voiko kuparikierukka pettää

kahden lapsen äiti

Eli mulla on nyt ollut raskausoireita:väsymystä,kuumeilua,painon nousua,runsasta valkovuotoa,pahoinvointia,mielialanmuutoksia,päänsärkyä ja selkäkipua, kierukka on ollut nyt kohta 2 vuotta, seksielämämme on aktiivista, eikö kierukan pitäisi olla aika varma ehkäisyväline? miten se voisi sitten pettää

11

3526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käyttäjä

Googlaa kuparikierukka, löydät tarinoita. Käytän itsekin mutta lueskelin ennen laittattamista erilaisia keskusteluja: Ilmeisesti sellaista sattuu silloin tällöin. Ikävää, jos näin on käynyt:( Oireesihan sopivat melkoisen hyvin.

• kuparikierukka..

voi kyllä hyvinkin pettää. 100% suojaa ei sillä ole varmaan sinulle luvattukaan. Hormonikierukka on varmempi, koska ehkäisyteho on tavallaan kaksinkertainen.

Kuparikierukan käyttäjillä voi myös tulla kohdunulkoinen raskaus (koska kierukka estää vain kohdunsisäisen raskauden), joten siinä mielessä kannattaa seurata oireita tarkkaan. Jos tulee hartiapistosta, vuotoja tai alavatsakipuja, etenkin toispuoleisia, täytyy mennä nopeasti hoitoon, vaikka raskaustesti ei näyttäisikään plussaa. Sinuna tekisin kuitenkin sen testin nyt. Toivottavasti et ole raskaana, jos et näin halua.

• koska

mikään, ei mikään e-keino ole 100%:n varma, ei edes sterilisaatio=)
      Ainoat 100%:n varmat keinot ovat kohdun poisto ja selibaatti!
      Ei sille kuparikierukalle ole tosiaan sitä 100%:n varmuutta luvattukaan.-

• mahdollisimman

pian, kuume ja valvovuodon runsaus voi viitata raskauden lisäksi tulehdukseen, jotka nekin ovat yleisiä kuparikierukallisilla. Itselläni tulehdus leivisi munasarjoihin kuparikierukan aikoihin.

• kahdebn lapsen äiti

Eli tulos näytti negatiivista, olin aivan varma että olin raskaana, oireet oli sen mukaiset, en voi ymmärtää mitä se voi olla,kuumeilu ja selkäkipu sopii niin hyvin, pitäisikö silti käydä lääkärissä?

• raskaudessa..

raskaustesti saattaa näyttää negatiivista. Onko sinulla alaselkä kipeä? Silloin kyse voi olla myös munuaisvaivasta, esim. virtsatulehdus joka on nousuut munuaisiin. Käy lääkärissä, jos siltä tuntuu.

• kahden lapsen äiti

Mulla on ollut menkat 18 elokuuta viimeksi eli mulla ei ollut edes vielä menkat myöhässä, että voisko se raskaus näkyä vasta myöhemmin vaikka jos sitä hormonia ei olis vielä tarpeeksi erittynyt, onko jollekkin käynyt niin ?

• ei näy...

vielä välttämättä testissä, jos menkat eivät ole myöhässä.

• sun jutut

liittyy tosi hyvin 9 kuukauden odotukseen! JEE!

• kahden lapsen äiti

Tänään on ollut aika koviakin alavatsakipuja ja paineen tunnetta alavatsassa, vähän pistää miettimään ja pelottaa

• hyvä..

ihminen terveyskeskukseen ja kerro siellä oireesi, niin he kertovat pitääkö tulla ensiapuun vai voiko odottaa huomiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      257
      6977
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4564
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      140
      3286
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      159
      2364
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1890
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      173
      1641
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      31
      1518
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1514
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      39
      1415
    10. Kylillä nainen puhutaan

Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?
      Ikävä
      35
      1229
    Aihe