Jatkosopimus valmis hyvässä hengessä.
Hieno juttu - kumma että suomalaiset eivät pidä asiasta? Vaan haukkuvat Räikköstä.
Mestarin jatkosopimus
3
275
Vastaukset 3
- Massaa, vaikka
hänkin jatkaa vuonna 2010 Ferrarilla.
- pois koko lajista
eipä tietenkään kimi jätä tallia jolla on ylivoimainen auto ja jota suositaan joka lähdössä. unohdettu ei ole myöskään väitteitä laittomasta tekniikasta. tasaväkisellä autollahan poika pyörisi aina jossain kymmenentenä. hänhän on todellisuudessa vain keskitason ratinvääntäjä.
- lollisportti
luuletko että mclaren ja ferrari verissäpäin kilpailevat keskenään ja maksavat kymmeniä miljoonia jollekin keskitason ratinkääntäjälle:) Herää jo todellisuuteen: Kimi menestyy, sinä et, Kimille maksetaan, sinä olet ainoastaan katkera kaikesta kaikille.
Koita opetella ajattelemaan asioista positiivisesti, negatiiviset ajatukset vievät ennenaikaisesti hautaan. Pienistä asioista se lähtee pienillä ihmisillä, mutta kannattaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210974Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 64623
- 64556
- 45530
- 37503
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2493- 77493