan kyllä mieheni ikävästi jos ne ei osaa puolustautua:( Ja miehet joilla on hyvä itsetunto kyllä vetoaa;)
      Pettämisen tunnustan kyllä, oon horoskooppinikin mukaan herkkä ihastumaan, että muutama harha-askelkin on tullut otettua;O

    • rapuVaimo

      Kaikki muuta oli täyttä puppua mutta pettämisen allekirjoitan. Se nyt taas voidaan laskea,hmm,´elämysten ´sarjaan..

      • sanoa!!!

        Olen rapu ja kaukosuhteessa. Eli luulis tämän keskustelun mukaan että pettäisin miestäni minkä kerkiän. En ole pettänyt kertaakaan. Ihastuin työkaveriini, mutta se ei mennyt ajatusta pidemmälle.

        Olisiko tosiaan mahdollista että RAPU-palstalla nyt on helppo haukkua ja kehua RAPUJA. Käykääpä huviksenne muilla palsotilla, samanlaiset keskustelut menossa. Näköjään kaikki horoskooppimerkit on valehtelijoita, pettäjiä, helliä, uskollisia jne.jne.. Hmm..taitaa kuitenkin olla niin että persoonallisuus ratkaisee!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1535
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      31
      1227
    Aihe