Mitä valaisinkauppoja suosittelette Helsingissä? Kiinnostaa esim. Harco Loor Design. Stocka oli tosi pettymys, malleja ei paljoakaan esillä ja onnistuin saamaan katalogit katseltavaksi, mutta senhän voi tehdä netissäkin.
Mistä laadukkaat valaisimet
10
1260
Vastaukset
- Arvaaja2
Manskulla sellaista kuin Highlight Valaistus.... Nettisivutkin löytyy.
- kankkulan kaivoon
Tai no, jos sulla sitä on liikaa niin mikä ettei!
Sanoisin että aika kriittinen saa tänäpäivänä olla tuon "laadukkaan" kanssa. Myyjät kyllä mielellään kehuvat laadukkaita tuotteitaan, mutta kaikkeen ei kannata uskoa. Usein noissa "laatu"kaupoissa se laatu on vain korkea hinta. Nykyään edes valmistajan nimi ei ole laadun tae, kaikki säästävät tuotantokuluissaan kuitenkin vaikka kiskovat kovaa hintaa.
En osaa sen paremmin neuvoa mitää paikaa, mutta itse kyllä kierrän kaukaa nuo "laatu"kauppiaat. - valitse poulsen
- stadilainen
Noita Louis Poulseneita saa Helsingin Fredan Interiorsista kilpailukykyiseen hintaan. Itse olen ostanut niitä jo useamman.
- ei hitsareille
Voin suositella, mutta työläiset käyköön hongkongissa ja ikealla.
- Laatuvalaisimien tuoja
www.laatuvalaisimet.fi
- Design no:1
Kodinvalaisimet.fi avasi myymälän Hämeentie 109 arabian kauppakeskuksen vieressä. Valikoima myymälässä on todella laaja. Mm suomen suurin Mantra design valaisimien mallisto on nähtävillä. Hinnatkin ovat samat kuin netissä.
- ulili
Hinnat ovat aivan hirveitä kaikissa valasimissa. Halvimmalla pääsee kun laittaa katosta vaan johdon varaan roikkumaan E27-kannan ja joku lamppu siihen
- hyvät valikoimat
- Halpaa
www.kodinsahkotukku.com Löytyy hyviä valaisimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1921368
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52761- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä320614Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584