Oinas oinaalle...

AriesN

...on kuin susi lampaalle.Olen ollut oinasmiehen kanssa yhdessä jo pitempään,on kihlat ja lapset hommattu ja yhteinen koti,mutta pinnan alla kuohuu silti jatkuvasti.Vaikka olemme jopa syntyneet samana päivänä,niin silti ollaan melkein täydet vastakohdat.Ainakin nykyään.Ennen meillä meni todella hyvin.oli hellyyttä,oli huumoria,tehtiin asioita yhdessä,nautittiin toistemme seurasta.Eipä uskoisi että sama pari on kyseessä.Joitakin esimerkkejä:
Minä haluan pitää kotini siistinä ja kauniina,jotta se olisi viihtyisä ja turvallinen jo lastenkin takia,mutta myös meidän vanhempien,ja sinne olisi aina kiva palata.Mieheni taas ei välitä tällaisista asioista vähääkään,vaan jättää likapyykit,astiat ja ruuantähteet minne sattuu,minun kerättäväkseni.Jos kyllästyn joskus piikomaan ja huomautan asiasta,saan kuulla olevani neuroottinen tiuskiva nalkuttaja.
Minä olen sosiaalinen,lämmin ihminen,ja kaipaan hellyyttä ja pieniä huomionosoituksia,arvostusta siitä että hoidan kodin ja lapset.Mieheni ei perusta hempeilystä,halauksen saan jos sitä välttämättä vaadin.Joskus en silloinkaan.
Minä olen uskollinen rakkaalleni,eikä pitkäaikaiset suhteet ole koskaan muutenkaan tuottaneet minulle ongelmia.Mieheni taas ei ole ennen minua pysynyt yhdessä kenenkään kanssa kovin pitkään,ja lisäksi on pettänyt jokaikistä kumppaniaan.Minuakin petti kerran,sillä lasken muiden kanssa nuoleskelun ihan tarpeeksi pahaksi asiaksi.Annoin kuitenkin anteeksi ja olen yrittänyt korjata luottamuksenpuutetta ja muita tapauksen jättämiä haavoja jo kauan.Minusta vain alkaa tuntua siltä etten voi koskaan enää tuntea miestäni kohtaan samalla tavalla kuin ennen.
Rakastan häntä edelleen,mutta rakkauden rinnalle on tullut pelko joka ei helpota.
Ehkä tämä vuodatus kuuluisi johonkin ihmissuhdepalstalle paremmin kuin tänne,mutta en voi olla ihmettelemästä kuinka erilaisia arvoiltamme voimme olla vaikka olemme samana päivänä syntyneitä,samat intressit omaavia,intohimoisia,seksuaalisia,voimakastahtoisia jne.Oppikirja-oinaita.

4

980

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oinas rouva

      luin viestiäsi ja tuli ihan kylmä...
      se oli kuin minun elämästäni suoraan.
      meilläkin toistakymmentä vuotta yhdessä, molemmat oinaita vaikka ei samana päivänä olla synnytty.
      lapsi on ja tuo pettämisasiakin on tuttu...hui!
      kaiken muun lisäksi mieheni on ainakin joltain osin narsisti,vahtii minua,keksii minulle kaikenlaisia sääntöjä,TODELLA hallitsee minun elämääni ja lapseni elämää,ketä saamme tavata ja ketä emme todellakaan saa tavata yms yms.
      noh eihän tämä tietty olekkaan parisuhde"kanava",
      mutta tulipa nyt vuodatusta sitten täältäkin...
      kaikkea hyvää ja voimia sinulle=)

      • AriesN

        ja samoin sinulle:) eipä ole hankalampaa tapausta koskaan sattunut vastaan kuin tämä oikkupää,joten niitä voimia varmasti tarvitaan vielä.


    • tunteeton oinas

      Luin tarinasi, ja minulle jäi tuntu että miehesi on aivan niinku perusoinas ainaki kun ajattelen ihteeni niin just niinku minä ne kertomukset. Mut taas vaikuttaa, että sinä itse voisit olla Kauris,,paljon enämpi,,tai sitten luonteesi vaan on niin vahva et siihen ei paljon horoskooppi merkit vaikuta.

    • oikukas oikku

      Tunnista melkein intuitiivisesti aina toisen oinaan kun vaan kohtaan. Eräs naisystäväni oli oinas, enkä edes voinut kuvitella hänen kanssaan mitään järkevää parisuhdetta, seksiä harrastettiin pari kertaa kaveripohjalta kännissä, eikä ollu mitenkään mukavaa seksiä.. :( Liian intensiivistä tai jotain. Ei sytyttänyt.

      Joka tapauksessa. Ihan tapauskohtaisia juttujahan nämä on eikä liian vakavasti otettavia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7506
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4342
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2135
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2069
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1889
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1706
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1695
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1639
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe