..tyhmistä ja pienistä asioista vielä, syyllistää minua vaikkei olisikaan mitään tekemistä koko asian kanssa, tulisiko hänen vain antaa olla? pitäisikö reagoida vittuiluun ja kiukutteluun jotenkin? Pitäisikö soittaa perään? Hänelle mykkäkoulut ja puhumattomuus ei tunnu olevan mikään ongelma. Itse haluaisin selvittää asiat heti.
Kun neitsytmieheni suuttuu..
6
1856
Vastaukset
- neitsytmiäs
Näin neitsytmiehenä neuvoisin jättämään sällin omaan rauhaansa murjottamaan ja miettimään. Ottaa kyllä yhteyttä kun tajuaa oman pikkumaisuutensa. Vastaat vaikka samalla mitalla ja pistät samanlaisen mykkäkoulun pystyyn...
- Neitsyt nainen
En kyllä suosittele pitkää mykkäkoulua. On niin kuluttavaa ja raastavaa.
Mutta anna olla jonkun aikaa omissa oloissaan ja mene sitten hieromaan sovintoa ja keskustele ASIALLISESTI, siitähän neitsyt pitää. =)
- ei unohda ikinä
Eikä anna anteeksi.
- neitsyt m
Riippuu vähän mitä toinen on tehnyt... Jotkut asiat voi antaa anteeksi, kaikkea ei.
- codetsu
neitsyt m kirjoitti:
Riippuu vähän mitä toinen on tehnyt... Jotkut asiat voi antaa anteeksi, kaikkea ei.
joissakin asioissa kipukynnys on ylitetty
sen verran raskaasti että se jää arpena lihaan
ei sellaista voi unohtaa arvet tunnetusti
häviävät hitaasti tai eivät ollenkaan
anteeksi voi antaa mutta unohtamaan ei pysty
vaikka haluaisikin !
joillekin se tuntuu olevan hyvinkin helppoa
minulle ei sen minkä järki unohtaa sen sydän muistuttaa... - kuin että:
Typerää ja Turhaa.
Erittäin aikuismaistako? sanoisinko kypsymätöntä puuhastelua, ihmiseltä joka ajaa vain omaa asiaansa. Minä tahdon, sinä olet sellainen, niin enkä sitten kuuntele sinua kuin ehkä viikon päästä - jos annan sinulle anteeksi omat typerät sanani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882