Olimme tässä muutama viikko sitten SB:llä ja joimme kameniza olutta joka oli todella hyvää,suomalaista olutta en pysty juomaan.Onko kukaan tilannut sitä jostain? Alkon kautta ei saa tuota olutta.
Kameniza-olut
14
2157
Vastaukset
- vahi
väärään maahan! Suomalainen olut on ihan maailman mittakaavassakin hyvää olutta. Useimpien mielestä bulgariaalainen olut on ihan paskaa, myös minun.
- Expat
"Suomalainen olut on ihan maailman mittakaavassakin hyvää olutta."
Tämä oli vitsi, eikö ollutkin? Ei kai kukaan voi tosissaan moista väittää...
Eipä silti, ei bulgarialainenkaan olut loista laadullaan, mutta ihan juomakelpoistahan tuo on. Toisaalta Bulgaria on viinimaa, joka tuottaa loistavia punaviinejä, joten eipä tuosta oluesta ole niin väliäkään. - vahi
Expat kirjoitti:
"Suomalainen olut on ihan maailman mittakaavassakin hyvää olutta."
Tämä oli vitsi, eikö ollutkin? Ei kai kukaan voi tosissaan moista väittää...
Eipä silti, ei bulgarialainenkaan olut loista laadullaan, mutta ihan juomakelpoistahan tuo on. Toisaalta Bulgaria on viinimaa, joka tuottaa loistavia punaviinejä, joten eipä tuosta oluesta ole niin väliäkään.taitaa olla sinun syntymäsi.
Suomalainen olut on erittäin arvostettua, erityisesti lager. - juoppolalli2
ei suomalaiset oluet pärjää maailmalla!! en tosin usko bulgarialaistenkaan, mutta yllätys: suomalainen sahti on ollut maailmalla usein hyvin arvostettua!
- Expat
vahi kirjoitti:
taitaa olla sinun syntymäsi.
Suomalainen olut on erittäin arvostettua, erityisesti lager.Mikäli tuo jumaloimasi väljähtänyt ja mauton juoma, eli suomalainen olut, on maailmalla niin arvostettua, niin laitahan vinkkiä ja linkkiä että missä sitä niin kovin arvostetaan?
Odotan mielenkiinnolla. - vahi
Expat kirjoitti:
Mikäli tuo jumaloimasi väljähtänyt ja mauton juoma, eli suomalainen olut, on maailmalla niin arvostettua, niin laitahan vinkkiä ja linkkiä että missä sitä niin kovin arvostetaan?
Odotan mielenkiinnolla.Sitä arvostetaan Suomessa, suomalaiset juovat kolmanneksi eniten olutta Euroopassa. Eikä täällä suosita tuontioluita!
Jos haluat olla joukkoon kuulumaton bulgarialaisoluen ystävä, et saa paljoa kannatusta. Et edes tällä palstalla, mistä löytyy Bulgarialaismyönteisiä lukijoita! - Expat
vahi kirjoitti:
Sitä arvostetaan Suomessa, suomalaiset juovat kolmanneksi eniten olutta Euroopassa. Eikä täällä suosita tuontioluita!
Jos haluat olla joukkoon kuulumaton bulgarialaisoluen ystävä, et saa paljoa kannatusta. Et edes tällä palstalla, mistä löytyy Bulgarialaismyönteisiä lukijoita!...että olen bulgarialaisen oluen ystävä? Ei, minä olen punaviinin ystävä, en oluen.
Olutta toki juon aina silloin tällöin ja kun juon, juon jotain oikeasti laadukasta ja hyvää olutta, eli lähinnä tsekkiläistä, saksalaista, belgialaista, brittiläistä tai vaikkapa hollantilaista olutta.
Se ei muuten ole vielä kovin kova saavutus jos suomalaisesta oluesta pidetään Suomessa. :)
Laadukasta olutta toki arvostettaisiin ulkomaillakin, vai mitä? - vahi
Expat kirjoitti:
...että olen bulgarialaisen oluen ystävä? Ei, minä olen punaviinin ystävä, en oluen.
Olutta toki juon aina silloin tällöin ja kun juon, juon jotain oikeasti laadukasta ja hyvää olutta, eli lähinnä tsekkiläistä, saksalaista, belgialaista, brittiläistä tai vaikkapa hollantilaista olutta.
Se ei muuten ole vielä kovin kova saavutus jos suomalaisesta oluesta pidetään Suomessa. :)
Laadukasta olutta toki arvostettaisiin ulkomaillakin, vai mitä?ihmiset jotka kirjoittavat tai sanovat oman toteamuksen perään 'vai mitä'.
Se saa sanojan vaikuttamaan idiootilta :(
- Kameniza ööli
Kameniza olut on hyvää, jopa parempaa, kuin se Astika, jota he siellä helposti ensin tarjoavat.
- Suomesta
...eli ei saa täältä ja minustakin se on hyvää :)
- eikö kukaan tiedä
Mun makuuni tuo olut on...suomalainen olut on pahaa en ole 15v. juonut suomalaista olutta...enkä pistänyt suuhuni muutakaan olutta mut yllätyin tuosata kameniza-oluesta todella hyvää ja sit en ole mikään viininystäväkään...mut makuasioistahan ei voi kiistellä.
- ei tiedä kukaan
TÄÄLLÄ EI TYKÄTÄ BULGARIALAISESTA PASKAOLUESTA
- nasjl
Kysyä suoraan alkosta tai joistakin ravintoloista (esim. Bulgarialaisesta ravintolasta). Mitä täällä huutelet, saat vaan sontaa niskaan....
- erkg
nasjl kirjoitti:
Kysyä suoraan alkosta tai joistakin ravintoloista (esim. Bulgarialaisesta ravintolasta). Mitä täällä huutelet, saat vaan sontaa niskaan....
nekin harvat, jotka kirjoittelee asiallisesti, vastaa asian vierestä, kuten bulgarialaisesta viinistä tykkäävä tyyppi :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882